Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haay dear, wie kan ff helpen? Alvast bedankt!!

magrabiaanse
29-05-2010, 22:18

http://i46.tinypic.com/245kdwi.jpg [Kan mijn word niet openen, een of ander product key nodig? Wel vreemd, want hiervoor kon ik wel met word werken... Kan nu alleen geen documents openen.] Bvd. Liefs, :sjans:

magrabiaanse
29-05-2010, 23:16
Heb je net een nieuwe laptop? Ja, dat klopt:hihi:. Maar hiervoor heb ik er gewoon mee gewerkt (met office). Heb hele pakket.. Kan er nu ook mee werken (krijg alleen steeds dat irritante microsoft office activation wizard, heeft ook met product key te maken.. maar dat valt nog weg te klikken). Kan alleen geen Wordbestanden openen en dat is waar ik nu mee zit.

magrabiaanse
29-05-2010, 23:19
Oke, want ik heb ook een nieuwe laptop en daar zit alleen een windows pakket in voor 60 dagen ofzo, daarna dien je em te installeren of te kopen! Waarschijnlijk werkte je met een proef pakket.. Dat zou kunnen.. maar dan hoort 't programma dat aan te geven? Want ik kan er nog wel mee werken.. Ik kan alleen geen wordbestanden openen die ik van andere mensen krijg? Snappie?:o

magrabiaanse
29-05-2010, 23:27
Dan weet ik het niet :hihi: Ben niet supertechnisch! Succes. Ps. Misschien hebben ze nog oude Word? En kan je dat niet openen met de nieuwe Word? Want omgekeerd is dat wel zo, als jij een bestand stuurt naar iemand die oude Word gebruikt, dient ie helemaal de nieuwe Word te installeren alvorens hij 'm kan openen. Hihi, dat zou best kunnen. Ik ga even puzzelen, ik kom er wel uit hihi. Heeft u misschien een site voor moi? Dan download ik anders wel ff een andere office.

Black_Devil
30-05-2010, 17:28

Word er om een productcode gevraagd? Zoja probeer onderstaande code eens. DDY79-433JV-2RXGX-MQFQP-PFDH8