Bekijk originele versie : homo s een gevaar voor de maatschappij!
jenniferlopezzz
04-08-2004, 02:22
AMSTERDAM- volgens amerikaanse onderzoekers komt homoseksualiteit met name voor bij mensen met een genetische afwijking dat blijkt uit cijfers van de amerikaanse organisatie "I.A intercents".
volgens professor Hardling is het nog onduidelijk of homo 's met een genetische afwijking een gevaar kunnen zijn voor de maatschappij!
http://www.google.nl/search?q=nieuws&=U8hl=nl&lr=
ik wist wel dat homo s iets mankeerde dus heb ik toch gelijk
:zwaai:
batata112
04-08-2004, 02:29
Origineel gepost door jenniferlopezzz
AMSTERDAM- volgens amerikaanse onderzoekers komt homoseksualiteit met name voor bij mensen met een genetische afwijking dat blijkt uit cijfers van de amerikaanse organisatie "I.A intercents".
volgens professor Hardling is het nog onduidelijk of homo 's met een genetische afwijking een gevaar kunnen zijn voor de maatschappij!
onzin. homosexualiteit heeft niks met je genen te maken.
Tuurlijk mankeert homo's wat: ze zijn homo.
En tuurlijk mankeert hetero's wat: ze zijn hetero.
En zo mankeert ook mensen met een blond haar of bruine ogen of schoenmaat 46 wat. Enz. Enz. Enz. Wat een nieuws zeg.
"Amerikaanse onderzoekers"
zegt genoeg lijkt me.... :rolleyes:
jenniferlopezzz
04-08-2004, 12:50
Origineel gepost door Mangin
Moge allah je zegenen met een homosexuele zoon of dochter.
waar slaat dat nou weer op bimbo? dit hebben amerikaanse onderzoekers vastgestelt en NIET ik!
Bij nader inzien toch maar niet, een kind verdiend een betere moeder dan jij.
jenniferlopezzz
04-08-2004, 13:05
Origineel gepost door tonk
En zo mankeert ook mensen met een blond haar of bruine ogen of schoenmaat 46 wat. Enz. Enz. Enz. Wat een nieuws zeg.
Tonk zoals gewoonlijk begrijp je er weer helemaal niets van!
jenniferlopezzz
04-08-2004, 13:07
Origineel gepost door tonk
tonk maar wanneer blijkt dat homo s en lesbo s een gevaar voor de maatschappij zijn moeten ze worden opgenomen dus dat betekent dat ze jou ook moeten gaan opnemen in een of andere stichting waar alleen maar gekken zitten of misschien krijg je wel TB :D
Sommige genetische afwijkingen kunnen een gevaar vormen voor de maatschappij, dat is denk ik wel aannemelijk, ook als homo's last hebben van die gen afwijkingen...
Maar ik denk niet dat het homo-gen gevaarlijk is, tenminste ik heb er nog nooit wat van gemerkt :D
tonk maar wanneer blijkt dat homo s en lesbo s een gevaar voor de maatschappij zijn moeten ze worden opgenomen dus dat betekent dat ze jou ook moeten gaan opnemen in een of andere stichting waar alleen maar gekken zitten of misschien krijg je wel TB :D
Waaruit blijkt dat dan? Als ik op die link van je klik krijg ik niet het artikel wat je bedoelt.
Nou, ik vind homoseksualiteit ook een afwijking, maar wel een hele fijne.
Zou moslim-zijn ook een genetisch gemanipuleerde afwijking zijn? Of telt het pas als het om een minderheid gaat?
Amerikanen, sommigen zijn zo bang voor seksualiteit dat ze bij jongens onmiddellijk na de geboorte beginnen dat babylijfje te verminken. En het is nog niet zo lang geleden dat in Amerikaanse series het echtpaar geen kinderen had, alleen neefjes en nichtjes en dat de seks werd ontkend omdat man en vrouw apart sliepen.
Donald Duck had ook alleen maar neefjes.
Ik hou het erop dat het Amerikaans-geleerde zijn een knappe afwijking is.
Scottie, afwijkend.
Origineel gepost door najibsri
Ik word zat van jouw indianen verhaaltjes, hier bij doop ik je tot indianus
Wees een homo maar hou het aub voor je. Je ziet toch ook geen hetero constant over hetero zijn praten?
Ik krijg toch anders het idee dat hier op het forum, het onderwerp homosexualiteit heel populair is bij die hetro's hier.
Er zijn drie knuffel homo's op dit forum, Tonk (vrouwen eerst), Scottie en ik. en die zijn er echt niet schuldig aan dat er zoveel homo topics rondslingeren......
Of wil je soms beweren dat die anderen ook allemaal homo zijn.....
Nou, ik praat waarover ik wil en als je voor het woord "homo" het woordje "moslim" zet zijn we gelijk waar we wezen moeten. Geloven, dat doe je thuis en daar val je geen andere mensen mee lastig, met dat geloof.
Ik word zat van jouw indianen verhaaltjes, hier bij doop ik je tot indianus
Wees een moslim maar hou het aub voor je. Je ziet toch ook geen christen constant over christen zijn praten?
Zo goed?
Scottie, uw tomahawk.
AMSTERDAM- volgens amerikaanse onderzoekers komt geloof met name voor bij mensen met een genetische afwijking dat blijkt uit cijfers van de amerikaanse organisatie "I.A intercents".
volgens professor Hardling is het nog onduidelijk of moslims met een genetische afwijking een gevaar kunnen zijn voor de maatschappij!
ik wist wel dat moslims iets mankeerde dus heb ik toch gelijk
Hodie mihi cras tibi :D
Tonk zoals gewoonlijk begrijp je er weer helemaal niets van!
Dat doe ik express. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.