Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoek!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

eLiZaaR
03-08-2004, 14:12

Salaam oealaikoem.. Ik wil graag hoofddoek gaan dragen elhamdoelilah maar ik wou vragen of mischien iemand me kan helpen met winkels die ze verkopen in de regio denhaag?? want ik kan ze maar nergens vinden alvast bedankt:) :blauwkus:

alhoceima_ladyy
03-08-2004, 14:15
Je kan sjaaltjes gebruiken, is heel mooi en dan eentje onder en de ander erboven met een mooi kleurtje. :)

missy898
03-08-2004, 14:26
Ga naar beverwijk ofzo en marokkaanse winkeltjes hebben ze vast wel ;)

Mysticalia
03-08-2004, 15:01
Mabrouk met deze stap zuster. Moge Allah je verder leiden op de pad die naar Jennat leidt inshallah. :) :belgie:

eLiZaaR
03-08-2004, 17:06

Origineel gepost door Mysticalia Mabrouk met deze stap zuster. Moge Allah je verder leiden op de pad die naar Jennat leidt inshallah. :) :belgie: shokran oegti...:)

eLiZaaR
03-08-2004, 17:06
Origineel gepost door missy898 Ga naar beverwijk ofzo en marokkaanse winkeltjes hebben ze vast wel ;) ben al naar beverwijk geweest maar ze hebben daar alleen sjaaltjes ik zoek echte hijaab grote doeken enz

missy898
03-08-2004, 17:12
Origineel gepost door eLiZaaR ben al naar beverwijk geweest maar ze hebben daar alleen sjaaltjes ik zoek echte hijaab grote doeken enz Ojah sorry dat wist ik niet.... ehm ik weet het nie ik kan wel voor je na vragen maar dan moet je een tijdje wachten....

eLiZaaR
03-08-2004, 19:06
Origineel gepost door missy898 Ojah sorry dat wist ik niet.... ehm ik weet het nie ik kan wel voor je na vragen maar dan moet je een tijdje wachten.... dat maakt niet uit alvast bedankt oegtie :Iluvu:

jamilla22
03-08-2004, 21:39
Ik wens je alvast veel suc6 oegtie en je kan alvast beginnen met grote sjaals zoals pashmina's. Bedekken je borsten en zijn heel lekker luchtig voor nu. Volgens mij zijn er vast winkels in de schilderswijk waar je die kan kopen. Hijaabs in vele kleuren. Zijn ook soms te kijgen in de moskee. Als je eenmaal een hijaab draagt zal je nooit meer zonder kunnen. Veel suc6.

eLiZaaR
03-08-2004, 23:11
Origineel gepost door jamilla22 Ik wens je alvast veel suc6 oegtie en je kan alvast beginnen met grote sjaals zoals pashmina's. Bedekken je borsten en zijn heel lekker luchtig voor nu. Volgens mij zijn er vast winkels in de schilderswijk waar je die kan kopen. Hijaabs in vele kleuren. Zijn ook soms te kijgen in de moskee. Als je eenmaal een hijaab draagt zal je nooit meer zonder kunnen. Veel suc6. shokran oegti heel erg bedankt :)

_xxDaylaxx_
04-08-2004, 00:30
masaha'' alah

Maroc_riffia
16-08-2004, 17:39
salaam het word ook eens effe tijd dat ik er eentje ga dragen ik had het ook altijd al gewild maar insha allah begin ik nu met hoofddoek dragen wasalaam :zwaai:

Sammy_ia
16-08-2004, 18:33
Insha Allah dames, masha Allah dat jullie deze stap willen nemen, moge Allah jullie leiden Ameen!

Omaima0
16-08-2004, 18:51
Origineel gepost door eLiZaaR ben al naar beverwijk geweest maar ze hebben daar alleen sjaaltjes ik zoek echte hijaab grote doeken enz Maschallah oegtie! Juist niet! In beverwijk hebben ze JUIST grote ronde/ vierkante Hijaabs! Hele mooie! Ik heb ze ook daar vandaan! Ma3asalaam

babybruidje
16-08-2004, 19:24

macha Allahhhhhhhhh wat prachtig om te horen probeer het wel op de juiste manier te dragen namelijk over je boesems maar echt toppie meid!!

Pagina's : [1] 2