Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Niet op de hoogte van bijkomende kosten

Explo
30-05-2010, 23:52

Ik heb een vraagje; ik ben een tijdje terug door een buro geholpen. Nu is het zo dat ik halverwege de week, op notabene attentie van hen kon stoppen met het afnemen van diensten. Er is niet bij gezegd dat ik dan voor de overige níet gewerkte uren zou moeten betalen. Daar ben ik niet van op de hoogte gebracht. Dus ik ben dan in de veronderstelling dat ik alleen voor de geleverde diensten betaal en niet dat ik een rekening zou ontvangen voor de niet gewerkte uren. Dat was niet de afspraak. Nu sturen ze mij een rekening thuis dat ik voor heel wat uren moet betalen terwijl er maar slechts een paar uur geleverd is. Tevens zweren zij dat ik met hen de volledige dienst had afgesproken terwijl dit niet zo is. Is er een wetsartikel of iets dergelijks waar ik sterk mee in mijn schoenen kan staan tegen hen? Want dit is echt te maf voor woorden. Nu hebben ze hele andere voorwaarden (op de site) erbij dan ze eerder hadden toen ik diensten van hen afnam. Dat als ik vroegtijdig zou stoppen toch alle uren moet betalen. Ik heb geen overeenkomst getekend.