Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tolerantie en respect?Ikke nie begrijp!

Pagina's : [1] 2 3 4

ZeYNeP_Z
03-08-2004, 14:18

Marokkaanse reljeugd belaagt strandpaviljoen Op het strand van Bloemendaal aan Zee heeft de politie gisteren een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jeugdige Marokkanen hielden huis in strandpaviljoen Bloomingdale. De jongeren vielen eerst de kok van het strandpaviljoen lastig. Hierop ontstond een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider. Na dit handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden en brak een grote vechtpartij uit. Een medewerker van de strandtent werd een hersenschudding geslagen met een integraalhelm. Ook richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken. De gewaarschuwde politie was snel ter plekke. Zij kon er zes aanhouden. De rest wist via de duinen te ontkomen. Eén ervan wist men te achterhalen maar hij dook de prikkelbosjes in. Een politiehond werd erop afgestuurd die de jonge Marokkaan in zijn knie beet. Gillend van de pijn kon de jongen toen worden aangehouden. Alle verdachten komen waarschijnlijk uit Amsterdam. Vorig jaar sloten de politie en de gemeente een convenant met de strandpaviljoenhouders om hard op te treden bij overlast van reljeugd. Dit nadat rellende Marokkanen er in met name Zandvoort geregeld een zooitje van maakten.. ----- Winkelier lastig gevallen om Amerikaanse vlag Gepost door Robert (RRRobert) - Bron: RTV Rijnmond Gepubliceerd: dinsdag 3 augustus 2004 @ 08:20 EdwinW had ons via de nieuws-submit te melden: Een winkelier in Schiedam is door een groep allochtone jongeren lastig gevallen, vanwege het feit dat hij een Amerikaanse vlag aan de gevel van zijn winkel had hangen. In eerste instantie werd er alleen gescholden en werd de vlag bespuugd, maar toen de winkelier een dag later 's ochtends de winkel wilde openen, bleek dat er een ruit was ingegooid en er anti-amerikaanse grafitti op de muur was gekalkt. Dit incident blijkt overigens niet op zichzelf te staan. Meerdere winkels hebben al voorzorgsmaatregelen genomen om agressief gedrag, veroorzaakt door 'politiek gevoelige uitingen' te voorkomen. Zo heeft bijvoorbeeld een van orgine Amerikaanse kledingwinkel in al z'n vestigingen de 'stars en stripes' uit de etalages gehaald en zelfs schilderingen op de muur verwijderd --- Jonge joden in Frankrijk aangevallen In de buurt van de Franse stad Lyon hebben vijftien jeugdige inwoners van Noord-Afrikaanse afkomst drie joodse jongeren aangevallen. De drie jonge joden kregen klappen en werden met messen gestoken. De politie heeft inmiddels vier daders opgepakt, drie van hen zijn minderjarig. Frankrijk is het land met de grootste joodse gemeenschap in Europa (1,1% van de bevolking is Joods, wat neer komt op circa 700.000 personen). De laatste tijd vinden er steeds meer vijandigheden jegens hen plaats. De Israëlische premier Sharon riep de Franse joden onlangs zelfs op om maar naar Israël te emigreren. Ik denk dat o.a imams met rechtvaardige en respectvolle preken voor een veel beter gedachtengoed kunnen zorgen bij (Islamitische)jongeren die zeer snel beinvloed worden. Imams die anti-semitisme bestrijden of marokkaanse/Turkse en andere Islamitische crimineeltjes sterk bekritiseren, zullen,naar mijn mening, een meer positief beeld geven van "samen met elkaar leven".

Noena
03-08-2004, 14:29
Het is genoeg vuile was om ze 1 voor 1 het land uit te tIeFen..

Diamond_Vert
03-08-2004, 14:30
Turken nietsh verstan, nee, maar als het op geld aankomt verkopen ze hun eigen moer!

nathalie2
03-08-2004, 14:35
Origineel gepost door Noena Het is genoeg vuile was om ze 1 voor 1 het land uit te tIeFen.. Met zo'n reactie acht ik de kans klein dat jouw kind een opvoeding krijgt waarbij hem/haar respect wordt bijgebracht. Volgens jouw eruittiefen principe zullen er een heleboel goeie onder een paar kwaaie lijden. Is dat wat je wilt?

Noena
03-08-2004, 14:38

Origineel gepost door nathalie2 Met zo'n reactie acht ik de kans klein dat jouw kind een opvoeding krijgt waarbij hem/haar respect wordt bijgebracht. Volgens jouw eruittiefen principe zullen er een heleboel goeie onder een paar kwaaie lijden. Is dat wat je wilt? Ik had het over de crimineeltjes onder ons..en ja ik blijf erbij..1 keer met de overheid in aanraking komen is voor mij reden genoeg om ze terug te sturen naar hun eigen land!

ZeYNeP_Z
03-08-2004, 14:41
Origineel gepost door Diamond_Vert Turken nietsh verstan, nee, maar als het op geld aankomt verkopen ze hun eigen moer! Zelfkritiek is hard he?

nathalie2
03-08-2004, 14:41
Origineel gepost door Noena Ik had het over de crimineeltjes onder ons..en ja ik blijf erbij..1 keer met de overheid in aanraking komen is voor mij reden genoeg om ze terug te sturen naar hun eigen land! En waar stuur je nederlanders naar toe die met de overheid in aanraking komen? Of ga je met twee maten meten? Daar is zo'n mooi woord voor. Ik zou zeggen ga eens in Den Haag bij de tweede kamer naar het artikel 1 monument kijken. Probeer die zin te lezen (moet lukken zijn hele grote letters) en knoop het in je oren.

