Bekijk originele versie : Meisjes met hoofdoek zijn minder aantrekkelijk.
"Ken je zo een heel mooi marokaans meisje op deze school" vraagt een jongen aan mij.
"Met of zonder hoofdoek" vraag ik.
Krijg ik dit naar mijn hoofd geslingerd: " Meisjes met hoofdoek zijn niet aantrekkelijk, want dat is de bedoeling van een hoofdoek niet."
:kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:
Origineel gepost door helleau
ja das toch zo!! ik bedoel je draagt de hoofddoek om jezelf te bedekken om jezelf du minder aantrekkelijk te maken voor mannen
Maar om nou te zeggen dat je niet aantrekkelijk bent vind ik dom.
Ken erg veel mooie en aantrekkelijke ( zo zal ik eht maar zeggen) meiden met hoofddoek en de juiste hijaab.
rachidas
10-12-2002, 15:18
ja das toch zo!! ik bedoel je draagt de hoofddoek om jezelf te bedekken om jezelf du minder aantrekkelijk te maken voor mannen
nee sorry ........... je ziet alleen je gezicht en dat is je schoonheid......... aan gezicht heb je genoeg.......... kaal of hoofdoek whatever.... je blijft aantrekkelijk......... sorry er sijn meiden die geen hoofddoek dragen maar zeker ook niet aantrekkelijk zijn
Origineel gepost door Kadir
Nee, ze krijgen mischien awt minder aandacht, en daarmee bedoel ik SLECHTE aandacht, je weet wel, pspssssssss, zina, sweety en dat soort woordjes, maar dat komt door RESPECT, ik zal nooit naar zon meisje zoiets zeggen, niet dat ik dat bij andere meisje wel doe ofzo:p
Het gaat niet om aandacht.
En trouwens je hoort nooit naar een meisje te psssste , ookal ziet ze er aantrekkelijk uit zonder hoofdoek.
Respect hoor je voor iedereen te hebben.
Origineel gepost door rachidas
nee sorry ........... je ziet alleen je gezicht en dat is je schoonheid......... aan gezicht heb je genoeg.......... kaal of hoofdoek whatever.... je blijft aantrekkelijk......... sorry er sijn meiden die geen hoofddoek dragen maar zeker ook niet aantrekkelijk zijn
Ja, en die heb je ook met hoofdoek die er niet aantrekkelijk uit zien maar toch om nu alle meiden zonder hoofddoek onaantrekkelijk te noemen vind ik triest. :(
zakia_1984
10-12-2002, 15:21
De mooiste vrouwen die rondlopen zijn de vrouwen met hoofddoeken. Die de hoofddoek ooke cht vanuit opperste overtuiging van de islam dragen. JE straalt een bepaalde rust uit, netheid en verstandigheid
rachidas
10-12-2002, 15:24
Origineel gepost door chemie
Ja, en die heb je ook met hoofdoek die er niet aantrekkelijk uit zien maar toch om nu alle meiden zonder hoofddoek onaantrekkelijk te noemen vind ik triest. :(
ik heb veel respect voor meiden met hoofddoek alleen als ze het goed dragen .... dus niet hoofdoek en een jlo **** dat uitsteekt ...
ik denk dat meiden met hoofdoek meer jongens kunnen scoren dan degene zonder hoofddoek......... en geloof mij .... bij iedereen staat een hoofddoek...... als je naar meiden kijkt met hoofdoek zie je dan niet dat ze wat moois uitstralen ..... althans ik wel
Origineel gepost door zakia_1984
De mooiste vrouwen die rondlopen zijn de vrouwen met hoofddoeken. Die de hoofddoek ooke cht vanuit opperste overtuiging van de islam dragen. JE straalt een bepaalde rust uit, netheid en verstandigheid
Ja, maar voor sommige mannen van tegenwoordig is hoe bloter hoe aantrekkelijker..........
nee dat ligt aan smaal hoor meid, ik moet eerlijk zeggen dat ik meiden met een hoofddoek niet mooi vindt, tuurlijk zitten er wel mooie tussen, maar die gebruiken meestal iets om zich mooier te maken
Dan vind ik erg triest dat je dat denkt..........
Zeker nooit gehoord van puurheid.
Als alles puur is dan is dat prachtig en mooi.
En als je denkt dat ze iets gebruiken, ja dan denk je dat maar.......
maghrabia82
10-12-2002, 15:28
een meisje met hoofddoek kan toch ook aantrekkelijk zijn?ook al is dat niet hun bedoeling...........
Origineel gepost door rachidas
ik heb veel respect voor meiden met hoofddoek alleen als ze het goed dragen .... dus niet hoofdoek en een jlo **** dat uitsteekt ...
ik denk dat meiden met hoofdoek meer jongens kunnen scoren dan degene zonder hoofddoek......... en geloof mij .... bij iedereen staat een hoofddoek...... als je naar meiden kijkt met hoofdoek zie je dan niet dat ze wat moois uitstralen ..... althans ik wel
Ik bedoel ook echte hijaab en niet strakke kleding en blote hals.
Ik zei ooit een tegen dezelfde jongen dat er ook meiden zijn die op de verkeerde manier hoofdoek dragen met strakke kleding zegt ie:
Ja, en dat is toch beter...........:jammer:
hoezo is dat triest??? het is toch mijn mening ik vind het jammer dat je gelijk zo doet:jammer: ik vind ze gewoon niet mooi dat ligt niet aan de hoofddoek maar aan dat ik ze niet mooi vindt, en ik ben niet blind hoor, ik zie het heus wanneer iemand make-up op heeft en wanneer niet
ciao
Ik respecteer je mening hoor maar geloof me, er zijn vrouwen die echt geen make up dragen en er prachtig uit zien met hijaab.
Misschien ken je ze niet.........
Jij zal vast nooit hoofdoek gaan dragen?? :)
maghrabia82
10-12-2002, 15:32
nee dat ligt aan smaal hoor meid, ik moet eerlijk zeggen dat ik meiden met een hoofddoek niet mooi vindt, tuurlijk zitten er wel mooie tussen, maar die gebruiken meestal iets om zich mooier te maken
nee dat is niet waar.....ik ken zat meiden die machallah heel mooi zijn met hoofddoek en zonder make-up
maghrabia82
10-12-2002, 15:37
ja ik zal inderdaad nooit een hoofddoek ik ken zat meiden, die zich precies goed kleden volgens de voorschriften van de islam, maar die vind ik niet mooi en ik vind het jammer dat je gelijk oordeelt!!
wel jammer want je zou echt respect voor hun moeten hebben,zij doen het op de juiste manier....Dus jij zou nooit een hoofdoek willen dragen....
nee dat zeg ik ook niet maghrabia, ik zeg degene die ik mooi vindt, dragen meestal make-up enne chemie, ja ik zal inderdaad nooit een hoofddoek ik ken zat meiden, die zich precies goed kleden volgens de voorschriften van de islam, maar die vind ik niet mooi en ik vind het jammer dat je gelijk oordeelt!!
Waarin heb ik gelijk geoordeelt??
Dat je later vast geen hoofdoek gaat dragen?????
Ik vroeg het en ik beoordeelde je niet.
Nogmaals ik respecteer jou en je mening.
Insha'allah zal je ooit je ogen openen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.