Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje over loonheffing

Temsamane_r00sj
30-05-2010, 15:00

Salaam ou3likom, Ik heb een vraag. Ik loop stage en daarnaast werk ik. Ik krijg via mijn stage stagevergoeding in totaal €175 waar €50 loonheffin vanaf gaat! Nu heb ik ook een bijbaan sinds kort...Op mijn loonstrook zag ik dat ik €300 had verdiend waarvan 100 loonheffing vanaf gaat... ik heb dus €200 verdiend. Voor aanvang moest ik een formulier invullen waarop ik in had gevuld dat er geen loonheffing moest toegepast worden. En nu gaat er alsnog 100 vanaf terwijl ik had aangegeven dat ik dat niet wilde. Ik had van iemand vernomen dat je via 1 werkgever loonheffingskorting moest aangeven dat heb ik bij mijn stage gedaan dus..... En nu betaal ik twee keer loonheffing, ik weet dat je het bedrag terug kan vragen aan het einde van het jaar, maar daar heb ik niks aan! Iemand verstand hiervan?? Alle tips adviezen zijn welkom. Beslama

__Tazourakht__
30-05-2010, 15:08
je kan het wijzigen dus gewoon vragen of je die loonheffingsformulier opnieuw mag invullen en dan kan je bij de een wel toepassen en bij de ander niet

Opzoek-meid
30-05-2010, 15:10
Salaam ou3likom, Ik heb een vraag. Ik loop stage en daarnaast werk ik. Ik krijg via mijn stage stagevergoeding in totaal €175 waar €50 loonheffin vanaf gaat! Nu heb ik ook een bijbaan sinds kort...Op mijn loonstrook zag ik dat ik €300 had verdiend waarvan 100 loonheffing vanaf gaat... ik heb dus €200 verdiend. Voor aanvang moest ik een formulier invullen waarop ik in had gevuld dat er geen loonheffing moest toegepast worden. En nu gaat er alsnog 100 vanaf terwijl ik had aangegeven dat ik dat niet wilde. Ik had van iemand vernomen dat je via 1 werkgever loonheffingskorting moest aangeven dat heb ik bij mijn stage gedaan dus..... En nu betaal ik twee keer loonheffing, ik weet dat je het bedrag terug kan vragen aan het einde van het jaar, maar daar heb ik niks aan! Iemand verstand hiervan?? Alle tips adviezen zijn welkom. Beslama Die loonheffingskorting heb je dus niet bij je werk gedaan, als ik het goed begrijp betaal je voor die uren de gewone loonheffing en die van je stage heb je dus die korting. Je had dan die loonheffingkorting bij je stage weg moet halen en dus juist wel bij je werk laten toepassen. Aangezien je daar ook meer verdient is dat het handigste.

Temsamane_r00sj
30-05-2010, 15:14
Die loonheffingskorting heb je dus niet bij je werk gedaan, als ik het goed begrijp betaal je voor die uren de gewone loonheffing en die van je stage heb je dus die korting. Je had dan die loonheffingkorting bij je stage weg moet halen en dus juist wel bij je werk laten toepassen. Aangezien je daar ook meer verdient is dat het handigste. Dus als ik het goed begrijp moet ik nu voor mijn werk voor ''wel toepassen kiezen''...... Ik dacht juist andersom! met andere woorden ik moet op dat aangifteformulier aanruisen dat er loonheffing toegepast moet worden en dan verdien ik het volle bedrag i.p.v 1/3 deel. you know what i mean?

Temsamane_r00sj
30-05-2010, 15:15

je kan het wijzigen dus gewoon vragen of je die loonheffingsformulier opnieuw mag invullen en dan kan je bij de een wel toepassen en bij de ander niet Dankjewel ik ga opnieuw eenloonheffingsformulier invullen!:goedzo: