Bekijk originele versie : Praktische info Carabonita
Carainfo
26-05-2010, 18:51
Hi,
Ik kan voor deze zomer een appartement huren in Alhoceima in de wijk Carabonita. Het appartment zou vlakbij de clinique liggen en kijkt uit over het strand Carabonita.
Voor ik ja zeg wil ik wat praktische info over deze locatie in Alhoceima. Hoe zit het met boodschappen doen, hoe ver is het naar het centrum (Parki), is dit aan te lopen of moet je altijd een taxi nemen, hoe zit het met de beschikbaarheid van taxi's in deze wijk, is het een rustige of drukke omgeving, nette of 'vieze' omgeving enz.
Alle info is welkom, weet zelf niet zo heel erg veel van Alhoceima af.
Alvast bedankt.
mamamalika
28-05-2010, 18:57
ik zou niet lopen naar parki, dat is best wel een eindje en berg op, vroeer kwam ik weleens op calabonita, gezellige rustige strand maar niet heel erg familieericht maar dat kan natuurlijk veranderd zijn is alweer tien jaar geleden dat ik er was.
RiffiaGirl87
29-05-2010, 23:45
Ik kwam er vroeger vaak carabonita is een leuke strand en het is een mooie wijk om te wonen. Er staan daar veel villa's, de wijk is volgens mij niet druk maar ook niet echt dat je zegt muis stil ofzo hoor. Je kunt lopen naar parkie het is wel ongeveer 15minuten lopen denk ik. Een taxi kun je denk ik ook makkelijk nemen, als je appartement grenst aan de weg. En boodschappen doen is denk ik ook geen probleem, je kunt naar soek 'n tratha gaan voor de boodschappen zoals vlees, fruit en groente.
Mocht je meer info willen laat me het dan maar weten.Ik kom zelf uit alhoceima en woon in de buurt van carabonita :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.