Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : My best friends wedding

Pagina's : [1] 2

LZN
02-08-2004, 19:50

ffff.

salimaforever
02-08-2004, 20:05
oeioei is het zo erg??

didi_ino
02-08-2004, 20:11
alatief toch geen gewonden gevallen wellaa

LaLa_SoFiA
02-08-2004, 20:26
........

eYesha
02-08-2004, 20:27

..............................

sweet_nadoria
02-08-2004, 20:28
Pff ... :jammer: It's a hard knock life :rolleyes:

eYesha
02-08-2004, 20:31
logish jij gaat ging met andere :confused:...het gaat van ZOET NAAR ZUUR!!..jij hebt nu de zuurheid!

didi_ino
02-08-2004, 20:39
aah wat zielig

sneakynawal
02-08-2004, 22:25
Origineel gepost door TrustFaith Lieve Amina, Ook ik maak nu (waarschijnlijk) mee wat jij nu meemaakt. Zal ik mijn verhaal vertellen (is mij echt overkomen). Ik heb al een aantal jaren een beste vriend. Echt wallah nog nooit iemand als hem meegemaakt. Hij is lief, leuk, kleed zich goed (niet zo typisch Marokkaans), slim, gedreven en eerlijk. Jaren vond ik hem leuk (eigenlijk nog steeds). Hij stond altijd voor me klaar en wist echt altijd de juiste dingen zeggen of een grapje maken als ik down was. Of hij gaf me een kleine kado of gaf me complimenten. Op de een of ander manier kon hij dat altijd goed aanvoelen. Ik heb het hem nooit kunnen zeggen dat ik zielsveel van hem hou. Wij konden echt alles met elkaar bespreken. Hij had soms relaties en ik soms me andere. Hij zei weleens van wij doen nu onze ding en later trouwen wij met elkaar. Op een gegeven moment begon hij een relatie. Ik dacht dat het net zoals al die andere relaties was. Op een dag belde hij me en zei dat hij gaat verloven! Nu hebben zij ook trouwplannen voor volgend jaar. Mijn hart was zo gebroken..ik wilde huilen. Ik werd boos op hem en had opgehangen. Een paar dagen later belde ik hem op om sorry te zeggen. Zoals gewoonlijk begreep hij het en kreeg me weer aan het lachen. Ik ben echt blij voor hem als ik hem zo gelukkig zie, alleen had ik gehoopt dat hij met mij oud en gelukkig zou worden. Ik weet dat ik het moet accepteren dat ik hem door mijn handen heb laten glippen en zal nooit meer iemand als hem leren kennen. Maar ik kan het niet..Eerlijk hoop ik dat hij het alsnog uit maakt. Ik weet dat het niet goed is wat ik doe alleen mis ik hem ontzettend nu onze contact steeds minder wordt. Zijn verloofde gaat nu voor en ik moet dat accepteren (voor de rest van mijn leven). Ik weet echt niet wat ik moet doen. Hij heeft alles eerlijk tegen zijn verloofde over ons vertelt. Ik weet ook niet of ik naar de bruidloft kan gaan. Het zal zo een klap in mijn gezicht zijn en een bevestiging dat ik hem heb laten gaan. Sorry ik moest dit even kwijt omdat ik nog steeds ongelukkig ben. Dit lijkt zo veel op de film 'Brown Sugar'. Alleen gaat the best friend op het laatst scheiden en gaat alsnog samen zijn met zijn ware (zijn huidige best friend) , jou dus :) Chin up! Ga die film huren en vertel wat je voor hem voelt.

zarazet
02-08-2004, 22:30
ohhhh zo erg woellah ik moet er van huilen het doet mij zo'n pijn meskiena inchallah komt alles nog goed. groetjes.

amel
02-08-2004, 22:50
VEEL sterkte Amina En TRUSTFAITH En let vooral niet op die domme reacties van die debielen hier

amina007
02-08-2004, 23:01
hey meid ik zou zeggen probeer het te vergeten. want als hij een maal voor een andere heeft gekozen dan kom je echt nergens meer met jou gevoelens enz. ik weet het is moeilijk maar zo zit het leven in elkaar. groetjes

sneakynawal
02-08-2004, 23:08
Nee heb je, ja kun je krijgen.

sneakynawal
02-08-2004, 23:10
Origineel gepost door Norabia gewoon afdwingen. Nee dat nou ook weer niet :D Maar je moet gewoon de waarheid kunnen zeggen, niets mis mee toch?

sneakynawal
02-08-2004, 23:14

Origineel gepost door Norabia wanneer iemand de grootste fout begaat die ze maar kan begaan....zul je wel meer moeten doen dat zeggen wat je vindt. Wat stel je voor? Het vertellen is al voldoende hoor.

Pagina's : [1] 2