Bekijk originele versie : hoi lieve leden
maroccain_dream
26-05-2010, 23:37
wie helpt mij, mijn webcam deed het niet dus ging ermee klooien maar nu doet heel mijn msn het niet meer en weet ook niet hoe ik het moet weghalen ben bang dat ik de verkeerde verwijder gwn van windows
als je mij helpt krijg je groen
xx
welke fout code geeft je msn dan aan als ik vragen mag.
marokkaan18
27-05-2010, 12:32
Wat zeg ie dan ?
maroccain_dream
27-05-2010, 19:03
welke fout code geeft je msn dan aan als ik vragen mag.
hij opent niet en ik krijg een bbalk met daarin windows live messenger werkt niet
er word naar een oplossing gezocht dan moet ik even wachten
dan staat er windows live messenger werkt niet meer
er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. het programma word gesloten en u krijgt een medling als een oplossing beschikbaar is
maar ja die krijg je dus nooit
maroccain_dream
27-05-2010, 19:04
Wat zeg ie dan ?
heb het in de vorige reactie geschreven. maar dat ding doet het niet:jammer:
oke heel vreemd normaal geeft ie dus een foutmelding aan
en dat met een code.
maar wat je kan doen is gewoon een nieuwe eroverheen zetten,
dus je hoeft em niet te verwijderen ga naar http://www.microsoft.com/netherlands/windowslive/Views/productdetail.aspx?product=Messenger en druk dan op download laat dan weten wat ie dan doet oke.
als het nog niet lukt ga dan naar software en verwijder daar Windows Live Essentials dan zal je dingen kunnen aanvinken en verwijderen
dan kun je em opnieuw installeren.
succes.
maroccain_dream
27-05-2010, 20:12
oke heel vreemd normaal geeft ie dus een foutmelding aan
en dat met een code.
maar wat je kan doen is gewoon een nieuwe eroverheen zetten,
dus je hoeft em niet te verwijderen ga naar http://www.microsoft.com/netherlands/windowslive/Views/productdetail.aspx?product=Messenger en druk dan op download laat dan weten wat ie dan doet oke.
als het nog niet lukt ga dan naar software en verwijder daar Windows Live Essentials dan zal je dingen kunnen aanvinken en verwijderen
dan kun je em opnieuw installeren.
succes.
ok ga het proberen:goedzo:
dank je
maroccain_dream
27-05-2010, 20:34
heb het nogmaals geinstaleerd maar het probleem blijft het zelfde het heeft te maken met die webcam maar ja
weet niet wat ik eraan moet doen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.