Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Video op internet: Turkse gijzelaar doodgeschoten 02-08-2004

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

OuJdIa_L
02-08-2004, 18:06

Extremisten in Irak hebben een Turkse gijzelaar doodgeschoten, is te zien op een video-opname die maandag door de extremisten op het internet is gezet. De opname toont de man, die in het Turks zegt hoe hij heet en voor welk bedrijf hij werkt, geknield met achter zich drie gewapende mannen. Een van hen zet zijn pistool tegen het hoofd van de geknielde man en haalt de trekker over. Het slachtoffer valt om, waarna de schutter hem nogmaals in het hoofd schiet en zich een grote plas bloed vormt. Op de muur achter de mannen is een zwart doek gehangen, met daarop de naam van de in Irak opererende groep van de Jordaanse terroristenleider Abu Musab al-Zarqawi, de Tawhid en Jihad Beweging. Turken zijn toch Islamieten? :confused: OF heb ik het verkeerd? Het is toch Haram om je eigen 'broeder' te vermoorden? :(

OuJdIa_L
02-08-2004, 18:11
Origineel gepost door najibsri Ik vraag mij af of het een ahmadi,alawiet of sji'iet etc etc is.... Het was toch al bekend wie het waren? Tenminste zag ik op het nieuws..

OuJdIa_L
02-08-2004, 18:17
Origineel gepost door nostradamus Nou en? Wat dacht je dan dat er nu in Irak gebeurd? Daar worden eveneens moslims vermoord door moslims. En niet 1, maar honderden! dat noem ik geen moslims!

AboeAbdullah
02-08-2004, 18:17
Origineel gepost door OuJdIa_L Turken zijn toch Islamieten? :confused: OF heb ik het verkeerd? Het is toch Haram om je eigen 'broeder' te vermoorden? :( Het is altijd haram om iemand te vermoorden alleen in uitzonderings situaties mag het. Dit is gewoon totaal haram. Moet dit nou de Islamitische vrijheidsstrijd voorstellen. Ik wordt echt ziek van deze onzin www.islamlinks.tk

OuJdIa_L
02-08-2004, 18:18

Origineel gepost door AboeAbdullah Het is altijd haram om iemand te vermoorden alleen in uitzonderings situaties mag het. Dit is gewoon totaal haram. Moet dit nou de Islamitische vrijheidsstrijd voorstellen. Ik wordt echt ziek van deze onzin www.islamlinks.tk Ik geef je groot gelijk :goedzo: Waar gaat deze wereld heen..

jamalb6
02-08-2004, 18:19
Origineel gepost door AboeAbdullah Het is altijd haram om iemand te vermoorden alleen in uitzonderings situaties mag het. Dit is gewoon totaal haram. Moet dit nou de Islamitische vrijheidsstrijd voorstellen. Ik wordt echt ziek van deze onzin www.islamlinks.tk Als die turk hulp bood aan de vijand, dan is het toegestaan om hem te vermoorden, dus....

OuJdIa_L
02-08-2004, 18:32
Origineel gepost door najibsri Je geeft hem gelijk omdat je helaas beperkt ben in dingen in zijn geheel te zien. Ik neem je het niet kwalijk. Nee Najibsri, ik geef hem gelijk omdat ik met hem eens ben..;)

Galopea
02-08-2004, 18:41
Origineel gepost door najibsri Ik vraag mij af of het een ahmadi,alawiet of sji'iet etc etc is.... Als 't een ahmadi was dan hadden ze hem beter in de fik moeten steken.

Galopea
02-08-2004, 18:44
Origineel gepost door najibsri Nee dat is wel tegen de islam ...snel het hoofd eraf is gepaster. Says who?

