Bekijk originele versie : toufik19 en NoreJihan
zakia_1984
09-12-2002, 21:32
zo nu heb ik allebei jullie aandacht, aangezien jullie dus niet meer zo "vriendelijk" zijn tegen elkaar verzoek ik jullie het woord niet meer tegen elkaar te richten. Ik vraag niet om reacties ofzo, is gewoon een vriendelijk verzoek
thallaou en slaap lekker
zakia_1984
09-12-2002, 21:35
Bedankt allebei :)
DieselGirly
09-12-2002, 21:36
NOREJIHAN>............IS GEWOON NIET AARDIG!!!!!!!!!!
:giechel:
zakia_1984
09-12-2002, 21:38
lieve fouzia
Norejihan is mijn nicht, zij is wel aardig, maar dat is een subjectief begrip, dus ieder zijn mening, maar denk dat voor haar mijn mening zwaarder telt dan die van jou
NoreJihan
09-12-2002, 21:40
Origineel gepost door Fouzia19
NOREJIHAN>............IS GEWOON NIET AARDIG!!!!!!!!!!
:giechel:
ga ga een tongpiercing plaatsen wil je?
Iederreen heeft zijneigen meningen daarover
En ja ik vind dat geen stijl :D
Dus wordt maar lekker gek
Toufik19
09-12-2002, 21:41
norejihan zegt dat ik te jong ben en onwetend,maar als ik haar berichten lees vraag ik mij af wie hier onwetend is.schelden,leugens,en ook nog eens spelfouten.
sorry,norejihan,maar als jij persoonlijke aanvallen lanceert op mij,verwacht dan geen lief antwoordje terug.
jij bent ouder dan mij,jij weet meer dan mij zoals je zelf zegt,maar je hebt zonet het tegendeel bewezen.
DieselGirly
09-12-2002, 21:45
Origineel gepost door zakia_1984
lieve fouzia
Norejihan is mijn nicht, zij is wel aardig, maar dat is een subjectief begrip, dus ieder zijn mening, maar denk dat voor haar mijn mening zwaarder telt dan die van jou
Ik denk dat je gelijk hebt............ ;)
Maar zoals je zei ieder zijn mening.......maar ga mensen niet kleineren.....zoals dat lief meisje probeerde........
NoreJihan
09-12-2002, 21:46
Origineel gepost door Toufik19
norejihan zegt dat ik te jong ben en onwetend,maar als ik haar berichten lees vraag ik mij af wie hier onwetend is.schelden,leugens,en ook nog eens spelfouten.
sorry,norejihan,maar als jij persoonlijke aanvallen lanceert op mij,verwacht dan geen lief antwoordje terug.
jij bent ouder dan mij,jij weet meer dan mij zoals je zelf zegt,maar je hebt zonet het tegendeel bewezen.
spelfouten ??// zei je
Wie liegt er hier nou
Jij begint onzin te kramen ??? met je station
Je kent me niet en dom hahahaha ik doe wel de hbo
Zorg maar dat je je diploma haalt van voorgezetonderwijs?? dan praten we wel verder!!!
Lees je reacties en lees die van jou oke??????????????/
Waarheid is hard :D
Maar ga wat anders doen dan over Nore Jihan beginnen oke
Mijn aandacht krijg je niet en zakia wis deze topic :D
NoreJihan
09-12-2002, 21:50
Ben je ook jong ,naief en onwetend
Ga wat nuttigs doen okeeeeeeeeeeeee :D
en zoals ik eerder zei lees mijn reacties en die van jou en het zijn geen spelfouten maar typfouten omdat ik aan het blindtypen ben en snel typ :D lanceeeeerTTTTT hahaha spelfouten ga ga nederlandse gramatica doornemen wil je hahahah domme belg
Ik ben niet ouder ik ben jonger maar ik heb wel meer kennis aangezien je in Belgie woont hahahah :D
Toufik19
09-12-2002, 21:52
Origineel gepost door NoreJihan
ik doe wel de hbo
dat is inderdaad belangrijk om een goede moslim te zijn.
TOPIC CLOSED
Toufik19
09-12-2002, 21:54
Ben je ook jong ,naief en onwetend
Ga wat nuttigs doen okeeeeeeeeeeeee :D
en zoals ik eerder zei lees mijn reacties en die van jou en het zijn geen spelfouten maar typfouten omdat ik aan het blindtypen ben en snel typ :D lanceeeeerTTTTT hahaha spelfouten ga ga nederlandse gramatica doornemen wil je hahahah domme belg
Ik ben niet ouder ik ben jonger maar ik heb wel meer kennis aangezien je in Belgie woont hahahah :D
jij bent ziek,meid.echt waar.je ziel is zwart.laten we voor norejihan bidden of het ziet er slecht uit voor haar....
NoreJihan
09-12-2002, 22:04
jij bent ziek,meid.echt waar.je ziel is zwart.laten we voor norejihan bidden of het ziet er slecht uit voor haar....
K ben ook ziek
Dammmmmmn ik ben weggegaan en teruggekomen en jij bent er nog stttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeedssssssss pppppppppppppffffffff
Laten we voor jou bidden dat je wat nuttigs gaat doen en gaat bidden en bekeren in plaats van vriendinnetjes lebberen :D
NoreJihan
09-12-2002, 22:06
ja ik heb een verstopte neus
Kom die snot uitzuigen zou ik zeggen
Tenminste als je me wilt helpen hahahaha
Toufik19
09-12-2002, 22:08
K ben ook ziek
Dammmmmmn ik ben weggegaan en teruggekomen en jij bent er nog stttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeedssssssss pppppppppppppffffffff
Laten we voor jou bidden dat je wat nuttigs gaat doen en gaat bidden en bekeren in plaats van vriendinnetjes lebberen :D
whatever.doe wat je niet laten kunt.met die onzin afkomen omdat je weet dat je verkeerd bent.hulp kan hier niet meer baten.
Toufik19
09-12-2002, 22:09
ja ik heb een verstopte neus
Kom die snot uitzuigen zou ik zeggen
Tenminste als je me wilt helpen hahahaha
perfect bewijs van je volwassenheid.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.