Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan ik aankomen,

Pagina's : [1] 2

SzWeEtJeGiRl
27-05-2010, 22:09

Heo kan ik aankomen, Ik ben 175 lang en weeg laatste tijd nog maar 57.8 Of net 58. :( dat is eht bale, ik probeer zo eeel te eten grote prties en snel eten eel eiwitten en vetten Kom gewoon niet aan. Hoe komt het miss Door stress ik weet het niet, ken iemand me helpen.?

Muslim_NL
28-05-2010, 21:28
Ben je afgevallen of ben je altijd mager geweest?

LOULOU22
29-05-2010, 12:57
ik ben 182 en weeg 65 nog erger..het ligt er aan hoe je lichaamsbouw is, probeer periactine of fenugriek(halba)

bambino_
29-05-2010, 12:59
waar kan je die perictine halen dan? ik heb van alles geprobeerd van fenugriek tot shakes niets helpt... ik was altijd voller maar ben door stress heel veel afgevallen en nu beni k al zo lang bezig met aankomen maar lukt het niet:(

LOULOU22
29-05-2010, 13:02

waar kan je die perictine halen dan? ik heb van alles geprobeerd van fenugriek tot shakes niets helpt... ik was altijd voller maar ben door stress heel veel afgevallen en nu beni k al zo lang bezig met aankomen maar lukt het niet:( bij je dockter of bij de aphoteek kan je het kopen, je kirjgt echt het dubbele effect van honger je eet 2 maal erger... het is net drugs:hihi: ik probeer ook al jaren aan te komen maar ik kom op verschillende plekken aan alleen blijf ik niet lang zo:moe:

Rammetje
29-05-2010, 13:07
Ga trouwen;kom je gegarandeerd aan;) Maar ff serieus;ik zou niks gebruiken om aan te komen,je komt naarmate je ouder wordt vanzelf wel aan.

bambino_
29-05-2010, 13:12
ja ik snap je meid.. maar ik word alleen steeds meer onzekerder omdat ik alleen maar afval en niet bij kom!!!! maaar heb je geen recept nodig dan bij de apotheek???

LOULOU22
30-05-2010, 00:29
ja ik snap je meid.. maar ik word alleen steeds meer onzekerder omdat ik alleen maar afval en niet bij kom!!!! maaar heb je geen recept nodig dan bij de apotheek??? ikkan het kopen hier(frankrijk) maar bij jullie moet je via de dokter recept krijgen, heb me ma gebeld om te vragen of ze voor me wilt halen aangezien het hier 5.50 kost en daar gratisbg:D n

linatjeh
30-05-2010, 15:26
Heo kan ik aankomen, Ik ben 175 lang en weeg laatste tijd nog maar 57.8 Of net 58. :( dat is eht bale, ik probeer zo eeel te eten grote prties en snel eten eel eiwitten en vetten Kom gewoon niet aan. Hoe komt het miss Door stress ik weet het niet, ken iemand me helpen.? Amai zo een lengte en zo een gewicht, jij moet wel GRAATmager zijn! Periactine ed zou ik niet echt aanraden omdat het iets is dat je dan blijvend moet gebruiken. Ik zou eerder de oorzaak van het probleem aanpakken he, nl de stress. Het kan natuurlijk wel zijn dat de stress ondertussen voorbij is maar dat je lichaam het zo gewoon geworden is om het met weinig te doen. Mijn persoonlijk (niet op wetenschappelijke evidentie gebaseerde) advies/tips is: * minder energie verbruiken, meer eten opnemen resulteert in gewichtstoename. Is uiteraard geen gezonde tip (bewegen is super voor de gezondheid :D). Maar ik denk wel dat je je dit op jouw jeugdige leeftijd wel kan permitteren om even te doen. * bouw vaste eetmomenten in. Probeer echt 3x per dag te eten en neem er tijd voor. * elke dag proberen wat meer en meer te eten zodat je maag als het ware wat uitrekt en je dus meer moet eten om je honger te stillen. * een goede protie junk food en snoepgoed tenslotte. Maar dat is niet echt aan te raden :p * stel jij zegt nu IK EET ECHT SUPERVEEl maar kom gewoon niet bij dan moet je eens je bloed laten testen om te zien of je schildklier mshn niet te snel werkt en anders heb je gewoon pech en is dat je constitutie :p greetz

zitoen_hoceima
30-05-2010, 23:07
- Veel tussendoortjes! - Extra boterhammen nemen bij de lunch/ontbijt - Extra opscheppen tijdens het diner - Probeer het wel gezond te houden!

vrouw1983
31-05-2010, 13:37
hey in marokko bij de apotheek kan je zon drankje kopen om aan tekomen ik zelf was ook heel erg maag maar ik heb het toen in zomer vakantie toen ik naar marokko ging gekocht en wollah het helpt ben zelf best wel aan gekomen allen je word er wel moe van eind van de dag maar das normaal zal zeggen probeer het en vraag het na als je in marokko bent bij de apotheek gr

LOULOU22
31-05-2010, 14:33
pernabol heet dat drankje echt een wondkerdrankje

SzWeEtJeGiRl
01-06-2010, 15:39
thnxx dames.

linatjeh
01-06-2010, 17:08
ah dat is dus die 'gharabi (aka siroop)' waar er in marokko altijd over geroddeld wordt zo van 'ja die heeft gharabi gedronken etc etc' :p

.-Tangaouiia-.
01-06-2010, 18:04

Volgens mij heet die siroop drankje (gharabi) Nuravit.

Pagina's : [1] 2