Bekijk originele versie : Telegraaf weer met Marokkanen
lailaelmou
03-08-2004, 10:49
Politie zet honden in bij achtervolging
Reljeugd houdt huis op strand
door Coen Springelkamp
AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.
Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.
Prikkelbosje
De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.
Ik hoop dat ze een dikke straf krijgen om het af te leren.
lailaelmou
03-08-2004, 11:05
Origineel gepost door roebla
Ik hoop dat ze een dikke straf krijgen om het af te leren.
Wat voor straf krijgt men hier? Ik hoop het ook...
Die Marokkanen toch, ze zijn allemaal hetzelfde...
Voelen jullie je ook zo aangesproken?
lailaelmou
03-08-2004, 11:07
Origineel gepost door Bazba
Ik voel me niet aangesproken maar wordt er wel ziek van,
Origineel gepost door laila el mou
Wat voor straf krijgt men hier? Ik hoop het ook...
Zinloos geweld wordt nu hard gestraft,
tenzij de helft is opgeblazen in het Artikel, zou me niet verbazen van de teleGRAaf
lailaelmou
03-08-2004, 11:09
Origineel gepost door roebla
Zinloos geweld wordt nu hard gestraft,
tenzij de helft is opgeblazen in het Artikel, zou me niet verbazen van de teleGRAaf
Ik hoop het echt...
Telegraaf heeft gewoon niets te doen... :rolleyes:
lailaelmou
03-08-2004, 11:11
Origineel gepost door Mangin
Dat heet komkommertijd.
hihihi oke
Heb er nu opeens trek in :o
mocroroosje15
03-08-2004, 11:22
weet je waar ik zo van walg.. is dat als marokanen wat doen.. schrijfen ze in het nieuws meteenn dat het marokanen zijn.. en als het een nederlander is.. schrijfen ze gewoon.. een man.. of vrouw.. zo kan je altijd marokanen wel de schuld van veel geven.. en komt het over alsof wij de mafia zijn ofzow.. maar ik vind het ook niet normaal wat ze gedaan hebben! er zijn veel van die marokaanse jongeren waarvan ik echt walg!!!
Ik denk dat gestopt worden door Fikkie effectiever is dan de taakstraf die ze boven het hoofd hangt. :D
Origineel gepost door mocroroosje15
weet je waar ik zo van walg.. is dat als marokanen wat doen.. schrijfen ze in het nieuws meteenn dat het marokanen zijn.. en als het een nederlander is.. schrijfen ze gewoon.. een man.. of vrouw.. zo kan je altijd marokanen wel de schuld van veel geven.. en komt het over alsof wij de mafia zijn ofzow.. maar ik vind het ook niet normaal wat ze gedaan hebben! er zijn veel van die marokaanse jongeren waarvan ik echt walg!!!
Als het over Lloret gaat hebben ze het ook over de Nedelandse jeugd, of niet. Dat jullie het vervelend vinden dat het Marokkanen zijn doet niets af aan het feit dat het zo is. :zwaai:
appie666
03-08-2004, 12:39
Wie zegt dat het niet de fout was van die bedrijfsleider?
asma_201
03-08-2004, 12:41
Origineel gepost door Bazba
Nee, ik voel me niet aangesproken..... :zwaai:
luis_in_de_pels
03-08-2004, 13:18
Hmmm, het lijkt erg veel op een verhaal wat vorig jaar ook de ronde deed.
Ook met Marokkanen die de strandtenten in Bloemendaal op de kop zetten. Als het werkelijk zo gebeurd is zou dat een teken zijn dat déze Marokkaanse jongeren (die volgens mij absoluut geen afspiegeling zijn van de Marokkaanse gemeenschap) niet veel bijgeleerd hebben.
LadyBerkania
03-08-2004, 13:32
Origineel gepost door laila el mou
Politie zet honden in bij achtervolging
Reljeugd houdt huis op strand
door Coen Springelkamp
AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.
Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.
Prikkelbosje
De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.
Tfoe
Onzin ik geloof er niets van.(ik vind dat er eerst feiten moeten zijn of bewijs tastbaar bewijs) Dan pas kan ik daar iets van geloven....Men schetst een beeld zodat men negatief gaat denken. En dan als 't marokanen zijn hoeft dat niet per definitie elke marokkaan te zijn. En zoals iemand anders al zei in deze topic wie zegt dat 't nie de schuld van de bedrijfsleider is.
Ik keur niemand zijn gedrag goed. Want zinloos geweld is niet goed en ook al is 't de schuld van de bedrijfsleider zou men nooit iemand in elkaar moeten slaan of bedreigen of weet ik 't.
In ieder geval moet men ook nie generaliseren. Want overal zitten rotte appels ook bij nederlanders ook bij afghanen ook bij amerikanen etc etc maar goed shit happens.
Ik geloof geen woord van nederlandse kranten en nieuwsberichten. Ik vind 't over 't algemeen onzin en ze willen een beeld aan iemand opdringen. Die nie waar is ('t beeld).
Anywayzzz ieder voor zich. En moge allah (swt) ons beschermen. Ameen.
Beslamaaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.