Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jahooor nu heb je het gedaan !!!!!!!!

sherine
10-12-2002, 13:55

jahoor ik flip echht hiero wist je nog de reactie`s op mijn topic the challenge nu is er een topic geopend over marokkaanse feest anoniem en nu opeens is er niks aan de hand zondag bij paradiso trouwens ook niet :rolleyes: echt veeeeel schijnheilen hiero !!!!! :kwaad:

RaZer
10-12-2002, 13:56
Origineel gepost door sherine jahoor ik flip echht hiero wist je nog de reactie`s op mijn topic the challenge nu is er een topic geopend over marokkaanse feest anoniem en nu opeens is er niks aan de hand zondag bij paradiso trouwens ook niet :rolleyes: echt veeeeel schijnheilen hiero !!!!! :kwaad: kijk eens naar datum van die topic... en die van paradiso heeft ook veel commentaar gekregen.. :D

Letizia
10-12-2002, 13:58
ja he sherine vind ik ook !

sherine
10-12-2002, 14:00
klaar safi galaas...... deze forums zijn voor mij dood verklaart mensen die schijnheilig zijn zijn voor mij sowieso dood dus ook voortaan op internet :kwaad:

Dalilah
10-12-2002, 14:00

Welk anoniem topic..???

sherine
10-12-2002, 14:23
jahoor op het begin werd er ook bij marokkaanse feestemn geschonken als je wil drinken doe je het toch wel en als je het niet wil doe je het niet dat heeft er helemaal niks mee te maken....jehoort muziek je bent omringd door zwetende jongens en meisjes.....en die opmerkingen gingen niet eens omdat het specifiek the challenge was...dus draai het dan nu ook niet !!!!! en kadir je zocht ruzie met me ........die opmerking was de druppel gewoon....

RaZer
10-12-2002, 14:26
Origineel gepost door Kadir Ej zal wel, weet je, wat jij wil denken. Ik maakte gewoon een grapje en je kon er blijkbaar niet tegen. :rolleyes:

sherine
10-12-2002, 15:05
kadir.het was niet 1 grapje.ga nou niet draaien of ik de snotneus hier ben..maar laat het gewoon beter