Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verkoold lichaam in uitgebrande auto!!

Pagina's : [1] 2

GODDESSS
02-08-2004, 15:13

Verkoold lichaam in uitgebrande auto vlakbij de Biesbosch Maandag 2 augustus 2004 - Werkendam - De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag aan de Bevertweg in Werkendam het verkoolde lichaam van een nog onbekend persoon aangetroffen. Het lichaam zat in de kofferbak van een uitgebrande auto. Vandaag wordt sectie verricht. De politie is een onderzoek gestart en kan nog geen mededelingen doen. De Bevertweg ligt in het buitengebied, richting de Biesbosch. Bron: Brabantsdagblad.nl Dit slachtoffer is dus een Marokkaan, het zou om een afrekening gaan van de maffia! :( :zwaai:

LadyBerkania
02-08-2004, 15:16
Origineel gepost door GODDESSS Verkoold lichaam in uitgebrande auto vlakbij de Biesbosch Maandag 2 augustus 2004 - Werkendam - De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag aan de Bevertweg in Werkendam het verkoolde lichaam van een nog onbekend persoon aangetroffen. Het lichaam zat in de kofferbak van een uitgebrande auto. Vandaag wordt sectie verricht. De politie is een onderzoek gestart en kan nog geen mededelingen doen. De Bevertweg ligt in het buitengebied, richting de Biesbosch. Bron: Brabantsdagblad.nl Dit slachtoffer is dus een Marokkaan, het zou om een afrekening gaan van de maffia! :( :zwaai: Marokkaan of geen marokkaan tis en blijft erg :( Waar gaat deze wereld heen

GODDESSS
02-08-2004, 15:20
Origineel gepost door LadyBerkania Marokkaan of geen marokkaan tis en blijft erg :( Waar gaat deze wereld heen Dat klopt!! Maar ik heb er geen medelijden mee! Wat bezielt je om met zulke mensen te gaan werken? Je weet donders goed, dat het HEEL gevaarlijk is met met die mensen in zee te gaan! :kwaad: Je vraagt erzelf om.... Tuurlijk is het erg, maar heb er absoluut geen medelijden mee! :zwaai:

LadyBerkania
02-08-2004, 15:26
Origineel gepost door GODDESSS Dat klopt!! Maar ik heb er geen medelijden mee! Wat bezielt je om met zulke mensen te gaan werken? Je weet donders goed, dat het HEEL gevaarlijk is met met die mensen in zee te gaan! :kwaad: Je vraagt erzelf om.... Tuurlijk is het erg, maar heb er absoluut geen medelijden mee! :zwaai: Ja ik heb ook geen medelijden met ie mensen. Zo'n iemand kiest er zelf voor. Maar kids of familie worden daar de dupe van da is zieliger.... Tja ....Wat doe je eraan>?

LadyBerkania
02-08-2004, 15:28

Origineel gepost door najibsri Democratie afschaffen....wat anders Denk je..Hoezo eigenlijK? :) (da is een serieuze vraag)

GODDESSS
02-08-2004, 15:31
Origineel gepost door LadyBerkania Ja ik heb ook geen medelijden met ie mensen. Zo'n iemand kiest er zelf voor. Maar kids of familie worden daar de dupe van da is zieliger.... Tja ....Wat doe je eraan>? Inderdaad, zijn tante zit nu bij ons te thuis te huilen om haar neef.... :( En hij is pas 25 jaar, en voordat hij werd vermoord, zei hij tegen zijn Ma dat hij zijn huis gaat inrichten om heel snel te kunnen gaan trouwen! :(

LadyBerkania
02-08-2004, 15:32
Origineel gepost door GODDESSS Inderdaad, zijn tante zit nu bij ons te thuis te huilen om haar neef.... :( En hij is pas 25 jaar, en voordat hij werd vermoord, zei hij tegen zijn Ma dat hij zijn huis gaat inrichten om heel snel te kunnen gaan trouwen! :( :schok: oh wat erg....allah sabarha ....

Zoelfa
03-08-2004, 10:15
Origineel gepost door ne3ima Geen medelijden??? Waar is jullie respect heen? Dat verkoolde lichaam waar jullie t over hebben, was ooit n aardige, vriendelijke jongeman, met n vader, moeder, broertjes en zusjes die nu kapot gaan van verdiet. Denk voortaan eerst na voor dat jullie in de de wilde weg gaan roepen Walah ilaha. Ina ilajhi wa ina ilajhie ra3ieghoen!.

roebla
03-08-2004, 11:09
Wat leuk om te zien dat er op Marokko.nl rechercheurs rondlopen ! die precies weten wat er gebeurt is, wie deze man is en wat hij in zijn vrije tijd doet ! Willen jullie zo vriendelijk zijn om het aan de politie door te geven dan kunnen ze het onderzoek afsluiten.

Noena
03-08-2004, 13:30
Origineel gepost door GODDESSS Dat klopt!! Maar ik heb er geen medelijden mee! Wat bezielt je om met zulke mensen te gaan werken? Je weet donders goed, dat het HEEL gevaarlijk is met met die mensen in zee te gaan! :kwaad: Je vraagt erzelf om.... Tuurlijk is het erg, maar heb er absoluut geen medelijden mee! :zwaai: Waaaaaarom trekken mensen toch ALTIJD hun eigen conclusies?? Hoe weet jij nou dat het om een afrekening gaat? Aan je knip en plak werk te zien heb je het niet vanuit de krant dus waarop baseer je het??? :kwaad:

LadyBerkania
03-08-2004, 13:39
Origineel gepost door Mangin Mag ik vragen waarom een aardige vriendelijke jongeman het slachtoffer van een criminele afrekening is geworden ? Aardigheid en vriendelijkheid zijn namenlijk 2 eigenschappen die over het algemeen niet te hoog aangeslagen worden in dat bepaalde millieu. Ik ben 't voor deze ene keer eens met jouw :o

GODDESSS
03-08-2004, 14:01
Origineel gepost door Noena Waaaaaarom trekken mensen toch ALTIJD hun eigen conclusies?? Hoe weet jij nou dat het om een afrekening gaat? Aan je knip en plak werk te zien heb je het niet vanuit de krant dus waarop baseer je het??? :kwaad: Hoe ik dat weet?? Zoals je daarboven kan lezen, heb ik al vermeld dat wij die tante kennen!! En wie weet het beter dan als tante over wat er is gebeurd en waarom.... :rolleyes: :zwaai:

Noena
03-08-2004, 14:02
Origineel gepost door GODDESSS Hoe ik dat weet?? Zoals je daarboven kan lezen, heb ik al vermeld dat wij die tante kennen!! En wie weet het beter dan als tante over wat er is gebeurd en waarom.... :rolleyes: :zwaai: Waarom komt het verhaal niet geloofwaardig over?

GODDESSS
03-08-2004, 14:07
Origineel gepost door Noena Waarom komt het verhaal niet geloofwaardig over? Nou, dan niet hé!! ;) :zwaai:

Noena
03-08-2004, 14:08

Origineel gepost door GODDESSS Nou, dan niet hé!! ;) :zwaai: Is dat je redenering?.. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2