Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wiens ouders zeggen ook...

Pagina's : [1] 2 3

missy898
03-08-2004, 12:22

Dat als je afgestudeert bent nog thuis moet blijven om dingen mee te kunnen betalen enzo :D ... Ik zei voor de grap tegen mijn ouders dat als ik afgestudeert ben InschaAllah dat ik dan ga trouwen en je weet huisje boomje beestje.... :D ... Werden ze gek... Wat zeg je nou..ben je gek oula... Ik denk oooo ze houden zoveel van me dat ze me niet willen loslaten :D .. NIET DUS!! Zeggen ze je moet eerst thuisblijven en dan meebetalen met alles enzo... wejow ik schrok..maar eigenlijk best wel lachen :giechel: ...

LaMorena
03-08-2004, 12:25
Najaaaaaaaaaaa!!

DaNGeRouZLy
03-08-2004, 12:26
haha nee die van mij hebben het nog nooit gezegd maar k ga dat toch wel doen :zwaai:

missy898
03-08-2004, 12:26
Origineel gepost door LaMorena Najaaaaaaaaaaa!! jah dacht ik ook.... :D ....

missy898
03-08-2004, 12:27

Origineel gepost door DaNGeRouZLy haha nee die van mij hebben het nog nooit gezegd maar k ga dat toch wel doen :zwaai: jah ik ook zodra ik alles in de hand heb..... ga ik en mannetje zoeken :bril: :D

Azzzizzz
03-08-2004, 12:27
Als ouders dat doen alleen uit oogpunt van het mee betalen aan de kosten, dan stellen ze eigen belang voor op die van de kinderen. en dat is dan erg kwalijk te nemen. ouders mogen in geen opzichte een obstakel vormen in de ontwikkeling van hun kinderen, zolang dat volgens de regels zijn gang gaat. ouders horen jou initatief om dan te gaan trouwen met open armen te ontvangen. (voorbeeld)

DaNGeRouZLy
03-08-2004, 12:29
Origineel gepost door missy898 jah ik ook zodra ik alles in de hand heb..... ga ik en mannetje zoeken :bril: :D zou wel leuk zijn als we met 3 broertjes gaan trouwen dan zien we elkaar elke dag bibi jij en ik :Iluvu: :Iluvu: k moet er niet aan denken:jammer:

missy898
03-08-2004, 12:53
Origineel gepost door Azzzizzz Als ouders dat doen alleen uit oogpunt van het mee betalen aan de kosten, dan stellen ze eigen belang voor op die van de kinderen. en dat is dan erg kwalijk te nemen. ouders mogen in geen opzichte een obstakel vormen in de ontwikkeling van hun kinderen, zolang dat volgens de regels zijn gang gaat. ouders horen jou initatief om dan te gaan trouwen met open armen te ontvangen. (voorbeeld) oke dan :D

missy898
03-08-2004, 12:54
Origineel gepost door DaNGeRouZLy zou wel leuk zijn als we met 3 broertjes gaan trouwen dan zien we elkaar elke dag bibi jij en ik :Iluvu: :Iluvu: aaah zo stom...dat zou toch leuk zijn :D ... EERlijk gezegd moet ik er ook niet aan denekn :ego: k moet er niet aan denken:jammer:

missy898
03-08-2004, 12:54
Origineel gepost door missy898 DAmn!! Ik doe alles fout :kwaad:

Minaatjuh
03-08-2004, 13:12
mijne zeggen nix..

Tamqeyast
03-08-2004, 13:31
Me ouders hebben dat nooit gezegt ze Zeggen als je gelukkig bent eigen auto alles wat je wilt :D dan zijn wij ook gelukkiug:D

alhoceima_ladyy
03-08-2004, 13:53
Haha nee nog nooit gehoord van hun. Ze willen juist dat ik afstudeer en dan van huis opdonder :jammer:

missy898
03-08-2004, 14:20
Origineel gepost door Sweet_bibi Me ouders hebben dat nooit gezegt ze Zeggen als je gelukkig bent eigen auto alles wat je wilt :D dan zijn wij ook gelukkiug:D Het is niet zo dat ze me neit gelukkig willen zien ofzo maaruh me moeder zegt net tegen me dat maar aan het dollen waren met me :jammer: .....

Tamqeyast
03-08-2004, 14:25

Origineel gepost door missy898 Het is niet zo dat ze me neit gelukkig willen zien ofzo maaruh me moeder zegt net tegen me dat maar aan het dollen waren met me :jammer: ..... hahah nee maar ik ken iemand wajouw moet gewoon elke maand 500 euro op tafel leggen bijd e vader gewoon hsoema:jammer:

Pagina's : [1] 2 3