Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Macbook (apple)

Pagina's : [1] 2

Greenscarf_
27-05-2010, 09:45

Ik vind dit een mooi lappie; en hij gaat ook lang mee enz (10 uur na volle oplading) alleen heb ik niet echt verstand van laptops? wie kan me daarmee helpen. voordelen en nadenlen opnoemen en mij advies geven? Daarnaast; had ik gehoord dat het geen WINDOWS heeft maar een ander software & dat je daarop geen word en excel etc kan opzetten omdat het een ander besturings system heeft? en dat je internet ook niet erop kan zetten maar dat je speciale internet ofzo nodig hebt :hihi: GEEEEEEN IDEEEEEEE who can help me :(

102-0008762
27-05-2010, 10:13
Ik vind dit een mooi lappie; en hij gaat ook lang mee enz (10 uur na volle oplading) alleen heb ik niet echt verstand van laptops? wie kan me daarmee helpen. voordelen en nadenlen opnoemen en mij advies geven? Daarnaast; had ik gehoord dat het geen WINDOWS heeft maar een ander software & dat je daarop geen word en excel etc kan opzetten omdat het een ander besturings system heeft? en dat je internet ook niet erop kan zetten maar dat je speciale internet ofzo nodig hebt :hihi: GEEEEEEN IDEEEEEEE who can help me :( Voordeel: -Mooi design -Makkelijk te leren GUI (Graphic User Interface, wat je dus ziet) -Minder snel besmet met spyware/virussen Nadeel: -Duur Overigens, je kunt er gewoon windows op draaien. Je kunt dit erop laten installeren, of virtueel draaien met Virtualbox. Voor het gebruik van Office kun je gewoon de MS Office for Mac installeren. http://www.microsoft.com/mac/default.mspx Speciale internet bestaat niet, het ziet er alleen mooier uit op je Apple. :hihi:

flappp
27-05-2010, 10:19
Accu gaat helemaal niet zo lang mee, dat willen ze je alleen doen geloven. Veel kuren, dat ding spoort niet echt. Ik heb er zelf overigens ook eentje, en buiten het design om is het weinig speciaals.

Greenscarf_
27-05-2010, 10:32
Accu gaat helemaal niet zo lang mee, dat willen ze je alleen doen geloven. Veel kuren, dat ding spoort niet echt. Ik heb er zelf overigens ook eentje, en buiten het design om is het weinig speciaals. Hmmm; heb van vele gehoord dat hij erg goed is :kweetnie: Nu twijfel ik. Voordeel: -Mooi design -Makkelijk te leren GUI (Graphic User Interface, wat je dus ziet) -Minder snel besmet met spyware/virussen Nadeel: -Duur Overigens, je kunt er gewoon windows op draaien. Je kunt dit erop laten installeren, of virtueel draaien met Virtualbox. Voor het gebruik van Office kun je gewoon de MS Office for Mac installeren. http://www.microsoft.com/mac/default.mspx Speciale internet bestaat niet, het ziet er alleen mooier uit op je Apple. :hihi: Hahah ik zweer dat hoorde ik veel mensen zeggen dat je bepaalde internet nodig had ofoz :hihi: hoebedoel je ik voel me dom u haha anyhow erg benkdat voor alles! :sjans:

sloegie
27-05-2010, 13:13

gewoon doen ik heb een mac book pro 13" werkt 10 x beter dan gare windows en je kunt er alles mee daoen wat windows ook kan en nog meer grootste voordeel hij loopt niet vast als die gare windows

aabbccdd
27-05-2010, 19:55
Je hebt een office pakket voor de mac, dus heb je gewoon word excel enz. maar ietjes anders. Accu gaat inderdaag lang mee. je hebt geen internet explorer, maar je kan gebruik maken van firefox wat juist beter dan internet explorer is. De mac draait veel soepeler en loopt niet zo vaak vast als een windows en je hebt niet van die irritante foutmeldingen

Greenscarf_
27-05-2010, 20:22
Je hebt een office pakket voor de mac, dus heb je gewoon word excel enz. maar ietjes anders. Accu gaat inderdaag lang mee. je hebt geen internet explorer, maar je kan gebruik maken van firefox wat juist beter dan internet explorer is. De mac draait veel soepeler en loopt niet zo vaak vast als een windows en je hebt niet van die irritante foutmeldingen gewoon doen ik heb een mac book pro 13" werkt 10 x beter dan gare windows en je kunt er alles mee daoen wat windows ook kan en nog meer grootste voordeel hij loopt niet vast als die gare windows Bedankt voor jullie hulp! erg aardig :goedzo: Ik ga dan maar deze apple halen en inshallah zal hij mij ook bevallen evenveel als hij jullie bevalt :hihi: of beter. Ik heb zoveel laptops en computers gehad; neit normaal gewoon binnen 1 jaar is het klaar! hoop bij deze niet :kweetnie:

aabbccdd
27-05-2010, 20:23
Je moet er wel normaal mee omgaan he. Het is geen onverwoestbaar ding:hihi:

Greenscarf_
27-05-2010, 20:33
Je moet er wel normaal mee omgaan he. Het is geen onverwoestbaar ding:hihi: hahah het is neit zo dat ik hem van 10 hoog wil gooie ofzo :hihi: het is voornamelijk voor school :kweetnie: daarom moet hij zo lang meegaan enz en natuurlijk licht wegen :haha: Moet hem namelijk bij elke les meeneme :(

aabbccdd
27-05-2010, 20:44
Ik neem m ook vaak mee naar school/bieb, goed te doen

Rwinaa__
27-05-2010, 20:47
ik heb ook zo macbook bij begin snapte ik er ook niks van maar na een weekje wist ik alles en hij is zeker beter dan die gra windows dus gewoon doen

Greenscarf_
27-05-2010, 20:59
haha dus hijs wel goed? krijg pms van mensen binnen die mij aanraad om hem NIET te nemen; im confused :(

APPIE_MOCROO
27-05-2010, 21:28
Wat een bullshit. Ik heb ook een macbook gehad voor 2 maanden, was er nog steeds niet aan gewend. steeds moeten dingen met een omweg die je op een normale manier gewend bent op windows. er kunnen ook meer programma's op windows dan apple, weet dus niet waar die leden het vandaan halen dat het andersom is? Foutmeldingen heeft niks met windows te maken, maar eerder met de drivers van andere fabrikanten of de hardware. Het valt me op dat hier veel mensen praten die er weinig verstand van hebben. Wil je stijl en ben je bereid daar 600-1000 euro meer voor te betalen? koop dan een macbook, want ze zien er strak uit. Gaat het jou meer om de functionaliteit, dan kan je ook een laptop met windows 7 kopen voor 600 euro die zeer zeker voldoet.

Greenscarf_
27-05-2010, 21:38
Ik d8 juist dat macbook 1 van de beste was :kweetnie: Dus daarom wou ik er eentje halen; Het gaat er mij om dat hij gewoon; - goed is voor school - niet te zwaar dus erg licht - en graag wit als kleur - en bij een volle oplading erg lang meegaat minimaal 4 a 5 uurtjes. en geen kleine notebook is; want die heb ik nu + een grote lappie; wil zon middel halen. Het maakt verder niet echt uit hoeveel hij kost zolang hij super goed is; maja keep een low budget; want moet er hard voor werke :hihi:

APPIE_MOCROO
27-05-2010, 22:06

http://tweakers.net/pricewatch/255002/sony-vaio-vpcea1s1e-wit.html#tab:info

Pagina's : [1] 2