Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lukte het bij jou wel of niet om je man hiernaar toe te halen

Pagina's : [1] 2

boesra
02-08-2004, 14:11

Salaam, In decmber ga ik in Marokko trouwen (zouzia). En volgend jaar in de zomer de bruiloftsfeest. Mijn verloofde woont in mMarokko en ik wil hem aar Nederland toehalen.Ik lees hier verhalen van meiden bij wie het wel gelekt is om hun man naar NL te halen. Nu wil ik weten bij wie heeft het lang geduurd of waren er veel problemen met de papieren. Gaarne reactie sop mijn pm of op mijn emailadres boessra@hotmail.com Alvast bedankt .

UndercoverAngel
02-08-2004, 14:20
Als je aan alle eisen voldoet die ze stellen zal het makkelijk gaan.. De meeste die voldoen daar niet aan of sturen steeds de verkeerde brieven etc.. daardoor duurt het dan wat langer. Kijk op de site van het IND en kijk naar wat je nodig hebt om iemand naar hier te kunnen halen.. Dan kun je zelf kijken of het voor jou makkelijk zal zijn of niet.. Veel succes.. .:UcA:.

boesra
02-08-2004, 14:41
Heb al op de site gekeken, maar ik wil weten of het wel of niet lang duurd. En of er mensen zijn waar het niet zo goed is gegaan,. En waarom niet. Wordt er bijv ook gekeken naar de kredietwaardigheid.

MissIzan
02-08-2004, 15:34
Hangt ervan af.... Als je werkt en een huis hebt dan gaat het wel lukken, en als je aan je eisen voldoet, dan heb je hem binnen 3maanden hier... Wens je veel suc6.. en vertrouw op Allah (swt) en alles komt inschallah goed... Groetjes

mientje007
02-08-2004, 22:40

ik heb mijn visum opgestuurd en op 12april kreeg ik te horen dat ze hem hadden ontvangen, en er stond in dat ik binne drie maanden reactie zou krijgen, en tien dagen daarna dus op 22 april kreeg hij zijn visum, dus ik heb goede ervaringen met ze. groeten amina. ennuh succes met het indienen

livies
03-08-2004, 11:15
hoi boesra ik heb mijn dossier 27 april ingeleverd ik heb hier aan daar wel briefjes van ze gekregen dat ik nog aanvullende informatie most nog sturen dus van al mij werarbeid moest ik een werkgeversverklaring op sturen en salaris stroken over de maan april mei en juni ik heb reeds dit verzonden en het is nu maar afwachten in totaal duurt het steeds bij mij nu 3 maanden en vijf dagen ik geloof dat dit heel lang gaat duren maar ze moeten niet zeiken want ik heb nu mij dossier wel in orde maar dat wachten dat vreet aan je

Johanna
03-08-2004, 11:20
Origineel gepost door livies hoi boesra ik heb mijn dossier 27 april ingeleverd ik heb hier aan daar wel briefjes van ze gekregen dat ik nog aanvullende informatie most nog sturen dus van al mij werarbeid moest ik een werkgeversverklaring op sturen en salaris stroken over de maan april mei en juni ik heb reeds dit verzonden en het is nu maar afwachten in totaal duurt het steeds bij mij nu 3 maanden en vijf dagen ik geloof dat dit heel lang gaat duren maar ze moeten niet zeiken want ik heb nu mij dossier wel in orde maar dat wachten dat vreet aan je Het gaat alleen snel wanneer je in een keer alle papieren in orde hebt. Wanneer je elke keer papieren moet na sturen beland je onder aan de stapel

riffia19
03-08-2004, 16:51
salaam ik heb zelf mijn aanvraag 9 maart ingediend 22 juli kreeg ik bericht dat ze nog een registratie formulier nodig hadden van de uwv en vandaag heb ik een positief bericht gehad dus het heeft 5 maandjes voor mij geduurd

CharLie_Da
03-08-2004, 18:11
Die ielie's zitten met smacht op die Visum te w8ten :hihi:

Galopea
03-08-2004, 18:16
Origineel gepost door CharLie_Da Die ielie's zitten met smacht op die Visum te w8ten :hihi: Daarom wil ik niet uit marokko trouwen.

boesra
04-08-2004, 07:40
Of je hebt hier in NL jongens die meerdere vrouwen op nahoudt. (Of getrouwd zijn). En jou hier heeft voor zijn plezier en zijn genot. Overal hebt je goede en slechte jongens. Of ze uit Maroc komen of uit NL.

Atlas_Gebergte
04-08-2004, 11:11
Origineel gepost door Miss_Magrebia Altijd zo negatief over de jongens/mannen uit Marokko....... damn ... :rolleyes: Ewa meid dat zal je altijd houden, de meiden kijken niet langer dan de neus lang is......................maar wij weten wel beter hey, ben blij dat ik die keuze heb gemaakt en een man uit marokko heb gehaald.

samimosam
04-08-2004, 11:35
Wel hard wat je zegt....maar soms komt dit ook wel voor. Maar.....niet iedereen is hetzelfde he!!!!!!!!! :zwaai:

Atlas_Gebergte
04-08-2004, 11:43
Origineel gepost door ThaReaper Die mannen hebben echt een topleven. Hun hele leven niks gedaanin Maroc, wachten tot ze een meid vinden uit Europa die ja zegt. Zij zorgt voor het huis en weet ik het allemaal. Hij komt naar NL en er ligt een gespreid bedje op hem te wachten. Het enige wat ie moet doen is: Eten, p.oepen, slapen, hangen in cafees en af en toe zijn vrouwtje een lekkere beurt geven. Zelf dit hoeft hij niet eenste doen. Want daar heeft zijn vrouw ook een mannetje voor. hahhahhaha Ga een leven zoeken a.u.b. en scheer niet iedereen over 1 kam. Of de jongens uit Nl zo beter zijn???????????????

boesra
04-08-2004, 11:51

Heb lang getwijfeld maar nu ik eenmaal de keuze heb gemaakt heb ik geen moment spijt. Hij is mijn ware en het voelt goed aan. We hebben samen goede en slechte tijden meegemaakt. Vindt het alleen moeilijk dat men hier altijd negatief doet. Maar goed...... het is zo.

Pagina's : [1] 2