Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ryainair checkpunten kijk mee please..!

sprankeltje
29-05-2010, 13:24

Hallo, Ik heb via ryainair 3 retourtickets geboekt van weeze naar Malaga en tijdens het boeken ook gekozen voor de 15 kilo bagage Ticket 1: 15 kilo bagage a 40 euro betaald Ticket 2: 15 kilo bagage a 40 euro betaald. Ticket 3: kan je geen bagae aanklikken. Mij ticket was in totaal 422 euro,met de bovengenoemde bedrag inbegrepen. Wat ik nu heb begrepen vanuit de site is dat wij per persoon 10 kilo Gratis (Behalve de baby )handbagage mogen meenemen. En onze koffers mogen dus per persoon niet zwaarder zijn dan 15 kilo waar we dus al voor betaald hebben. De enige kosten die bijkomen is het online in checken 5 euro p.persoon per vlucht, dus voor een retour is dat 20 euro extra kosten,ik neem een babyzitje mee a 20 euro extra p. vlucht dus ook weer totaal 40 euro. Mijn vraag is: Mag ik nu ook bagage voor de baby meenemen of moet dat bij mij in de koffer en worden meegeteld met de 15 kilo? Heb ik dit goed begrepen? Ik wordt een beetje gek van al die ervaringsverhalen via google van mensen die hun oplichters noemen. Ik wordt er echt onzeker van! Hellep...!

Sitara87
29-05-2010, 13:26
Ik up even mee! Ik heb zelf geen idee. Maar wat is dat een gedoe zeg. Rayanair is goedkoop maar het vergt wel veel werk.

sunset
29-05-2010, 13:27
Voor een baby mag je bij Rayanair geen bagage meenemen alleen gratis een buggy

sprankeltje
29-05-2010, 14:28
Ik ben nu erg aan het twijfelen of ik tijdens het boeken voor die 15 kilo a 40euro had moeten kiezen,krijg je bij je ticket niet standaard gratis aantal bagaekilo's zoals andere maatschappijen?

sunset
29-05-2010, 18:39

Ik ben nu erg aan het twijfelen of ik tijdens het boeken voor die 15 kilo a 40euro had moeten kiezen,krijg je bij je ticket niet standaard gratis aantal bagaekilo's zoals andere maatschappijen? Bij Rayanair is alleen één stuk handbagage van 10 kilo gratis, check in bagage daar moet je 40 euro voor betalen en daar mag maximaal 15 kilo in zitten, maar je kunt tot 4 uur voor vertrek van je reis nog een tas van 15 kilo aan je ticket toevoegen als je dat wilt

rachideke
29-05-2010, 19:23
Bagage is niet in begrepen bij Raynair enkel hand bagage. Dus goed dat je dat er bij hebt geklikt, baby's geen idee ben nog geen vader :hihi: De verschillende lowbudget leasingmaatschappijen werken op deze manier.

Leuke_spullen
29-05-2010, 23:23
Wij rijden al jaren met ryanair ze zijn zeer betrouwbaar. Ze doen bij ons geen eens moeilijk om bagage of wat dan ook. Ik zie dat de bagage duurder is geworden? Ik heb zelf ook geboekt en heb 30 euro voor 15 kilo extra betaald. Ik heb begrepen dat je voor een baby geen 10 kilo gratis kan meenemen.

microsoft
29-05-2010, 23:37
je vliegt met ryanair bedoel je? maar bij het boeken van een ticket kun je kiezen of alleen handbagage (1 stuk max 10 kg) moet wel binnen het gestelde formaat zijn. of 1 keer bagage van max 15 kg of 2 keer bagage dus twee koffers van max 15 kg per stuk. Voor een baby durf ik het niet te zeggen, moet op je ticket vermeld staan. Volgens mij heel duidelijk omschreven op hun website, kijk ook bij faq.

sprankeltje
29-05-2010, 23:45
je vliegt met ryanair bedoel je? maar bij het boeken van een ticket kun je kiezen of alleen handbagage (1 stuk max 10 kg) moet wel binnen het gestelde formaat zijn. of 1 keer bagage van max 15 kg of 2 keer bagage dus twee koffers van max 15 kg per stuk. Voor een baby durf ik het niet te zeggen, moet op je ticket vermeld staan. Volgens mij heel duidelijk omschreven op hun website, kijk ook bij faq. Wanneer je inderdaad aan het boeken bent kan je kiezen voor 1 koffer van 15 kilo of 2 koffers van 15 kilo. Je kan niet klikken voor alleen handbagage, want die heb je toch al standaard als je boekt? Of ga je me nu vertellen dat ik ook ergens nog voor handbagage had moeten kiezen??:maf: pfff ...ik raak niet uit-geinformeerd over Ryanair......:maf2:

Opzoek-meid
29-05-2010, 23:55
Wanneer je inderdaad aan het boeken bent kan je kiezen voor 1 koffer van 15 kilo of 2 koffers van 15 kilo. Je kan niet klikken voor alleen handbagage, want die heb je toch al standaard als je boekt? Of ga je me nu vertellen dat ik ook ergens nog voor handbagage had moeten kiezen??:maf: pfff ...ik raak niet uit-geinformeerd over Ryanair......:maf2: nee handbagage hoef je nergens voor te klikken zit al in je ticket, alleen voor de incheck bagage 1 of 2 keer 15 kg moet je aanklikken. Voor baby mag je geen hand of incheck bagage meenemen zie deze link onderste stukje staat het. http://www.ryanair.com/nl/vragen/toegestane-hoeveelheid-in-te-checken-bagage

sprankeltje
30-05-2010, 00:16
nee handbagage hoef je nergens voor te klikken zit al in je ticket, alleen voor de incheck bagage 1 of 2 keer 15 kg moet je aanklikken. Voor baby mag je geen hand of incheck bagage meenemen zie deze link onderste stukje staat het. http://www.ryanair.com/nl/vragen/toegestane-hoeveelheid-in-te-checken-bagage thanx!!!!!!!

Opzoek-meid
30-05-2010, 00:27
thanx!!!!!!! graag gedaan

microsoft
30-05-2010, 12:23
antwoord is al gegeven hierboven. handbagage is standaard. bedoelde dat als je geen koffer kiest, je standaard 20 kilo handbagage mag meenemen. let wel op de afmetingen. Er staat zo een rek bij het inchekken. als de tas er niet in past dan heb je een probleem en moet je bijbetalen. Neem dus niet zo een kleine koffertje als handbagage, een sporttas ishaniger omdat jke deze dan kan proppen in dat rek.

Opzoek-meid
30-05-2010, 14:18
antwoord is al gegeven hierboven. handbagage is standaard. bedoelde dat als je geen koffer kiest, je standaard 20 kilo handbagage mag meenemen. let wel op de afmetingen. Er staat zo een rek bij het inchekken. als de tas er niet in past dan heb je een probleem en moet je bijbetalen. Neem dus niet zo een kleine koffertje als handbagage, een sporttas ishaniger omdat jke deze dan kan proppen in dat rek. nee handbagage is standaard 10 kg, geen 20 kg of je nou wel of geen incheck bagage kiest