Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goedkope Vliegtickets voor naar Tanger??

Pagina's : [1] 2

Study_girl
29-05-2010, 19:48

Hallo allemaal, Heeft iemand nog tips waar je voor een redelijk bedrag een vliegticket kunt kopen vanuit nederland naar tanger??? Gr.

la_haye
30-05-2010, 14:18
Zou liever vanaf Brussel boeken, veel goedkoper.!

zakariak
30-05-2010, 14:33
precies, via brussel met ryanair is de goedkoopste oplossing.

112233moh
30-05-2010, 16:01
ligt eraan wanneer je gaat

Study_girl
30-05-2010, 16:34

Thnxs voor de reacties! Ik heb ff gekeken via ryanair maar ik kom dan nog steeds uit op min €400,00 p.p. per ticket!!!

History
30-05-2010, 17:05
Ik wil ook boeken!

Tamimount
30-05-2010, 17:39
Ik zelf zoek ook tickets ja ik wel een paar sites voor jou. www.mltours.nl ---> Dat is met amsterdam airlines (ik weet niet of ze 100% te vertrouwen zijn) http://www.eliteavia.com ---> Dan vlieg je weer met Elite een ander soort vliegtuig maar allah wa3lem of ze te vertrouwen zijn succes ermee

112233moh
30-05-2010, 17:46
Thnxs voor de reacties! Ik heb ff gekeken via ryanair maar ik kom dan nog steeds uit op min €400,00 p.p. per ticket!!! ik weet hele goedkope naar tanger, maar dat zeg ik niet:lekkerpuh omdat je ook niet op mijn reactie reageerd.

History
30-05-2010, 18:19
Ik zelf zoek ook tickets ja ik wel een paar sites voor jou. www.mltours.nl ---> Dat is met amsterdam airlines (ik weet niet of ze 100% te vertrouwen zijn) http://www.eliteavia.com ---> Dan vlieg je weer met Elite een ander soort vliegtuig maar allah wa3lem of ze te vertrouwen zijn succes ermee Ik wil ook bij eliteavia boeken, vraag me ook af of het te vertrouwen is..

la_haye
30-05-2010, 21:44
ik weet hele goedkope naar tanger, maar dat zeg ik niet:lekkerpuh omdat je ook niet op mijn reactie reageerd. Via waar kun je goedkoper boeken ??

History
30-05-2010, 22:40
Via waar kun je goedkoper boeken ?? Via elite:o

Nour109
30-05-2010, 23:23
Ik wil ook bij eliteavia boeken, vraag me ook af of het te vertrouwen is.. Beste broeders en zusters, Ik heb vandaag van een familielid vernomen dat hij van plan was om een vliegticket te gaan boeken bij Elite Avia (www.eliteavia.net). Hij vertrouwde het niet helemaal en vroeg mij er naar te kijken. Ik heb het eea nagekeken en kom tot het volgende: - De site www.eliteavia.net is zo slecht in elkaar gezet en bevat heel erg veel taalfouten: Bremenfly Bremenfly opereert vanuit Europa namens de Elite Aviation, Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten, Marokko en het Midden-Oosten, Beiroet, Damascus en naar Abu Dhabi. rare zin Bremenfly werd opgericht in 2008 als Bremenfly GmbH in Bremen Airport. Op 15 April 2009 werd de luchtvaartmaatschappij haar licentie [2]. komt dit nu echt van een gerenormeerd bedrijf De eerste vlucht was een charter vlucht van Bremenfly de UEFA Cup finale op 20 Mei 2009 in Istanbul. In april 2010 verhuisde het bedrijf uit Bremen luchthaven tot luchthaven Berlin-Schönefeld. Dit lijkt dus echt nergens op (lijkt wel nederlands op zijn turks ...) * 3 Boeing 737-400 (geparkeerd in Saarbrücken, Keulen / Bonn en Miami, vanaf 21.5.2010 in Nador) De luchtvaartmaatschappij had in januari 2009, de eerste Boeing 737-400 (D-ABRE) verkregen met 168 zitplaatsen. Voor het zomerseizoen 2009 tijdschema, een nieuwe toestellen van dit type, de vloot te vullen [4], dit (D-ID AEFL) Bremenfly maar dan slechts ontvangen failliet in oktober 2009 door de Spaanse luchtvaartmaatschappij Futura - waar zij vloog het kader van de ID-EG-GNZ. (Bron Vikipedia). Kent iemand Vikipedia ken wel de wikipedia .... en weer vol met taalfouten ... - Echte bedrijf heet Elite Aviation (www.elite-aviation.net) en is gevestigd in Abu Dhabi. Hier in staat niets vermeldt over vluchten vanuit a'dam naar nador/ tanger. Lijkt erop dat iemand een kopie van deze site heeft proberen te maken. De foto's die op de nepsite (www.eliteavia.net) staan zijn echt van zeer slechte kwaliteit. De echte zijn veel beter op de aviation site. Lijkt me een typisch geval van oplichting!!! Dus broeders en zuster, wees gewaarschuwd en trek je bronnen na voordat je bij deze firma je tickets boekt. het lijkt wel een herhaling van enkele jaren geleden. Een paar vliegtuigen inhuren en laten vliegen zodat de mensen het gevoel hebben dat het in orde is maar daarna toeslaan als iedereen al betaald heeft. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

