Bekijk originele versie : Ik Ga Naar Marokko Toe
ongelukkigggg
29-05-2010, 17:55
niet voor vakantie:jammer: welke plaatsen raden jullie mij aan om daar te gaan waar goeie lfki s zijn die shoer weg halen enz??? hij/zij moet wel goed zijn!!! waar je snel bewijzen kan zien pm mij als je wat weet!! ik reageer hier niet
tijgerman
29-05-2010, 20:03
niet voor vakantie:jammer: welke plaatsen raden jullie mij aan om daar te gaan waar goeie lfki s zijn die shoer weg halen enz??? hij/zij moet wel goed zijn!!! waar je snel bewijzen kan zien pm mij als je wat weet!! ik reageer hier niet
hallo jongeman,
je kan hier in nl ook je laten helpen daarvoor hoef je toch niet naar marokko
ongelukkigggg
29-05-2010, 20:09
hier in nl is niks ze willen alleen geld en ze doen niks dus geen resultaat
ga naar iemand die roqia doet!! zijn heel veel mensen met goede imaan die dat doen...nee in marokko vragen ze er niets voor en wie zegt dat diegene het goed gaat doen?
ongelukkigggg
02-06-2010, 01:23
rokya helpt niet en dat zoek ik ook niet
abdekkah
02-06-2010, 02:11
in montfort in limburg.hij kun helpen messen komen van frans lalman ispania.hij helpt jou zekk:hadj: er
ongelukkigggg
02-06-2010, 15:26
ja daar ben ik al geweest hij doet alleen geesten weg halen meer niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.