Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ach hoe meer topics hoe meer het zegt over hoeveel ze ermee bezig zijn

Pagina's : [1] 2

rnaj
02-08-2004, 11:54

Wie is het eens of oneens met onderstaande stelling Hoe meer topics over homosexualiteit hoe meer het zegt over hoeveel men ermee bezig is,en over wat de impact is van de gay parade

Bazba
02-08-2004, 11:56
Eens. En geef "ze" c.q. "ons" eens ongelijk...

sneakynawal
02-08-2004, 12:03
Eens.

rnaj
02-08-2004, 12:06
Origineel gepost door Bazba Eens. En geef "ze" c.q. "ons" eens ongelijk... Ze = men, dan klinkt het toch weer een stuk vriendelijker :)

Djumanah
02-08-2004, 12:06

Origineel gepost door rnaj Wie is het eens of oneens met onderstaande stelling En jij bent zeker wel blij met al deze aandacht!! :rolleyes:

rnaj
02-08-2004, 12:09
Origineel gepost door Djumanah En jij bent zeker wel blij met al deze aandacht!! :rolleyes: Nou niet echt, ik wordt het ondertussen schijtziek.... :D Van mij mag beheer tot aan zaterdag a.s., iedereen een ban van 14 dagen geven die nu nog het lef heeft om een "homo-topic" te starten.... :cool: Maar anderzijds, iedereen moet natuurlijk wel de kans krijgen om zijn hart te luchten en zijn meniing te geven. Blijft hier een openbaar forum, inclusief vrijheids van menings uiting.... ;)

tonk
02-08-2004, 13:53
Origineel gepost door Djumanah En jij bent zeker wel blij met al deze aandacht!! :rolleyes: Valse nichten kicken daar denk ik wel op. :giechel: Ik vind het alleen maar verbazingwekkend eigenlijk. Want het zijn niet alleen veel topics, de topics krijgen ook nog eens veel replies. Misschien moet iemand eens onderzoeken hoe dat komt. Nuttiger onderzoek dan naar de al dan niet mislukte arbeidsparticipatie van laag opgeleide allochtone vrouwen. (Zie topic hierover en het nut van onderzoeken in het algemeen) ;)

tonk
02-08-2004, 14:16
Origineel gepost door najibsri Was dat niet die topic waar je trachtte een onderzoek goed te praten ? Precies, en nu probeer ik het weer goed te maken door een ander wel erg nuttig onderzoek voor te stellen. :p :D

Raihana
02-08-2004, 14:45
Origineel gepost door rnaj Nou niet echt, ik wordt het ondertussen schijtziek.... :D Van mij mag beheer tot aan zaterdag a.s., iedereen een ban van 14 dagen geven die nu nog het lef heeft om een "homo-topic" te starten.... :cool: Maar anderzijds, iedereen moet natuurlijk wel de kans krijgen om zijn hart te luchten en zijn meniing te geven. Blijft hier een openbaar forum, inclusief vrijheids van menings uiting.... ;) Rnaj eigenlijk vind ik je wel zielig.. Ik heb echt het gevoel dat je niet gelukkig bent.. Probeer er met iemand over te praten, zoek hulp, ga in therapie... Zoek familie op of vrienden die je kan vertrouwen... Kijk voor een leuke hobby..enzv.. Vind het echt heel sneu voor je.. :( Maar ik ben wel blij voor je dat je nog van iemand een beetje aandacht krijgt, als is het maar een Marokkaanse forum.. Maar beter iets dan niets.. Toch!! :zwaai:

Raihana
02-08-2004, 17:05
Origineel gepost door nostradamus Ik kan enkel tot de conclusie komen dat de reacties van Rnaj meer respect uitstralen ten overstaan van moslims, dan jij ten opzichte van zijn geaardheid. Ik heb de indruk dat jij jezelf superieur vind..maar gellof het maar niet hoor. Als moslima geef je een zeer slecht voorbeeld en een totaal verwrongen beeld van de islam. Je woont hier, leer maar leven met de gewoonten binnen deze samenleving. En als je als moslima respect wil, begin dan maar zelf met anderen respect te geven. Rnaj is geen moslim, ga jij maar wat moslims betuttelen, ja? Voel je je aangesproken? Er staat toch heel duidelijk dat ik het tegen Rnaj had.. :) Mister-ik-zoek-ook-aandacht!!

rnaj
02-08-2004, 17:28
Origineel gepost door Raihana Rnaj eigenlijk vind ik je wel zielig.. Ik heb echt het gevoel dat je niet gelukkig bent.. Probeer er met iemand over te praten, zoek hulp, ga in therapie... Zoek familie op of vrienden die je kan vertrouwen... Kijk voor een leuke hobby..enzv.. Vind het echt heel sneu voor je.. :( Maar ik ben wel blij voor je dat je nog van iemand een beetje aandacht krijgt, als is het maar een Marokkaanse forum.. Maar beter iets dan niets.. Toch!! :zwaai: Toch raar, mensen die mij enerzijds dood wensen, opeens zich zorgen gaan maken naar je geestelijk gestel... Raihana, maak je niet ongerust. IK woon 10 jaar samen een hele lieve vriend, heb een zeer aardige lieve moeder met wie ik vorig jaar nog op vakantie ben geweest, goeie schoonouders. En ook een lijstje digitale vrienden die ik hier op marokko.nl heb ontmoet... :cool:

Raihana
02-08-2004, 17:51
Origineel gepost door rnaj Toch raar, mensen die mij enerzijds dood wensen, opeens zich zorgen gaan maken naar je geestelijk gestel... Raihana, maak je niet ongerust. IK woon 10 jaar samen een hele lieve vriend, heb een zeer aardige lieve moeder met wie ik vorig jaar nog op vakantie ben geweest, goeie schoonouders. En ook een lijstje digitale vrienden die ik hier op marokko.nl heb ontmoet... :cool: Rnaj is wens jou de dood niet, ik hoop en wens dat je een moslim word.. :) Maar laatst had ik ergens gelezen dat je vrijgezel was, en nu heb je al 10 jaar een vriend...hmmm vreemd hoor..

rnaj
02-08-2004, 19:14
Origineel gepost door Raihana Rnaj is wens jou de dood niet, ik hoop en wens dat je een moslim word.. :) Maar laatst had ik ergens gelezen dat je vrijgezel was, en nu heb je al 10 jaar een vriend...hmmm vreemd hoor. . Is bijna onmogelijk dat ik dat geschreven heeft, kan je het niet ff opzoeken. Misschien dacht iemand dat, hier op het forum worden er wel meer rare dingen over mij geschreven ;) Of misschien haal jij sjans en verkering door elkaar, dat ik de indruk gewekt heb dat ik nog vrijgezel zou zijn.... Maar ik ben het niet, al 10 jaar samen en nog steeds :Iluvu: En of ik moslim wordt, lijkt mij een beetje onvoorstelbaar... Als homo zal ik mij niet snel bekeren, tot welk wereldgeloof dan ook. :cool:

Pagina's : [1] 2