Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat voor stoute dingen heb je allemaal gedaan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

DEUGNIET
10-12-2002, 12:10

voor ik begin, trouwens dit is een leuke site. Ik zal bekennen wat ik voor stoute dingen allemaal heb gedaan. Ik heb ooit sigaretten gerookt, dat was niet goed. Ze smaken nog steeds vies. Ik heb ooit met een onderbroek in een meertje gezwommen, in dat meertje zaten ook nog slangen. Maar ja, je moet wel lef hebben om erin te springen. Ik heb bij dat meertje suikerrieten gestolen. Ook dat was niet goed. Ik was nog maar klein. Ik heb een jongen in zijn wang gebijten bij een vechtpartij. Nu denk ik eraan. En nog veel meer.

Onslaught
10-12-2002, 12:14
ik heb een praa vrienden laten zitten en heb spijt, mar sommige snappen me neit en het ik ook spijt en en soory voor alles:(

RaZer
10-12-2002, 12:16
Origineel gepost door DEUGNIET voor ik begin, trouwens dit is een leuke site. Ik zal bekennen wat ik voor stoute dingen allemaal heb gedaan. Ik heb ooit sigaretten gerookt, dat was niet goed. Ze smaken nog steeds vies. Ik heb ooit met een onderbroek in een meertje gezwommen, in dat meertje zaten ook nog slangen. Maar ja, je moet wel lef hebben om erin te springen. Ik heb bij dat meertje suikerrieten gestolen. Ook dat was niet goed. Ik was nog maar klein. Ik heb een jongen in zijn wang gebijten bij een vechtpartij. Nu denk ik eraan. En nog veel meer. Dat zijn geen stoute dingen maar meer domme dingen... Wen er maar aan er zullen niet altijd serieuse antwoorden op je vragen worden gegeven... Stroute dingen die ik heb gedaan uhmmmmmmmmmmm eigenlijk geen ben heel lief. :)

DEUGNIET
10-12-2002, 12:19
dom en stout, is dat niet hetzelfde?? jullie zeggen dat jullie geen stoute dingen hebben gedaan. haha, en dat moet ik geloven?? maakt niet uit of er serieuze antwoorden komen of niet. zolang het maar gezellig is.

DEUGNIET
10-12-2002, 12:24

mag ik zelf mijn mening over jou geven of je wel lief of niet lief bent. wil je me vertellen dat je altijd braaf naar je moeder en vader luistert??

sherine
10-12-2002, 12:41
stoute dingen wajooooooow dat word een hele waslijst ik ben een stoute meid :stout:

DEUGNIET
10-12-2002, 12:55
een hele waslijst?? die overtreft de mijne niet, laat maar zien. hellaou, ik ken je niet, das waar.

tabdarst
10-12-2002, 12:58
ik ben heilig ik heb geen stoute dingen gedaan

DEUGNIET
10-12-2002, 13:00
haha, wegrijden op een brommer, wist niet dat een brommer snel was. laat de politie maar dit niet lezen. straks zie je wanted op een politiebureau.

DEUGNIET
10-12-2002, 13:02
Uwe heiligheid is ook hier op de site.

DEUGNIET
10-12-2002, 13:04
de italianen zijn in veel dingen goed, dan alleen in speghetti en pizza s maken.

DEUGNIET
10-12-2002, 13:15
Abdelhay, heb je geen boete voor gekregen?? hoeveel bedraagt die boete??

maroc_chica
10-12-2002, 13:18
ik ben heel braaf ben nooit stout geweest ben heel liefxxxxxxxx chica

DEUGNIET
10-12-2002, 13:20
220 euro voor het beledigen van een agent in functie. Daar sta ik wel van te kijken. ik zal het niet meer doen. ik als arme deugniet kan die bedrag niet betalen. je hebt er toch wel wat van geleerd??

mhaidra
10-12-2002, 13:20

Hmmmmm leuk onderwerp.... wat voor stoute dingen heb ik gedaan in mijn leven...even denken. :rolleyes: :rolleyes: ......... toen ik 5 jaar was had ik een zak snoep gejat en at dit in de wc, ik was nog vergeten om de wc op slot te doen.....en ja hoor mijn vader deed de deur open.....ik kreeg toen goed straf (het heeft geholpen) :D :D o..ja heb nog met eieren gesmeten naar gereformeerden ( heb er wel spijt van) - heb de snoer van een naaimachine op school door geknipt....ik was boos op een lerares - we hadden met een paar meiden takken in hondenpoep gedept en deden dit door alle brievenbussen in onze buurt. :D :D en nog veel meer......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6