Noena
03-08-2004, 14:45
Origineel gepost door nathalie2 En waar stuur je nederlanders naar toe die met de overheid in aanraking komen? Of ga je met twee maten meten? Daar is zo'n mooi woord voor. Ik zou zeggen ga eens in Den Haag bij de tweede kamer naar het artikel 1 monument kijken. Probeer die zin te lezen (moet lukken zijn hele grote letters) en knoop het in je oren. Het zijn niet de Nederlanders waar ik me mega aan irriteer dus dat zal me een worst wezen..En uuh..als je goed had opgelet had je kunnen voorkomen dat ik je nu voor "domheid herself" moet gaan uitmaken aangezien deze topic over marokaanse jongeren gaat uhm..I rest my case.. :rolleyes:

Noena
03-08-2004, 14:46
Origineel gepost door Mangin Naar schiermonnikoog. :D Of een internaat.. :rolleyes:

ZeYNeP_Z
03-08-2004, 14:46
Ik denk dat jullie Noena verkeerd hebben begrepen. Ik neem aan dat zij van mening is dat Nederland "schoon" blijft.Dus ver uit de buurt van criminaliteit en allerlei vormen daarvan. Allochtonen zijn nog vaak "gasten" hier.Met name Moslims,omdat vooral onze cultuur botst met de Westerse. Dus als zij niet kunnen omgaan met de vrijheid in het Westen, kunnen ze makkelijk terug naar de zandbak gaan waar geen sprake is van cultuurbotsingen. Autochtonen met name Nederlanders hebben geen "ander land" waar ze heen kunnen gaan.

Noena
03-08-2004, 14:50
Origineel gepost door ZeYNeP_Z Ik denk dat jullie Noena verkeerd hebben begrepen. Ik neem aan dat zij van mening is dat Nederland "schoon" blijft.Dus ver uit de buurt van criminaliteit en allerlei vormen daarvan. Allochtonen zijn nog vaak "gasten" hier.Met name Moslims,omdat vooral onze cultuur botst met de Westerse. Dus als zij niet kunnen omgaan met de vrijheid in het Westen, kunnen ze makkelijk terug naar de zandbak gaan waar geen sprake is van cultuurbotsingen. Autochtonen met name Nederlanders hebben geen "ander land" waar ze heen kunnen gaan. hehe'...tenminste iemand die me begrijpt!

nathalie2
03-08-2004, 14:54
Origineel gepost door Noena Het zijn niet de Nederlanders waar ik me mega aan irriteer dus dat zal me een worst wezen..En uuh..als je goed had opgelet had je kunnen voorkomen dat ik je nu voor "domheid herself" moet gaan uitmaken aangezien deze topic over marokaanse jongeren gaat uhm..I rest my case.. :rolleyes: Het zijn dus de buitenlanders waar jij je mega aan irriteert. Als een allochtoon zoiets doet moet ie terug, maar als een nederlander zoiets doet mag hij een werkstrafje doen? Dan meet je dus met twee maten en ben jij de domheid herself.

Noena
03-08-2004, 15:01
Origineel gepost door nathalie2 Het zijn dus de buitenlanders waar jij je mega aan irriteert. Als een allochtoon zoiets doet moet ie terug, maar als een nederlander zoiets doet mag hij een werkstrafje doen? Dan meet je dus met twee maten en ben jij de domheid herself. Wat jij niet door die botte hersens (in hoeverre je die dan hebt) van je wilt laten doordringen is dat allochtonen hier in Nederland in een gastland zitten en dat ze zich behoren te gedragen. Doen ze dat niet is het niet de bedoeling om Nederlandse internaten vol te proppen met marokkaanse gastjes. en wat de Nederlanders betreft tja..die kunnen dan in internaten terecht vindt je ook niet?..

nathalie2
03-08-2004, 15:06
Origineel gepost door Noena Wat jij niet door die botte hersens (in hoeverre je die dan hebt) van je wilt laten doordringen is dat allochtonen hier in Nederland in een gastland zitten en dat ze zich behoren te gedragen. Doen ze dat niet is het niet de bedoeling om Nederlandse internaten vol te proppen met marokkaanse gastjes. en wat de Nederlanders betreft tja..die kunnen dan in internaten terecht vindt je ook niet?.. Het is duidelijk. Je behandelt mensen verschillend op basis van afkomst/kleur/you name it. En wat je ook over mijn hersens te zeggen hebt: mijn hersens denken i.i.g. minder bekrompen en racistisch dan die van jou.

Noena
03-08-2004, 15:08

Origineel gepost door nathalie2 Het is duidelijk. Je behandelt mensen verschillend op basis van afkomst/kleur/you name it. En wat je ook over mijn hersens te zeggen hebt: mijn hersens denken i.i.g. minder bekrompen en racistisch dan die van jou. Tja..verschil moet er zijn he'..anders is er op deze aardbol ook geen fun meer aan! ;)

Pagina's : [1] 2 3 4