Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Atlas Fly

CokGUZEL
28-05-2010, 23:45

Salam alaykoum, Zijn er mensen die inmiddels ervaring hebben met Atlas Fly? Ik wil boeken naar Nador en zag dat ze goedkope vluchten aanbieden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Mesa87
29-05-2010, 04:16
Vlokje 25-01-2010, 15:20 Heeft er iemand ervaring met www.atlas-fly.net? NIET DOEN!!!! Ze hebben niet eens een IATA code + ze boeken hun vluchten via Blue Wings en Blue Wings is per 13 januari jl. failliet verklaard. Dus kijk uit!!!! liever 50euro erbij betalen en via een betrouwbare vluchtmaatschappij vliegen dan opgelicht en alleen met ellende achterblijven. Oplichterij dus als je het mij vraagt.

Waqas
29-05-2010, 16:35
Salam alaykoum, Zijn er mensen die inmiddels ervaring hebben met Atlas Fly? Ik wil boeken naar Nador en zag dat ze goedkope vluchten aanbieden. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Tuurlijk joh, 'Benieuwd naar ervaringen' Boek jezelf een enkeltje naar de hel jij

CokGUZEL
02-06-2010, 22:34
Tuurlijk joh, 'Benieuwd naar ervaringen' Boek jezelf een enkeltje naar de hel jij Wat is jouw probleem? Ik heb een hele normale vraag gesteld en ja, ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Als je niks zinnigs te melden hebt, reageer dan niet!

hbibaa
02-06-2010, 23:00

Boek nooit goedkope vliegtickets, vooral van die vliegtuigmaatschappij, die laten jou gewoon in Marokko staan. Hoe je terug komt mag je zelf uitzoeken.

Waqas
03-06-2010, 12:11
Wat is jouw probleem? Ik heb een hele normale vraag gesteld en ja, ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Als je niks zinnigs te melden hebt, reageer dan niet! Ten eerste betekent openen van een topic betekent niet bepalen van de reacties Hier heb je ervaringen: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1456474 Zakkenwassers zijn het een gewaarschuwde man telt voor 3!!!! Waarschuwing van Deutsche Marokkanen (http://www.dimadima.de/component/option,com_jfusion/Itemid,190/jfile,/topic,17355.msg300215/)