Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ongedaan Maken!!!!!!!

Afrowoman
10-12-2002, 12:43

Wat zouden jullie ongedaan maken in jullie leven???? Iets wat je echt niet had moeten mee maken??? En nooit meer wilt mee maken!!!!!! Vertel.....

Salaama
10-12-2002, 12:50
Had een keertje gevochten op school (voorgezets onderwijs, hele tijdje terug voor mij) , had ik nooit moeten doen , ik haat namelijk wijfen die vechten, maar ja aan de andere kant ik werd letterlijk uitgedaagt, dus ik was zo boos dat ik dat wijf helemaal ingedeukt had door mijn woede, ,,,Waar het om ging was helemaal schandalig, maar daar heb ik het liever niet over... Kon ik dit maar wegwissen , en had ik dat wijf maar nooit gekend.

Afrowoman
10-12-2002, 12:55
Omdat er niemand echt reageerd schrijf ik wel op wat IK wil wissen.... dat mijn vader bij ons is weg gegaan zou ik ECHT heel graag willen wissen !!!!!!!1 het had gewoon nooit moeten gebeuren!!!!!! maar het was mekteb en er was gewoon niks aan te doen!!!!

Najim
10-12-2002, 12:57
Heb spijt dat ik een jaar of 8 geleden met koninginnedag een spelletje voor een kwartje aan een turkse vrouw heb verkocht......... terwijl ik hem wilde verkopen voor 5 gulden.... ze kon goed afdingen..... en ik had die dag nog niets verkocht........

cava
10-12-2002, 13:00

Spijt, dat ik in het verleden heb gelogen tegen iemand waar ik zoveel om geef. Ik was bang om de waarheid te vertellen, maar achteraf had ik dat beter kunnen doen.. Dat was een wijze les, vertel degene waar je zoveel omgeeft nooit een leugen.. Want vroeg of laat zal hij er toch achter komen, en dan is er alleen maar schaamte over voor jezelf..

minora
13-12-2002, 09:41
ik heb er echt spijt van dat ik zo aan het klieren was op de middelbare school (1e en 2e klas) dat ik af moest van vwo. iedereen verwachtte zoveel en allemaal heb ik ze teleurgesteld. en nog tig dingen die ik zou willen wissen, maar achteraf toch goed voor me zijn geweest :zwaai:

__Armanigurly__
13-12-2002, 09:46
Al mijn exen wil ik graag wissen :p

stoeipoes
13-12-2002, 09:48
Ik heb zoveel fouten gemaakt in mijn leven.....ik zou die allemaal ongedaan willen maken, want het heeft nog ontzettende invloed op mijn leven.........................................het is pijnlijk

FaDiKa
13-12-2002, 10:49
Origineel gepost door Najim Heb spijt dat ik een jaar of 8 geleden met koninginnedag een spelletje voor een kwartje aan een turkse vrouw heb verkocht......... terwijl ik hem wilde verkopen voor 5 gulden.... ze kon goed afdingen..... en ik had die dag nog niets verkocht........ You greedy one!!!!!! :p

LelyDames
13-12-2002, 12:51
Origineel gepost door FaDiKa You greedy one!!!!!! :p wajooo als ik mocht wissen dan zou ik veel dingen willen ongedaan maken dat me broer niet verkeerde pad op zou gaan en bij ons zou blijven wonen zodat ie liefde kon krijgen van ze ouders dat ik rustig afscheid kon nemen van me moeder en bij haar sterfbed kon zijn i.p.v te laat zijn dat ik me broer had kunnen redden van z'n auto ongeluk en hem kon geruststellen dat het goed zou komen i.p.v dat ie meskien alleen in een kille auto overlijd dat ik geen stomme fouten had gemaakt in me jeugd tjah dan had ik zoveel dingen ongedaan willen maken maar ja dat kan helaas niet

LelyDames
13-12-2002, 12:52
Origineel gepost door Lamode Heb spijt dat ik tegen een heel speciaal iemand in mijn leven nooit heb gezegd dat ik van haar hield ! En voordat ik het tegen haar kon zeggen was het al Mektab dat ze de wereld moest verlaten Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk, ik wens dat gevoel niemand ! ik leef met je mee wallah het is zwaar lai rahmoem oel zemih el moslimin

Afrowoman
13-12-2002, 12:58
zo meisje jij hebt echt veel meegemaakt!!!!!!! :( ik wens je alle geluk van de wereld!! :rolleyes: love ya!! :zwaai:

Bleu_Sky
13-12-2002, 13:00
Heb er enorm veel spijt van dat ik voordat ik moslima werd mijzelf gegeven heb aan een jongen die het toch niet serieus meende. Verder heb ik er enorm spijt van dat ik in het begin tegen mijn schatje heb gelogen over een gedeelte van mijn verleden (hij wist dat ik niet maagd was, maar andere dingen had ik hem niet verteld). Ik wil verder effe zeggen hier dat ik enorm gelukkig ben dat ik het ware geloof heb gevonden en dat ik mijn verloofde heb leren kennen. Hafid als je dit leest ik hou oneindig veel van je!!!