Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent iemand die voodoo weghaalt

sweex321
02-06-2010, 03:41

Dag allemaal wie ken me helpen ik zoek iemand die voodoo ken weg halen een broeder is ernstig ziek daardoor wij proberen al een week met koran en de imam weet ook geen raad meer we hadden hem laten opnemen bij een kliniek daar wisten ze ook geen raad mee we zijn toen verder gegaan met koran en het word steeds ergers de djinns in hem vertellen dat ze door voodoo bij hem terecht zijn gekomen dus alsjeblieft als je me kan helpen hoor ik het graag en geen onzin reacties :traan1: alvast bedankt

Aboe_Adam
02-06-2010, 03:44
Pm je woonplek.

lief89
02-06-2010, 12:54
Oefff wat erg :traan1: InshaAllah zul je gauw hulp vinden! InshaAlllah zal hij genezen, :traan1: Ik upp voor je mee:sjans:

meknesiat
06-06-2010, 02:44
Ik zag een keer op programma NMO, hadden ze het over djins enzo, en Ahmed Assaoui schijnt goed te zijn ik weet alleen niet hoe je hem kunt bereiken, weet wel dat hij werkt met een pshychiater..ik heb wel een nr van iemand anders uit antwerpen pm me maar als je dat nr wilt..en veel sterkte!

Realmakeup
06-06-2010, 03:02

Ik ken een goeie voor je Inshae Allah, pm je woonplek.

absent_minded
06-06-2010, 03:21
ik geloof niet in die voodoo shit, meestal is het allemaal kwakzalverij om geld te verdienen. Mijn advies, zoek een erkend psycholoog op.

Realmakeup
06-06-2010, 03:38
ik geloof niet in die voodoo shit, meestal is het allemaal kwakzalverij om geld te verdienen. Mijn advies, zoek een erkend psycholoog op. Voodoo bestaat wel, Allah swt vergeeft alles behalve shirk! Allah Ta’ala zegt: “...Haroet en Maroet, maar geen van deze twee (engelen) onderwees iemand (zulke zaken) tot zij gezegd hadden:“Wij testen slechts, wees dus niet ongelovig.” En van deze (engelen) leerden de mensen wat voor de scheiding tussen man en vrouw zorgde, maar zij konden niemand schade toebrengen behalve met Allah’s toestemming. En zij leerden datgene wat hen schade toebracht en waar zij geen voordeel aan hadden. En waarlijk, zij wisten dat de kopers hiervan (magie) geen deel zouden hebben in het hiernamaals..." (Qor’aan 2:102) Tegenwoordig kom je veel mensen tegen die magie leren en daarmee omgaan en denken dat het slechts een verboden handeling is en zij weten niet dat bet absoluut ongeloof is. Dus zij gaan door met de studie daarvan en in het hanteren van zuivere magie. En zij (degenen die magie beoefenen) zeggen obscure en onbekende woorden om een man (of een vrouw) zijn vrouw (of haar man) te laten haten of liefbebben en dit is ook magie. De Profeet zei: “Vermijdt de zeven grote vernietigende zonden...” Hij noemde magie als één van hen. Dus de moslim moet zijn Rabb (Heer) vrezen en niet die daden verrichten die hem deze wereld en het hiernamaals zullen laten verliezen. Er wordt gezegd dat de Profeet zei: “Degene die magie beoefent moet met het zwaard geslagen worden.” Maar dit is niet een hadith van de Profeet (vzmh), het is door Joendoeb gezegd, één van de Metgezellen van de Profeet (vzmh). Aboe Moesa (RA) zei: “De Profeet zei: “Drie (soorten mensen) treden niet toe tot het paradijs: de alcoholicus, de schender van de verwantschapsbanden en de gelovige in (of beoefenaar van) magie.” Ibn Mas’oed (RA) zei: “De Profeet zei: “Roeqa (een paar woorden die gezegd worden voor iemand die deze nodig heeft zoals een zieke of iemand die benijd wordt... (man of vrouw), amuletten en tiwala (een soort magie die ervoor zorgt dat de man van zijn vrouw houdt) zijn allen (daden) van ongeloof.” Er staat ook nog: Vedrijf het kwade met het beste......En zeg' mijn heer bij u zoek ik mijn toevlucht tegen de inblazingen der duivelen.'(q23;96/97). Het staat in de Quran dat het bestaat..

Oem_Imad
06-06-2010, 15:15
Dag allemaal wie ken me helpen ik zoek iemand die voodoo ken weg halen een broeder is ernstig ziek daardoor wij proberen al een week met koran en de imam weet ook geen raad meer we hadden hem laten opnemen bij een kliniek daar wisten ze ook geen raad mee we zijn toen verder gegaan met koran en het word steeds ergers de djinns in hem vertellen dat ze door voodoo bij hem terecht zijn gekomen dus alsjeblieft als je me kan helpen hoor ik het graag en geen onzin reacties :traan1: alvast bedankt assalamoe alaikoem... moge allah swt deze broeder genezen en bevrijden van het slechte. soebhanallah, vreemd dat de Imam geen raad weet, deze hoort dit soort dingen we te weten en als het hem zelf niet lukt door verwijzen of dergelijks. wa alaikoem assalaam