OuJdIa_L
02-08-2004, 18:46
Origineel gepost door najibsri Nou vertelles waarom heeft die persoon gelijk....ik neem aan dat je zijn standpunt kan verdedigen en onderbouwen ? HET IS GEWOON HARAM OM JE EIGEN BROEDER OF ZUSTER TE VERMOORDEN..DIT IS GEEN OPLOSSING VOOR VRIJHEIDSSTRIJD WESH BEN IK DUIDELIJK OF NIET?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Galopea
02-08-2004, 18:48
Origineel gepost door najibsri Says rasullulah vzmh .... Je mag je vijanden niet laten lijden. Ik neem dat je dat weet ? Jammer. Maar dan weet ik 't nu:o

caprio
02-08-2004, 18:56
Allemachtig, wat word ik hier moe van. Op je zestiende moet je echt niet de hele dag lopen lullen wanneer je iemand wel of niet mag vermoorden. Voordat je daar over kunt lullen moet je niet alleen beetje zielig zijn, je moet toch echt de Koran een paar keer gelezen hebben, in plaats van alleen maar met je stoere 18 jarige neef zonder diploma op de hoek van de straat rond te hangen met dit soort onzin en cigaretjes lopen roken. Kun je niet meer voor je Islamitische broeders en zusters betekenen dan moord en doodslag lopen te schreeuwen, misschien hard werken en geld geven om een leven te hebben, om scholen in Afghanistan te bouwen, om de Moslims in Iran te steunen in hun strijd voor vrijheid, om scholen te bouwen in Pakistan in plaats van geweren te sturen bijvoorbeeld??? Of is alles maar kapotschieten toch gewoon beter volgens jullie Koran interpretatie?

OuJdIa_L
02-08-2004, 18:57
Origineel gepost door najibsri Ahmadiyya zijn kuffar dus geen broeders Alawieten zijn een sekte van de Sji'a die denken dat ze geen profeet nodig hebben, omdat ze directe contact hebben met allah swt. Dus geen moslims. Shi'ieten verloochenen en beledigen de sahaba's en we weten dus dat moslims dat niet doen. Dus over welke broeders heb je het ? Tenzij jij tot 1 van de bovengenoemde sektes behoort dan zijn het wel je broeders. Nogmaals vraag ik je de standpunt van hem te onderbouwen met arumenten waarom je die mensen niet mag doden in een plek waar een oorlog gaande is ? Is toch geen moeilijke opgave neem ik Dat weten we niet....het kan een van die sekte's zijn of het kan gewoon moslims zijn.. Maar ik heb hier over moslims, ik ben toch wel duidelijk? :rolleyes: Als je goed leest op het begin dat weet je dat ik het over de moslims heb.. :rolleyes:

jamalb6
02-08-2004, 18:58
Origineel gepost door OuJdIa_L HET IS GEWOON HARAM OM JE EIGEN BROEDER OF ZUSTER TE VERMOORDEN..DIT IS GEEN OPLOSSING VOOR VRIJHEIDSSTRIJD WESH BEN IK DUIDELIJK OF NIET?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Droom maar lekker verder onwetende: “Het is niet toegestaan om het bloed van een moslim te vergieten, behalve in één van de volgende drie gevallen: De gehuwde die overspel pleegt. Een leven voor een leven (in geval van vergelding inzake doodslag of moord), en De afvallige die zijn geloof en de gemeenschap verlaat.” (al-Boechari en Moeslim) :)

OuJdIa_L
02-08-2004, 18:58

Origineel gepost door caprio Allemachtig, wat word ik hier moe van. Op je zestiende moet je echt niet de hele dag lopen lullen wanneer je iemand wel of niet mag vermoorden. Voordat je daar over kunt lullen moet je niet alleen beetje zielig zijn, je moet toch echt de Koran een paar keer gelezen hebben, in plaats van alleen maar met je stoere 18 jarige neef zonder diploma op de hoek van de straat rond te hangen met dit soort onzin en cigaretjes lopen roken. Kun je niet meer voor je Islamitische broeders en zusters betekenen dan moord en doodslag lopen te schreeuwen, misschien hard werken en geld geven om een leven te hebben, om scholen in Afghanistan te bouwen, om de Moslims in Iran te steunen in hun strijd voor vrijheid, om scholen te bouwen in Pakistan in plaats van geweren te sturen bijvoorbeeld??? Of is alles maar kapotschieten toch gewoon beter volgens jullie Koran interpretatie? okey...dit noem ik pas bla :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8