Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie ervan...

BentDagilia
09-12-2002, 21:09

Dat een gast als Emiel ratelband de Politiek ingaat... Het lijkt wel of pipo de Clown die Politicus word... Bent Dagilia :zwaai:

NaDoR.ZiNa
09-12-2002, 21:11
Hahhahaha die man verveelt zich gewoon ofzo damnzzzZ hoe zet je jezelf voorschut :zwaai:

berbertje00
09-12-2002, 21:14
Ik verbaas me er eigenlijk niet over, iedereen die zin heeft om het te proberen kan in de politiek gaan Zullen we ook maar met de circus meedoen?? Een politieke partij genaamd: ""Partij Marokko.nl"" reken maar dat we veel zetels binnenhalen,haha

BentDagilia
09-12-2002, 21:24
hahha :D Ik vind het eigenlijk niet kunnen ik bedoel die mensen regeren wel over ons.. Stel emiel wordt minister president:D Komt er in de schoolboeken te staan SOm 1 TSJAKKA ;) Bent Dagilia

DieselGirly
09-12-2002, 21:25

TJAKKAAAAAAAAAAA

EMIEN
09-12-2002, 21:26
BEETJE RESPECT VOOR PIPO.................................... Hij was vroeger mijn beste vriend :( :D

SamiaGirl
09-12-2002, 21:28
antwoord op som 1:Ik weet nietTSJAKKAAAAAAAA halve punt alleen maar omdat je tsjakkaaa heb neergezet hahhahahaha :hihi: :haha:

CLeOpaTrA01
09-12-2002, 21:46
slaat egt helemaal nergens op....Nederland word nu eigenlijk al jaaaaaaaaren verkeerd geregeerd...en dan willen ze nu pas ze3ma met allerlei aanpassingen en veranderingen komen... de ene partij gaat weg...3 partijen worden ervoor in de plaats opgericht... de ene politicus gaat weg..3 clowns nemen het werk wr over... :maf2: en dan ook nog eens de manier waarop ze t hele beleid aanpakken...damnzz....egt als ik zo zie knoeien..ist alsof je ergens bij een créche naar binnen kijkt...en allerei kindjes met mekaar ziet spelen, vechten enz enz... :p ... als je t mij vraagt zal t ckerzz nog een tijdje gaan dure voordat Nederland zichzelf een land met een juist politiek beleid mag noemen ... :rolleyes: ... BIG KIZZAAAA CLEO...

tha_lady
09-12-2002, 21:50
als hij er in gaat dan is het circus compleet!!! laterZ :blauwkus:

berbertje00
09-12-2002, 21:56
binnenkort zien we ook bassie&adriaan daar verschijnen!! echt schaandalig die politiek!