Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet??

Pagina's : [1] 2

nadoria_zinador
02-08-2004, 19:54

Salam mo3alekom. Zelf als ik bid heb ik een lange jurk aan en een hoofdoek en mijn voeten zijn dan ook bedekt! Maar ik zie vaak bij sommige vrouwen die bidden gewoon met blote voeten! En nu wil ik graag wten heb ik het nou goed of mag je met blote voeten bidden? Wie weet dat? Alvast bedankt mensen :) Ma3a Salama.

blauwtje2
02-08-2004, 22:23
naar mijn weten mag je met blote voeten bidden, ik heb nog nooit gehoord dat het niet mag.. :zwaai:

Sugargirl
02-08-2004, 22:32
Nou bij deze zal ik het bevestigen....EEN MOSLIMA MAG NIET MET BLOTEN VOETEN BIDDEN, ALLES MOET BEDEKT ZIJN BEHALVE HAAR HANDEN EN HAAR GEZICHT...DUS JE VOETEN MOETEN BEDEKT ZIJN...EN GEEN PANTY SOKKEN AAN DOEN WANT DAAR ZIJN JE VOETEN DOOR HEEN TE ZIEN, GEWOON EFF SOKKEN AAN DOEN... hoop jullie zo voldoende info te hebben gegeven. m3 slamaa

nadoria_zinador
02-08-2004, 23:44
Origineel gepost door Sugargirl Nou bij deze zal ik het bevestigen....EEN MOSLIMA MAG NIET MET BLOTEN VOETEN BIDDEN, ALLES MOET BEDEKT ZIJN BEHALVE HAAR HANDEN EN HAAR GEZICHT...DUS JE VOETEN MOETEN BEDEKT ZIJN...EN GEEN PANTY SOKKEN AAN DOEN WANT DAAR ZIJN JE VOETEN DOOR HEEN TE ZIEN, GEWOON EFF SOKKEN AAN DOEN... hoop jullie zo voldoende info te hebben gegeven. m3 slamaa Dankje meid :). :)

Multajeema
03-08-2004, 05:46

Origineel gepost door Sugargirl Nou bij deze zal ik het bevestigen....EEN MOSLIMA MAG NIET MET BLOTEN VOETEN BIDDEN, ALLES MOET BEDEKT ZIJN BEHALVE HAAR HANDEN EN HAAR GEZICHT...DUS JE VOETEN MOETEN BEDEKT ZIJN...EN GEEN PANTY SOKKEN AAN DOEN WANT DAAR ZIJN JE VOETEN DOOR HEEN TE ZIEN, GEWOON EFF SOKKEN AAN DOEN... hoop jullie zo voldoende info te hebben gegeven. m3 slamaa Daliel, s.v.p:D?

Mysticalia
03-08-2004, 16:28
ja daliel aub. Ik hoor de mensen dat vaak zeggen maar een hadith tevoorschijn halen? :belgie:

jaimy
06-08-2004, 11:58
Als je weer met zulke vragen zit kan je het beste aan de ciber-imam vragen dan weet je zeker dat je een goede antwoord krijgt. Op www.Al-islaam.com

Tamqeyast
06-08-2004, 17:11
Origineel gepost door Sugargirl Nou bij deze zal ik het bevestigen....EEN MOSLIMA MAG NIET MET BLOTEN VOETEN BIDDEN, ALLES MOET BEDEKT ZIJN BEHALVE HAAR HANDEN EN HAAR GEZICHT...DUS JE VOETEN MOETEN BEDEKT ZIJN...EN GEEN PANTY SOKKEN AAN DOEN WANT DAAR ZIJN JE VOETEN DOOR HEEN TE ZIEN, GEWOON EFF SOKKEN AAN DOEN... hoop jullie zo voldoende info te hebben gegeven. m3 slamaa heb je daliel:)

babybruidje
06-08-2004, 17:43
ja die moeten wel degelijk bedekt zijn je moet toch ook als je naar buiten gaat je voeten bedekt hebben alleen je handen en je gezicht mag zichtbaar zijn

babybruidje
06-08-2004, 17:50
ik ben daliel aan het zoeken insha Allah

LaLa_SoFiA
06-08-2004, 19:35
Ohw dat wist k niet. M'n stiefmoeder zei het eens tegen me toen ze me zag bidden met blote voeten. Maar ik kon me altijd herrineren dat mijn oma ook altijd met blote voeten haar gebeden verrichtte. Dus aan de telefoon vroeg ik aan mijn oma of het mocht of niet en ze zei tegen me dat het gewoon mocht...:confused:

VirtualAngel
06-08-2004, 20:06
Iemand vertelde mij dat het volgens een aantal geleerden verplicht is om de voeten te bedekken en anderen zeggen weer van niet... En dus maakt t niet uit of je met blote voeten bid of niet... maar ik weet nie..allahu a3lam.. ik hoop dat iemand met daliel komt.. :zwaai:

babybruidje
07-08-2004, 22:32
ja wel je moet toch ook als je naar buiten gaat je voeten bedekken dus ook onder het bidden daar gelden toch de zelfde redens voor

tonk
08-08-2004, 11:55
Maar waarom zou je je voeten moeten bedekken? Wat is er mis met blote voeten? Behalve dat het koud kan zijn of buitenshuis natuurlijk niet geheel veilig ivm glas waar je in kunt trappen.

babybruidje
08-08-2004, 13:10

de profeet sws heeft gezegt bedek je tot en wees naar onze handen en gezicht dat zegt genoeg toch

Pagina's : [1] 2