Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Heeft Last Van ...................

cj_tetuani
03-08-2004, 16:47

EEN STALKER FOLLOWER SHADOW :giechel: vertel wat is jullie ervaringen en hoe leuk of hoe irritant is? zwaai:

eYesha
03-08-2004, 20:08
:moe:..irritant...Egtssiee!! :Ego:...er was eenz en man ...ik zat te w8 op de trein hij zei he ben jij niet dat meisje van alberthein, ik zij ja, hij zei ik zag je daar, ik zei owh wat fijn..hij zij toen ik zag je ook in de haagse markt :confused:...hij was eng!!...ik meteeen de tram nemen hij ook de zelfde toen ging ik uitstappen hij was eng..moest ik VERDOME een HALF uurtje W8 op 1 tram ALLLeen door die MAN :ego: volgnde keer krijgt ie 1 stomp!

cj_tetuani
03-08-2004, 22:47
Origineel gepost door eYesha :moe:..irritant...Egtssiee!! :Ego:...er was eenz en man ...ik zat te w8 op de trein hij zei he ben jij niet dat meisje van alberthein, ik zij ja, hij zei ik zag je daar, ik zei owh wat fijn..hij zij toen ik zag je ook in de haagse markt :confused:...hij was eng!!...ik meteeen de tram nemen hij ook de zelfde toen ging ik uitstappen hij was eng..moest ik VERDOME een HALF uurtje W8 op 1 tram ALLLeen door die MAN :ego: volgnde keer krijgt ie 1 stomp! je had hem gewoon kunnen negeren :ego: en de volgende keer :hammer: als dat niet helpt dan probeer deze :stomp: niets helpt dan maar...............politie :gsm: zoek6

crazy_TETOUANIA
03-08-2004, 22:48
Origineel gepost door cj_tetuani EEN STALKER FOLLOWER SHADOW :giechel: vertel wat is jullie ervaringen en hoe leuk of hoe irritant is? zwaai: ik heb em :auw: hahaha gemeen he :D

BentFes
03-08-2004, 22:54

Het is echt niet leuk. Ik voelde me een tijd terug echt onveilig. Hij bleef met zijn rotkop op mijn werk verschijnen. Heb hem altijd proberen te negeren, maar hij bleef me volgen. Dus heb ik het mijn broers verteld en die zijn met hem wezen ''praten''. Ik ben nu ergens anders gaan werken en heb zijn enge hoofd al een tijd niet meer gezien. (Elhamdoulillah)

DaNGeRouZLy
03-08-2004, 22:56
hier op marokko.nl bedoel je?:hihi: of in real life?

3ewiTa
04-08-2004, 02:13
had ik die maar :D is tog leuk als je verveelt

Galopea
04-08-2004, 06:52
Hij's al een week niet geweest:verdriet:

sweet_nadoria
04-08-2004, 13:32
Yeps ... Wahed levenloze gast ... Ik ken hem persoonlijk niet goed maar ik ga goed om met zijn neef, maar hun waren altijd samen, 2 neefjes dus .. Ewa via via wist ie mn nummer te regelen en op die manier echt elke dag bellen en vraag niet welk tijpstip Echt om 03.22 of om 5.26 wallah iela :maf2: Gelukkig staat mn geluid en tril altijd uit als ik ga slapen maar als ik wakker wordt zie ik die 6 oproepen gemist Hij zei echt alleen maar van die gekke dingen :jammer: .. Op een gegeven moment werd ik het zat, maar dat vond hij juist leuk als ik kortaf en moeilijk deed (Heeft ie zelf gezegd :maf: ) Ewa heb daarna iemand laten bellen doen alsof ie mn broer is ... Mn nummer veranderd en het was heerlijk stil :D

Lil_Hajar
04-08-2004, 14:18
Nee heb er geen last van ben er blij mee Hamdoelilah :giechel: :zwaai: :blauwkus: Hajar