Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is een goede smoes om NIET vreemd te gaan???

Pagina's : [1] 2

Moefassa
10-12-2002, 00:09

Nou!!! heeft iemand een overtuigende smoes, behalve dat je al een vriendin hebt..

NoreJihan
10-12-2002, 00:13
Ik hou van je en zit me intens om met jou verder tegaan!!! K zie je als me vrouw Waarom zou ik vreemd moeten gaan als ik al liefde van jou krijg K neem genoegen met liefde en dat overige komt wel als we getrouwd zijn :D

Uitgeblust
10-12-2002, 07:11
As Salaam Aleikoem Waarom een smoes verzinnen om niet vreemd te gaan. Wat dacht je van RESPECT hebben voor degene waar je van houdt. Wat dacht je van het beschamen van VERTROUWEN dat je krijgt. Wat dacht je van LIEFDE die je voelt voor je patner. Als vreemdgaan nu al in je hoofd zit denk ik dat je je moet afvragen of degene waar je voor kiest wel de juiste is. Als je van iemand ECHT houdt, zou je je al moeten schamen, diep schamen voor de gedachte alleen al :( Wa Aleikoem as Salaam

cheetah
10-12-2002, 08:12
Origineel gepost door Uitgeblust As Salaam Aleikoem Waarom een smoes verzinnen om niet vreemd te gaan. Wat dacht je van RESPECT hebben voor degene waar je van houdt. Wat dacht je van het beschamen van VERTROUWEN dat je krijgt. Wat dacht je van LIEFDE die je voelt voor je patner. Als vreemdgaan nu al in je hoofd zit denk ik dat je je moet afvragen of degene waar je voor kiest wel de juiste is. Als je van iemand ECHT houdt, zou je je al moeten schamen, diep schamen voor de gedachte alleen al :( Wa Aleikoem as Salaam :goedzo:

jawhara1
10-12-2002, 08:28

dat meisje dat je aan het verleiden is een paar lappen geven dan snapt ze het wel hahaha grapje afstand houden en bij je vriendin blijven

Uitgeblust
10-12-2002, 08:34
Origineel gepost door cheetah :goedzo: As Salaam aleikoem Cheetah Sorry van gisteren avond, ik had even iets te bespreken met ...... Ik was iets te horen gekomen over mijn broertje waar ik behoorlijk mee in mijn maag zit :( Toen we zaten te kletsen kwam jij net online en wilde eerst even ons gesprek afmaken, het is echt erg wat ik hoorde en vond dat te belangrijk. Toen ik je wilde antwoorden lag jij al in bedje, waar ik eigenlijk ook thuishoorde. Ach ik heb mijn werk al gebelt en omdat ik toch veel dagen heb was het geen probleem. Misschien tot straks Inscha Allah :Iluvu:

Itsjustme
10-12-2002, 09:56
haha heleau of niet... dat mensen daar aan denken ik zou zeggen omdat, je van diegene houdt en no one can take her place want jahh er is maar 1 van haar

-Reda-
10-12-2002, 10:20
wat dacht je van niet genoeg geld om 2 vrouwen te onderhouden :D:stout::p

Chaimaa
10-12-2002, 10:23
volgens mij is dat niet eens nodig :jammer:

-Reda-
10-12-2002, 10:25
Origineel gepost door Chaimaa volgens mij is dat niet eens nodig :jammer: geloof je het zelf :D:stout:

Chaimaa
10-12-2002, 10:28
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO geloof je het zelf :D:stout: :lekkerpuh ik val buiten die categorie :ego: (ze3ma :stout: )

-Reda-
10-12-2002, 10:33
Origineel gepost door Chaimaa :lekkerpuh ik val buiten die categorie :ego: (ze3ma :stout: ) :D

Chaimaa
10-12-2002, 10:35
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO :D kiefesh wesh tina ba9i fe dar wella medrasa? :D semm del bard hneja

-Reda-
10-12-2002, 10:40
fe dar ken oujid besh ne pshi naar snowboarden!:bril: alleen volgens mij heb ik mn pols gekneusd:(

-Reda-
10-12-2002, 10:41

Origineel gepost door helleau onderhouden??? moi??? doeiiiiiiii ik don't roll that way, solly:zwaai: okeej is koet...dan wanneer ik je mee uit eten neem dan mag jij voor mij betalen :D:bril:

Pagina's : [1] 2