Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bloedt een vrouw die nog maagd is, altijd bij haar eerste keer?

Pagina's : [1] 2

eloujdia23
30-05-2010, 12:23

[Nee, de meeste vrouwen bloeden zelfs niet tijdens hun eerste keer! Slechts 2 van de 10 vrouwen die voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben, bloeden de eerste keer. Meestal is het maagdenvlies -een randje weefsel; een zacht, glibberige en iets dikker stukje huid, vergelijkbaar met de huid aan de binnenkant van je wang - zo soepel, dat het gewoon meebuigt als de penis naar binnengaat. Soms wordt dit weefsel (het maagdenvlies) iets dikker of ruwer door de werking van (vrouwelijke) hormonen. Heel soms komt het voor dat het maagdenvlies wordt geschaafd of geschramd bij het inbrengen van de penis. En doordat de vaginawand en het weefsel sterk gevuld zijn met bloed, kan er dan wat bloed uit de vagina komen. Dit kan ook komen doordat de vagina-ingang vernauwt doordat de spieren eromheen zich aanspannen. Het bloeden gaat vanzelf weer over en de schram verdwijnt . Als vrouwen de eerste keer niet bloeden wil dit niet zeggen dat ze daarvoor geen maagd waren. Veel vrouwen bloeden namelijk de eerste keer niet. Als vrouwen zelf ontspannen zijn, zich prettig voelen en zin hebben, verloopt de eerste geslachtsgemeenschap vaak pijnloos en zonder bloed. Voor meer informatie over maagdelijkheid, zie de folder 'feiten en fabels over het maagdenvlies': http://geentaboes.marokko.nl/doc/G___Communicatie__Brochures__feitenenfabels%202009 .pdf ] http://geentaboes.marokko.nl/index.php?nav=qa&cid=6&qid=165

Hicham4679
30-05-2010, 12:29
Heb je ons niet wat op te biechten?:stomp:

eloujdia23
30-05-2010, 12:58
ik wilde het alleen laten weten voor anderen die anders denken een keertje had ik met me moeder over maar zij verteelt me dat het moet op eerst keer bloeden :o ik laat haar straks die site lezen en kijken hoe zij zal reageren :hihi:

jb_nl
30-05-2010, 14:14
Ik weet het wel hoor, maar met die leeghoofden hier is het zinloos, die moeten en zullen bloed zien :moe: Je vraagt je af of sommigen hier wel ooit biologie gehad hebben! Ik wil juist dat ze geniet, ontspant, ipv bloedt en het een vervelende ervaring is!

ciekiee
30-05-2010, 17:55

Wilde net zeggen dat we het nou wel weten en dit tig x gehoord hebben !

Experience
30-05-2010, 18:25
Ik hoop dat er nog zulke bekrompen mensen zijn dat ze echt nog denken dat dat gebeurd.

MFELLES112
30-05-2010, 21:03
altijd dat maagedelijkheid.. stop het maar in je kont:moe: net of dat de jongens maagd blijven :loser:

ciekiee
30-05-2010, 21:14
Ik hoop dat er nog zulke bekrompen mensen zijn dat ze echt nog denken dat dat gebeurd. Waarom hoop je dat?

BeautyLaila
30-05-2010, 21:23
altijd dat maagedelijkheid.. stop het maar in je kont:moe: net of dat de jongens maagd blijven :loser: Jou account naam zegt het al.Mfelles.Een vrouw moet gewoon maagd blijven tot huwlijk.Wat vergelijk jij ons meiden nou met jongens?

MFELLES112
30-05-2010, 21:34
Jou account naam zegt het al.Mfelles.Een vrouw moet gewoon maagd blijven tot huwlijk.Wat vergelijk jij ons meiden nou met jongens? ga jij nou maare de koran lezen tering snol een jongen en een meisje moeten beide maagd blijven ;) dus jij moet zo snel mogelijk die bakkes gaan houden !

Parra_Chick
30-05-2010, 22:09
als je gaat kijken moet een meisje maagd blijven tot het huwelijk en een jongen ook dat hoort bij ons geloof, maar dat opmerking van ja vrouw moet maagd man niet dat heeft meer met onze cultuur te maken.

MagrebmOiiselle
30-05-2010, 22:17
ga jij nou maare de koran lezen tering snol een jongen en een meisje moeten beide maagd blijven ;) dus jij moet zo snel mogelijk die bakkes gaan houden ! :gniffel:

Hicham4679
30-05-2010, 23:11
Ik heb liever niet dat een vrouw bloed, maar betekend ook niet meteen dat ik een zaania accepteer(overspellige)

Yassine030
30-05-2010, 23:42
altijd dat maagedelijkheid.. stop het maar in je kont:moe: net of dat de jongens maagd blijven :loser: hehehe integendeel xD thats 1-0 for me

Yassine030
30-05-2010, 23:46

Ik weet het wel hoor, maar met die leeghoofden hier is het zinloos, die moeten en zullen bloed zien :moe: Je vraagt je af of sommigen hier wel ooit biologie gehad hebben! Ik wil juist dat ze geniet, ontspant, ipv bloedt en het een vervelende ervaring is! je vrouw kan ook aids hebben weet jij veel en dan steek je em er in dan ben je der geweest.. ik kies bloed eerder dan aids :goedzo:

Pagina's : [1] 2