Bekijk originele versie : Hoe dik kleed jij je???
Itsjustme
10-12-2002, 09:59
haha ja ik vraag t me gewoon af want, het is zoo f**** @#$$##@ koud!!! wat trek jij allemaal aan hahaha ciaaaaaao
roosje22
10-12-2002, 10:01
kee niet lachen :D vandaag heb ik aan een majo daaroverheen een broek dus ik lijk nu tien kilo zwaarder maar who cares, een dikke trui en daaronder een hempje, een colbertje een sjaal handschoenen en een dikke warme jas
ik heb vandaag ommin witte adidas sokken onder mijn laarzen :hihi: anders bevries ik..ik heb een wijde lange grijze broek met zwarte strepen en die zakjes van achteren (weet je gelijk wat voor soort) een zwart truitje een lange warme zwarte jas een zwarte sjaal zwarte leren handschoenen :rolleyes:
jawhara1
10-12-2002, 10:05
ik zit nog lekker thuis ben nog niet buiten geweest. heb gewoon een trainingsbroek aan en een truitje .ik deed de deur open om de post te gaan halen heb die gewoon terug dicht gedaan veel te koud man .
Itsjustme
10-12-2002, 10:06
haha ok ok ik val ook wel onder die categorie ;) ik heb ook een mayo onder mn spijkerbroek van die dikke geitenwollen sokken met mn cowboy laarsjes (Wat een combi he haha) anywayzz si 3 van die dunne truitjes met een dikke gebreide koltruitje vet dikke leren jas met van die wol (je weet wel redsk.) Vet warm mn muts erbij lekkkkkkeeeeer hahaha allah ihfad als ik een ongeluk krijg woww als ze me gaan onderzoeken zijn zeeee lang bezig met uitkleden ;)
Panty, majo, sokken, broek, rok erboven, hemd, t-shirt, truitje, trui, handschoenen, das, oorwarmers, muts, dikke ski-laarzen, bolle winterjas, deken....
Origineel gepost door FaDiKa
Panty, majo, sokken, broek, rok erboven, hemd, t-shirt, truitje, trui, handschoenen, das, oorwarmers, muts, dikke ski-laarzen, bolle winterjas, deken....
In my dreams.... :rolleyes:
Wallah kon ik maar zo naar buiten, lekker warm....
Itsjustme
10-12-2002, 10:15
haha deken ook nog haha saaaaaaa :)
jawhara1
10-12-2002, 10:16
Origineel gepost door Itsjustme
haha ok ok ik val ook wel onder die categorie ;) ik heb ook een mayo onder mn spijkerbroek van die dikke geitenwollen sokken met mn cowboy laarsjes (Wat een combi he haha) anywayzz si 3 van die dunne truitjes met een dikke gebreide koltruitje vet dikke leren jas met van die wol (je weet wel redsk.) Vet warm mn muts erbij lekkkkkkeeeeer hahaha allah ihfad als ik een ongeluk krijg woww als ze me gaan onderzoeken zijn zeeee lang bezig met uitkleden ;)
ik was dit aan het lezen terwijl ik een slok wou nemen van mijn tas warme chocolademelk moest ik toch niet beginne lachen alles zit nu vol chocomelk hahahahahahahahah :giechel:
rachidas
10-12-2002, 10:19
ik ben ook ingepakt hahaah ik heb lichte spijkerbroek aan met een beige colletje daar over heen een licht blauwe spijkerjas en daarover heen mijn lerenjas en mijn beige muts en niet te vergeten mijn handschoenen!! en ik heb dikkkkkeee sokken aan en mijn plateau laarzen ...... en dat was het.......
een collega kwam ik vanochtend tegen. ze zei: zo te zien heb je een smakelijke suikerfeest gehad. hahaha ik heb echt veel aan. ik wou zelfs een 2e jas aan, maar die 2e wou niet dicht :(
:zwaai:
wajauw wat hebben jullie met spijkerbroeken...........??? :D
gewoon een mooie klassieke winterbroek is :goedzo: spijkerbroeken zijn echt koud man :maf2: ik wil ook shie wollen rok hebbennnnnnnnnnn :D
Origineel gepost door helleau
klassieke winterbroek, no thank you ik ben het gewend om spijkerbroeken te dragen, is gewoon mooier en ziet lekkerder, maar ja die wolle rok ga ike cht halen, ik zag vorig jaar eentje van bjorn borg was drie kwart volgens mij maar ja ik wil er ook 1 halen dit jaar
ik droeg ook altijd spijkerbroeken maar vind het niet meer zo lekkerr zitten (strak)...misschien als ik weer shie mooie in de winkel zie hangen..maar ik heb vandaag wahd broek aan :Iluvu: ben er verslaafd aan..ik wil wahd rok halen bij de h&m hij is echt leuk..niet zo duur ook..maar het waait in mijn portemonnee :rolleyes:
jawhara1
10-12-2002, 10:42
waaien ik heb een gat erin weet echt niet wat ik met men geld doe ?En als ik nog met kleren moet thuis komen gooit men mammie me buiten denk ik !!!!Meskiena ze wordt gek met me durf geen kleren meer te kopen hahahaha als ik iets koop zeg ik dat het van me nicht is hahahaha dan schreeuwt ze weer waarom ik het niet zelf koop is ook nooit goed
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.