Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help wat moet ik doen

Pagina's : [1] 2 3

soekiana22
03-08-2004, 15:29

Sallam, Ik zit met een probleem mijn man gaat vreemd ik heb ontdekt dat hij telefonisch contact heeft met een meisje in Marokko ik was er bij toen ze hem belde hij deed net als of iemand hem belde en neerlegde terwijl ik duidelijk een meisjes stem hoorde ik heb hem niks gezegd maar hij merkte wel dat ik na het telefoontje veranderde en toen vertelde hij het pas dat het een meisje was die hem belde waar mee hij toen om ging toen hij nog in Marokko woonde ik vindt dit vreselijk en kan het niet uit me hoofd zetten we hebben erover gepraat maar het vertrouwen is bij mij nog niet terug het zit zo ik ben pas 3 maanden met hem getouwd maar ken hem al bijna 2 jr. ik heb voor hem papieren gedaan en ben nu bang dat hij me na drie jaar verlaat hij beweerd van niet en zegt dat hij heel veel van me houd en spijt heeft maar hoe kan ik het hem vergeven en het vergeten. Ik mocht eerst niet met hem trouwen van me ouders ik heb voor hem gevochten en het uit eindelijk voor elkaar gekregen en kijk wat ik nu er voor terug krijg. ik verwijt het me zelf dat ik niet naar me ouders heb geluisterd Lieve zusters wat zouden jullie in zo een situatie doen.

hananalhoceima
03-08-2004, 16:05
ik zou eerst sorry tegen mijn ouders zeggen en hem terug naar marokko schoppen zulke mannen moet je nooit geloven hij wil messchien alleen die papieren :( :zwaai:

Mysticalia
03-08-2004, 16:18
:schok: laistar.... ik zou ook denken dat ie alleen je papieren wilt en dan dat meiske zal binnehalen :jammer: Doe salaat Istikharaah misschien krijg je dan leiding van Allah swt. Want dit vind ik echt tricky business zuster... :( :belgie:

babybruidje
03-08-2004, 17:25
Origineel gepost door soekiana22 Sallam, Ik zit met een probleem mijn man gaat vreemd ik heb ontdekt dat hij telefonisch contact heeft met een meisje in Marokko ik was er bij toen ze hem belde hij deed net als of iemand hem belde en neerlegde terwijl ik duidelijk een meisjes stem hoorde ik heb hem niks gezegd maar hij merkte wel dat ik na het telefoontje veranderde en toen vertelde hij het pas dat het een meisje was die hem belde waar mee hij toen om ging toen hij nog in Marokko woonde ik vindt dit vreselijk en kan het niet uit me hoofd zetten we hebben erover gepraat maar het vertrouwen is bij mij nog niet terug het zit zo ik ben pas 3 maanden met hem getouwd maar ken hem al bijna 2 jr. ik heb voor hem papieren gedaan en ben nu bang dat hij me na drie jaar verlaat hij beweerd van niet en zegt dat hij heel veel van me houd en spijt heeft maar hoe kan ik het hem vergeven en het vergeten. Ik mocht eerst niet met hem trouwen van me ouders ik heb voor hem gevochten en het uit eindelijk voor elkaar gekregen en kijk wat ik nu er voor terug krijg. ik verwijt het me zelf dat ik niet naar me ouders heb geluisterd Lieve zusters wat zouden jullie in zo een situatie doen. salaam aleykoem oegtie oww jeej zeg zou best een schok zijn :confused: daarom als ik zusters een advies mag geven trouw altijd met een Godvrezende man!! wanneer jullie samen Allah swt aanbidden kan het zijn dat 1 van de twee een fout maakt maar al gauw spijt heeft en weer snel tot inkeer komt..praat met je man over de islam en ga meer praktiseren zo krijgt hij insha Allah ook meer vrees voor Allah swt en weet hij dat hij zeker geen spelletje met jou mag spelen...het lijkt me erg vervelend wat jij moet door maken oegtie,ik ken een vrouw die ook het zelfde heeft mee gemaakt ze zijn nu gescheiden en inderdaad hij heeft dus dat meisje uit marokko gehaald dus oegtie aub kijk uit lieverd

CharLie_Da
03-08-2004, 17:51

Ik zou hem terugbrengen naar waar je hem vandaan hebt gehaald.. want na 3 jr heeft hij zijn papieren een kent hij de weg , dan verlaat hij jou een haalt hij zijn oude liefde uit marokko , want waarom denk je nog dat hij contact heeft met haar ze zit te w8ten tot ze ook naar europa komt ..

UndercoverAngel
04-08-2004, 08:52
Dat is 1 van de risico's die je neemt als je met iemand uit Marokko trouwt.. Meestal hebben ze daar een relatie met iemand waar ze misschien zielsveel van houden en als ze de kans hebben om met iemand uit Nederland te trouwen doen ze dat.. Ze denken drie jaartje zijn zo voorbij daarna ben ik ingeburgerd.. heb een baantje en kan ik mijn schaapje uit Marokko over laten komen.. Mijn advies.. Dump hem voordat hij jou over 3 jaar gaat dumpen en hij lekker vrij in Nederland kan rondhuppelen door alle moeite die jij hebt gedaan.. Nog iets.. Neem absoluut geen kinderen.. Ze zijn geen lijmmiddel en zullen dat ook nooit worden.. Dus niet denken dat als jullie samen kinderen hebben hij je niet in de steek zal laten als dat zijn plan is.. ;) Veel succes en Insha Allah zal Allah (swt) je helpen een juiste keuze te maken.. .:UcA:.

babybruidje
04-08-2004, 11:42
ja maar ze kan toch niet zomaar die vent buiten schoppen omdat ze denkt dat hij een ander heeft dames dames!!! beetje meer realistische

zinagirl
04-08-2004, 12:00
dus hij heeft je nog een 2 jaar in de maling genomen want jij ken hem 2 jaar en ondertussen ging hij ook nog met die andere. sorry hoor maar hij ging echt niet voor 100% met jou trouwen. aan de ene kant denk ik dumpen maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan. als je denk dat hij er echte oprechte spijt van heeft en je voelt dat het wel goed komt moet je er voor gaan. iedereen maakt wel eens fouten. maar ja ik wens je wel veel succes.

