Bekijk originele versie : Pijnlijk...........
Atlas_Gebergte
04-08-2004, 10:15
Sallaam,
Wie van jullie heeft wel eens ooit iets gebroken? een been of een arm. Ik zit namelijk sinds vrijdagavond met een gebroken arm opgescheept :( , en het doet echt heel pijn, heb pijnstillers gehad, maar het helpt helaas niet, dus vroeg ik me af hoe jullie (die het hebben ervaren) het hebben volgehouden. Want het ergste nog ik ben rechts en het is me rechte arm ook nog :( , dus ik kan haast niks doen, vooral thuis niet. Nou ik hoor het wel....................
Azzzizzz
04-08-2004, 10:21
ik heb gisteren een bord gebroken, telt dat ook mee
ilyas_roebjoe
04-08-2004, 10:22
maar je kan wel typen , je moet je arm laten rusten dat is de beste oplossing zodat hij snel geneest.
Atlas_Gebergte
04-08-2004, 10:36
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Lay safiek!
Sokran meid.
Atlas_Gebergte
04-08-2004, 10:44
Origineel gepost door ilyas_roebjoe
maar je kan wel typen , je moet je arm laten rusten dat is de beste oplossing zodat hij snel geneest.
Ik typ nu met me linke ipv. rechts, heel vervelend en vermoeiend.
Mysticalia
04-08-2004, 10:46
Allah ishafek!
Heb ooit mn arm gebroken maar was jong dus ik weet het niet meer :(
Niet teveel pijnstillers nemen, want is niet goed voor de maag.
Er is een dou3a die je kan zeggen wanneer je ergens pijn hebt, zit in dat klein boekje.(als je die hebt)
:belgie:
Mysticalia
04-08-2004, 10:48
Origineel gepost door Azzzizzz
ik heb gisteren een bord gebroken, telt dat ook mee
innige deelneming :rolleyes:
Schatjee
04-08-2004, 10:57
Allah ishafek!..
geloekkig nooit ..
Atlas_Gebergte
04-08-2004, 11:01
Origineel gepost door Mysticalia
Allah ishafek!
Heb ooit mn arm gebroken maar was jong dus ik weet het niet meer :(
Niet teveel pijnstillers nemen, want is niet goed voor de maag.
Er is een dou3a die je kan zeggen wanneer je ergens pijn hebt, zit in dat klein boekje.(als je die hebt)
:belgie:
Sokran meid. Ja ik heb die kleine boekje van doua's wel.
Atlas_Gebergte
04-08-2004, 11:04
Een kusje van ......... kan ook wonderen doen! ;)
hahahahh meid van me manneke bedoel je????????
VirtualAngel
04-08-2004, 11:05
Ik heb mijn pols en mijn sleutelbeen weleens gebroken....
Nadat mijn pols in het gips werd gezet, had ik er niet zoveel last meer van...
Maar mn sleutelbeen was een ander verhaal :( ze konden die niet in het gips zetten.. dus ik moest gewoon met een mitella rondlopen..
Maar elke keer als ik mn arm bewoog deed het zeer... ik voelde gewoon dat mn bot aan het bewegen was :maf:
Slapen was nog het grootste probleem.. achja ik had t allemaal aan mezelf te danken. ik kon nooit normaal op mijn achterste zitten :D mn pols heb ik tijdens het voetballen gebroken en mn sleutelbeen met turnen...
gelukkig is het nu allemaal voorbij...
Aan het begin heb je nog wel pijn, maar na een tijdje dan voel je er niks meer van...dan kan je van alles met je arm doen...de eerste dagen, daar moet je je gewoon doorheen bijten...
ohja waar je wel last van gaat krijgen is JEUK.. echt ongelooflijk..weet je wat ik deed als ik jeuk had? ik stopte een breinaald tussen mn arm en het gips en krabben maar :D want ik kon het egt nie volhouden om er niet aan te zitten...
Meid allah ishafiek...
hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen om je arm te breken, als ik vragen mag? :)
Groetjes :zwaai:
Atlas_Gebergte
04-08-2004, 11:21
Origineel gepost door VirtualAngel
Ik heb mijn pols en mijn sleutelbeen weleens gebroken....
Nadat mijn pols in het gips werd gezet, had ik er niet zoveel last meer van...
Maar mn sleutelbeen was een ander verhaal :( ze konden die niet in het gips zetten.. dus ik moest gewoon met een mitella rondlopen..
Maar elke keer als ik mn arm bewoog deed het zeer... ik voelde gewoon dat mn bot aan het bewegen was :maf:
Slapen was nog het grootste probleem.. achja ik had t allemaal aan mezelf te danken. ik kon nooit normaal op mijn achterste zitten :D mn pols heb ik tijdens het voetballen gebroken en mn sleutelbeen met turnen...
gelukkig is het nu allemaal voorbij...
Aan het begin heb je nog wel pijn, maar na een tijdje dan voel je er niks meer van...dan kan je van alles met je arm doen...de eerste dagen, daar moet je je gewoon doorheen bijten...
ohja waar je wel last van gaat krijgen is JEUK.. echt ongelooflijk..weet je wat ik deed als ik jeuk had? ik stopte een breinaald tussen mn arm en het gips en krabben maar :D want ik kon het egt nie volhouden om er niet aan te zitten...
Meid allah ishafiek...
hoe heb je het eigenlijk voor elkaar gekregen om je arm te breken, als ik vragen mag? :)
Groetjes :zwaai:
Zo meid dat is een hele ervaring geweest hahahaha. Hamdoulillah dat het bij jouw genezen is. Ik wens namelijk dit niemand toe. Ik heb ook een mitella om me nek, bij mij is de breuk niet zo erg. Ik moet er alleen maar 3 weken in het gips zitten en daarna terug naar het ziekenhuis.
Nou ik ben gevallen op me werk en ben ongelukkig terechtgekomen op me arm helaas.
Atlas_Gebergte
04-08-2004, 11:24
:D
:Iluvu: gekkerd.
Atlas_Gebergte
04-08-2004, 14:21
Hey Miss_Magrebia, wajoo gisteren toen me man mijn kwam ophalen en we gingen eerst boodschappen doen, ik werd echt aangekeken met die arm in een mitalla ik werd gek joh, of ze een buitenaardse wezen zagen hahahahahh, me man moest wel lachen, erg he.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.