Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stem op Roosje22

Pagina's : [1] 2 3

roosje22
10-12-2002, 14:00

Stem op Roosje22 want ik zal namelijk na het winnen van de miss verkiezingen alles doen aan de bereikbaarheid van de jasmina pagina, zorgen dat je niet elke 60 minuten hoeft te wachten om een bericht te posten. Ik zal zorgen dat de moderators beter gaan luisteren naar jullie klachten en zal een gratis delivery service instellen die af en toe op verzoek bij je thuis komt met wat warme chocolademelk zodat jullie t niet koud krijgen door t stil zitten achter de computer http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=569061#post569061 dus ga stemmen stem roosje22 :goedzo:

maghrabia82
10-12-2002, 14:01
op wie kunnen we nog meer stemmen dan?

roosje22
10-12-2002, 14:02
Origineel gepost door maghrabia82 op wie kunnen we nog meer stemmen dan? klik effe op die url

beppie_truus
10-12-2002, 14:03
jajaja en dat moeten ze gelovenhttp://******************/smilieweb1/smilies/Happy42.gif mensen stem gewoon op mij als je wat plezier wilt hebben voor kleurijk marokko.nl http://******************/smilieweb1/smilies/Happy38.gif stem op beppie

beppie_truus
10-12-2002, 14:04

Origineel gepost door maghrabia82 op wie kunnen we nog meer stemmen dan? op mijhttp://******************/smilieweb1/smilies/Happy47.gif

RaZer
10-12-2002, 14:04
Hoe denk jij over de nieuwe leden??? Ik bedoel het gaat laatste tijd echt slecht en ik vind dat dat de schuld is van de nieuwe leden.. Ze kunnen niet eens normaal nederlands en weten ook niet eens hoe internet werkt maar toch pakken ze onze topics af.. :kwaad: Ik ben ook best nieuwe hier maar ik heb alles snel onder de knie en heb me volledig aangepast. Groetjes Afz: een bezorgde Yasmina lid die bang is voor de toekomst van Marokko.nl :(

rahmona
10-12-2002, 14:05
hahaha stem maar gewoon op mij:D hihi

maghrabia82
10-12-2002, 14:08
iemand waarop ik op moet gaan stemmen moet iemand zijn die al lang hier op marokko.nl zit.Die al zijn leden kent.... wat krijg ik ervoor als ik op jou stem Beppie Truus??????

roosje22
10-12-2002, 14:08
Origineel gepost door RaZer Hoe denk jij over de nieuwe leden??? Ik bedoel het gaat laatste tijd echt slecht en ik vind dat dat de schuld is van de nieuwe leden.. Ze kunnen niet een nederlands en weten niet hoe internet werkt maar toch pakken ze onze topics af.. Ik ben ook best niet maar ik heb alles snel onder de knie. Groetjes een bezorgde Yasmina lid ik begrijp helemaal wat je bedoeld en aangezien ik een zorgzaam type ben en oplettend ben in wat er allemaal op jasmina gebeurt heb ik dit probleem inmiddels ook al geconstateerd. Wat we nooit moeten doen is mensen geen kans geven om ook de leuke dingen op jasmina mee te maken. Ik geloof dan ook in hoe meer ziel hoe meer vreugd. Daarom was mijn plan om speciaal een url te openen bij jasmina net als kletshoekje en bv. poezie die de naam draag "hoe wordt ik een jasminalid voor beginners". Daar kunnen mensen elkaar helpen d.m.v. tips te geven en kan iedereen daar vragen stellen :D next question!

beppie_truus
10-12-2002, 14:10
Origineel gepost door maghrabia82 iemand waarop ik op moet gaan stemmen moet iemand zijn die al lang hier op marokko.nl zit.Die al zijn leden kent.... wat krijg ik ervoor als ik op jou stem Beppie Truus?????? ik beloof dat ik je altijd zal steunen in topics en overal zal noemen in allerlei poll's

roosje22
10-12-2002, 14:12
Origineel gepost door beppie_truus ik beloof dat ik je altijd zal steunen in topics en overal zal noemen in allerlei poll's slijmbal :D hey kiss assing is not allowed

maghrabia82
10-12-2002, 14:12
is dat alles?

RaZer
10-12-2002, 14:13
Origineel gepost door roosje22 ik begrijp helemaal wat je bedoeld en aangezien ik een zorgzaam type ben en oplettend ben in wat er allemaal op jasmina gebeurt heb ik dit probleem inmiddels ook al geconstateerd. Wat we nooit moeten doen is mensen geen kans geven om ook de leuke dingen op jasmina mee te maken. Ik geloof dan ook in hoe meer ziel hoe meer vreugd. Daarom was mijn plan om speciaal een url te openen bij jasmina net als kletshoekje en bv. poezie die de naam draag "hoe wordt ik een jasminalid voor beginners". Daar kunnen mensen elkaar helpen d.m.v. tips te geven en kan iedereen daar vragen stellen :D next question! Ja dat had ik ook in gedachten. Ze zullen eerst een cursus moeten volgens. Hierin kunnen ze de nederlandse chat taal beheersen en leren omgaan met de smyly's. En als ze die cursus niet halen moeten ze uit marokko.nl worden gezet!!!! Want het is hier al aardig vol!!!

beppie_truus
10-12-2002, 14:14
Origineel gepost door maghrabia82 is dat alles? euhhh je mag op mijn feestje komen :D

beppie_truus
10-12-2002, 14:16

Origineel gepost door roosje22 slijmbal :D hey kiss assing is not allowed alles is geoorloofd in deze strijd:hihi:

Pagina's : [1] 2 3