Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MMS, een gevaar of vinden jullie van niet??

Pagina's : [1] 2

DEUGNIET
10-12-2002, 12:41

Ik had een paar weken geleden een artikel gelezen over Saudi Arabie en ook een artikel over London. Daarin werd vermeld dat MMS verboden was bij een paar uitgaansgelegenheiden. Vinden jullie die MMS niet gevaarlijk? iemand kan jullie zomaar fotogravieren zonder dat je het in de gaten hebt.

RaZer
10-12-2002, 12:43
volgens mij moet je voor die dingen 3 uur stilstaan dus gewoon blijven bewegen en het lukt ze niet :bril: deze tip heb ik van James Bond ;)

DEUGNIET
10-12-2002, 12:45
Dat was mijn vraag niet. Vind je dat die dingen een gevaar vormen of zeg je dat je er geen moer om geeft??

RaZer
10-12-2002, 12:51
Origineel gepost door DEUGNIET Dat was mijn vraag niet. Vind je dat die dingen een gevaar vormen of zeg je dat je er geen moer om geeft?? Ze vormen nu nog geen gevaar.. vind het niet ok maar zo gaat het nou eenmaal.. als je winkel binnen kom word je ook al gefilmd en ga zo maar door.. je kan nergens meer bijna lopen zonder gefilmd te worden..

cava
10-12-2002, 12:56

Wat bedoel je eigelijk met gevaar?? In welk opzicht??

DEUGNIET
10-12-2002, 12:58
het klopt wel dat je overal word gefilmd, waar ik het over heb is dat dit wel een andere vorm is van filmen. stel dat jij onopgemerkt wordt gefilmd en dan word je foto doorgestuurd naar een andere mobiel. en ga zo maar door. dan kom je je foto tegen op internet. kan ook gebeuren. en bedankt voor de tip.

RaZer
10-12-2002, 13:09
Origineel gepost door DEUGNIET het klopt wel dat je overal word gefilmd, waar ik het over heb is dat dit wel een andere vorm is van filmen. stel dat jij onopgemerkt wordt gefilmd en dan word je foto doorgestuurd naar een andere mobiel. en ga zo maar door. dan kom je je foto tegen op internet. kan ook gebeuren. en bedankt voor de tip. Ja daar heb je wel gelijk in... later zullen ze ook van die dingen maken waar je niet voor hoef stil te staan. Straks zie je dat een of andere gek je foto op het internet heeft gezet!!' Je heb wel gelijk.!! Niet aan gedacht.. die dingen kan je natuurlijk ook op het internet zetten.

DEUGNIET
10-12-2002, 13:13
Eigenlijk is dat al gebeurd in een discotheek in london. gelukkig dat ik maar geen uitgaanstype ben. Er was een vrouw met een MMS gefotograveerd, later kwam die vrouw erachter dat haar foto op internet terecht kwam. daarom stel ik deze vraag. het kan hier ook gebeuren en niet alleen in een discotheek, maar ook buiten, in het openbaar. dat is de gevaarte die je oploopt. mensen doen de gekste dingen.

roosje22
10-12-2002, 13:14
Ja maar dan kun je ze (als je er tenminste achterkomt) aanklagen wegens schending van de privacy rechten :D

DEUGNIET
10-12-2002, 13:17
Daar heb ik geen de ballen verstand van. Dat kost toch allemaal geld, en zou je daarmee wel of niet de zaak winnen??

MueZli
10-12-2002, 13:24
Gaan we allemaal in burqa's gehuld. :D MMS ? iets met camera's begrijp ik.

DEUGNIET
10-12-2002, 13:30
MMS is het maken/versturen en ontvangen van fotos met je mobiel. je kunt ermee de fotos naar een ander mobiel versturen of naar een emailadres. in saudi arabie is MMS verboden omdat er een man was die fotos van vrouwen maakte.

DEUGNIET
10-12-2002, 14:52
burqas, haha lang leve de taliban. niemand anders heeft hier nog een mening over??

DEUGNIET
10-12-2002, 14:56
Ik heb het over mobiel telefoons. en wat heeft een scanner hier mee te maken??

DEUGNIET
10-12-2002, 15:02

ik zei niet dat het verboden was in NL. Ik zei in sommige landen is het wel verboden. en in een discotheek in london is mag je niet met een mobiel naar binnen gaan. dat je met een scanner en camera fotos maakt en op internet zet is wel een ander verhaal.

Pagina's : [1] 2