UndercoverAngel
04-08-2004, 12:39
Origineel gepost door babybruidje ja maar ze kan toch niet zomaar die vent buiten schoppen omdat ze denkt dat hij een ander heeft dames dames!!! beetje meer realistische Hij heeft haar gezegd dat hij wat met haar had toen hij nog in Marokko woonde.. Waarom zou dat meisje hem nog bellen als het echt over en uit was.. Hij heeft haar zijn nummer gegeven met de reden om contact te blijven houden.. Als hij echt voor zijn huwelijk met Soekiana22 zou zijn gegaan dan had hij alle contact verbroken met het schaapje in Marokko.. Ze kan er beter nu een eind aan maken dan drie jaar van haar leven aan hem verspillen.. Iemand die geen respect heeft voor zijn vrouw.. ;) .:UcA:.

UndercoverAngel
04-08-2004, 12:50
Origineel gepost door Miss_Magrebia Volgens mij heef ze niet gezegd dat ze dat nr van hem heeft.... misschien wel via via in Marokko. Dus wanneer een ex belt wordt het gelijk dumpen? Vraag me af welk advies ze gekregen had wanneer haar man uit NL kwam? Van mij zou ze hetzelfde advies hebben gekregen.. Al was het een koning.. Vreemdgaan en slaan betekenen voor mij scheiden! Als je dat doet heb je gewoon geen respect voor je vrouw en wat moet je als vrouw dan met zo iemand.. .:UcA:.

soekiana22
04-08-2004, 13:54
Sallam Aller eerst wil ik jullie bedanken voor jullie reacties er zitten een paar waar ik wat aan heb maar van sommigen heb ik zoiets van jullie hebben makkelijk praten om direct te gaan scheiden is geen optie bedenk wel dat ik heel veel van hem hou. We hebben er veel met elkaar over gepraat en hij zweert dat het niet alleen om papieren gaat en dat hij van me houd hij geeft toe dat hij een grote fout heeft gemaakt hij heeft zelfs zijn simkaart vernietigd zodat ze hem niet meer kan bellen en hij heeft beloofd dat hij dat ook niet meer zal doen ik ben wel bang maar ik heb het hem wel vergeven het is wel moeilijk het is echt een schat van een man ik heb dit nooit van hem verwacht we doen alles samen maar wanner ik ga werken ben ik met me gedachten altijd bij hem en haal alles in me hoofd. Het vertrouwen is nog niet helemaal terug en blijf onzeker.

tangia21
04-08-2004, 14:31
Origineel gepost door soekiana22 Sallam, Ik zit met een probleem mijn man gaat vreemd ik heb ontdekt dat hij telefonisch contact heeft met een meisje in Marokko ik was er bij toen ze hem belde hij deed net als of iemand hem belde en neerlegde terwijl ik duidelijk een meisjes stem hoorde ik heb hem niks gezegd maar hij merkte wel dat ik na het telefoontje veranderde en toen vertelde hij het pas dat het een meisje was die hem belde waar mee hij toen om ging toen hij nog in Marokko woonde ik vindt dit vreselijk en kan het niet uit me hoofd zetten we hebben erover gepraat maar het vertrouwen is bij mij nog niet terug het zit zo ik ben pas 3 maanden met hem getouwd maar ken hem al bijna 2 jr. ik heb voor hem papieren gedaan en ben nu bang dat hij me na drie jaar verlaat hij beweerd van niet en zegt dat hij heel veel van me houd en spijt heeft maar hoe kan ik het hem vergeven en het vergeten. Ik mocht eerst niet met hem trouwen van me ouders ik heb voor hem gevochten en het uit eindelijk voor elkaar gekregen en kijk wat ik nu er voor terug krijg. ik verwijt het me zelf dat ik niet naar me ouders heb geluisterd Lieve zusters wat zouden jullie in zo een situatie doen. 1 ding kan ik tegen je zeggen en dat is: je bent genaaid meid.als hij met haar in contact blijft dan zou ik zeggen dumpen die handel :kwaad:

soekiana22
04-08-2004, 14:34
Ja je hebt gelijk mijn man zegt ook dat er tussen hen niks is maar ik begrijp niet waarom hij dan nog contact met haar had is telefonisch contact dan geen mannier van vreemdgaan.

soekiana22
04-08-2004, 14:36
tangia 21 ik weet niet hoe het met jou zit als je nou getrouwd was en je hield van je man dan zou je heel anders piepen

tangia21
04-08-2004, 15:05

Origineel gepost door soekiana22 tangia 21 ik weet niet hoe het met jou zit als je nou getrouwd was en je hield van je man dan zou je heel anders piepen teneerste wil ik je zeggen ik ben al getrouwd meid!!!!en ten tweede die man moet ook van jou 100% houden en niet alleen van 1 kant komen!!als hij voldoende van jou hield dan zou hij het niet eens in zijn hoofd halen om met 1 of ander bitch te bellen

Pagina's : [1] 2 3