History
30-05-2010, 23:59
Beste broeders en zusters, Ik heb vandaag van een familielid vernomen dat hij van plan was om een vliegticket te gaan boeken bij Elite Avia (www.eliteavia.net). Hij vertrouwde het niet helemaal en vroeg mij er naar te kijken. Ik heb het eea nagekeken en kom tot het volgende: - De site www.eliteavia.net is zo slecht in elkaar gezet en bevat heel erg veel taalfouten: Bremenfly Bremenfly opereert vanuit Europa namens de Elite Aviation, Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten, Marokko en het Midden-Oosten, Beiroet, Damascus en naar Abu Dhabi. rare zin Bremenfly werd opgericht in 2008 als Bremenfly GmbH in Bremen Airport. Op 15 April 2009 werd de luchtvaartmaatschappij haar licentie [2]. komt dit nu echt van een gerenormeerd bedrijf De eerste vlucht was een charter vlucht van Bremenfly de UEFA Cup finale op 20 Mei 2009 in Istanbul. In april 2010 verhuisde het bedrijf uit Bremen luchthaven tot luchthaven Berlin-Schönefeld. Dit lijkt dus echt nergens op (lijkt wel nederlands op zijn turks ...) * 3 Boeing 737-400 (geparkeerd in Saarbrücken, Keulen / Bonn en Miami, vanaf 21.5.2010 in Nador) De luchtvaartmaatschappij had in januari 2009, de eerste Boeing 737-400 (D-ABRE) verkregen met 168 zitplaatsen. Voor het zomerseizoen 2009 tijdschema, een nieuwe toestellen van dit type, de vloot te vullen [4], dit (D-ID AEFL) Bremenfly maar dan slechts ontvangen failliet in oktober 2009 door de Spaanse luchtvaartmaatschappij Futura - waar zij vloog het kader van de ID-EG-GNZ. (Bron Vikipedia). Kent iemand Vikipedia ken wel de wikipedia .... en weer vol met taalfouten ... - Echte bedrijf heet Elite Aviation (www.elite-aviation.net) en is gevestigd in Abu Dhabi. Hier in staat niets vermeldt over vluchten vanuit a'dam naar nador/ tanger. Lijkt erop dat iemand een kopie van deze site heeft proberen te maken. De foto's die op de nepsite (www.eliteavia.net) staan zijn echt van zeer slechte kwaliteit. De echte zijn veel beter op de aviation site. Lijkt me een typisch geval van oplichting!!! Dus broeders en zuster, wees gewaarschuwd en trek je bronnen na voordat je bij deze firma je tickets boekt. het lijkt wel een herhaling van enkele jaren geleden. Een paar vliegtuigen inhuren en laten vliegen zodat de mensen het gevoel hebben dat het in orde is maar daarna toeslaan als iedereen al betaald heeft. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Mijn kennisen hebben al geboekt. En wij wilden ook gaan boeken, maar twijfel heel erg. Dus je zegt dat ze oplichters zijn? Ze staan wel aan de voorkant van m.nl?

Nour109
31-05-2010, 13:17
Mijn kennisen hebben al geboekt. En wij wilden ook gaan boeken, maar twijfel heel erg. Dus je zegt dat ze oplichters zijn? Ze staan wel aan de voorkant van m.nl? Ja ze staan op de voorkant omdat ze het spel slim spelen. Ze zullen wel advertenties hebben geplaatst tegen een vergoeding. Jammer dat M.nl niet de bronnen nacheckt en zomaar overneemt. Vele mensen zullen er vanuit gaan dat dit echt is omdat dit op m.nl staat, maar niet alles wat op m.nl staat is de waarheid ...

richmaroc
31-05-2010, 13:42

www.vliegtickets-marokko.com/pageID_9121063.html retourtje naar Tanger vanaf 299,- all incl.

Pagina's : [1] 2