Bekijk originele versie : DR FRANK dieet!
lientje18
25-05-2010, 10:02
Een dieet die best pittig is maar je ziet snel resultaat.
het wordt ook wel het eiwit dieet genoemd.
Het lijkt veel op soutbeach dieet.
Ik begin er inchallah vandaag mee, Je kan daar een boek van kopen of je kan ook hier op de site kijken en daar tips van overnemen.
Als je je inschrijft gratis krijg je dagelijks recepten toegemaild van dr frank team en uiteindelijk doe je het op je eigen manier.
Als je bepaalde ingriedienten maar laat, zoals rijst brood pasta.
Je kan wel koolhydraat arm brood kopen en je ontbijt met eieren in de ochtend en je eet voornamelijk veel yoghurt en je mag vlees vis kip gewoon eten.
http://www.drfrankdieet.com/
wie doet er mee!!
lientje18
25-05-2010, 10:08
i
k ga straks nog even Nan YU THEE kopen en veel water drinken,
Ik heb nu geen eieren in huis Balen, ik eet straks een kommetje Magere Yoghurt. en koop calorievrij siroop en Feta kaas en salade en veel groenten zoals Champions.
Ik heb een soort gelijk dieet gevolgd ben er onwijs veel mee afgevallen in een korte tijd.
Hiervoor vergt veel discipline
ik zal straks wat voorbeelden van recepten en tussendoortjes erbij typen..
lientje18
25-05-2010, 10:09
Fase 1 ontbijt ideeën van Dr frank
KAASOMELET
• 2 eieren
• 50 gram kaas, belegen, geraspt
• 1 eetlepel melk
• zout en peper naar smaak
• 1 eetlepel olie of bak en braadproduct
Klop de eieren met de melk, kaas, peper en evt zout lekker luchtig. In een pan olie verhitten. Dan vuur laag en eimengsel erin schenken. Zodra bovenkant droog is omelet keren. Ei gaar bakken.
EI TOMATEN SANDWICH
• 2 eieren, hardgekookt
• 2 tomaten
• 100 gram magere kwark
• peper, zout, peterselie
Roer door de kwark de peper, zout, peterselie. Was de tomaat en snij deze in plakjes. Pel de eieren en snij in plakjes (evenveel als tomatenplakjes). Leg de tomaten op een bord, schepje kwark erop en daarop het ei.
KWARKONTBIJT
• 150 gram magere kwark naturel
• 50 gram vruchtenkwark zonder toegevoegde suiker, 0% vet
Meng de twee soorten kwark met elkaar. Mix het eventueel met een mixer of blender tot een luchtig ontbijt.
lientje18
25-05-2010, 10:09
VRIJHd
lientje18
25-05-2010, 10:12
tussendoortjes
Google het eens even, was laatst een hele docu over en het werd bij radar besproken.. het is erg slecht voor je.
TheBeast.
26-05-2010, 21:08
Koolhydraten moeten sowieso overheersen. Als je teveel eiwitten binnen krijgt kan dat ook opslaan als vet.
Aantal eiwitten dat je moet binnenkrijgen kan je makkelijk berekenen.
Een kilo van je lichaamsgewicht x 2,5 gram eiwitten.
Verder is meergranen en volkorenbrood goed voor je. Verder kun je zilvervliesrijst nemen, volkoren macaroni of spaghetti. En aardappels moet je sowieso met mate nemen.
Zolang je niet teveel neemt, is er niets aan de hand.
En van z'n dieet kan je ineens veel aankomen wanneer je stopt.
maissarah
26-05-2010, 22:36
dit dieet is echt super goed en niet slecht een collega van mij heeft dit 2 maanden gedaan en is 8 kilo afgevallen nu bouwt ze haar koolhydraten langzaam weer op om niet aante komen hetb is niet slecht omdat het maar 8 weken duurt en je lichaam word gewoon gevoedt alleen geen koolydraten
Rammetje
26-05-2010, 22:40
Ik ben ook 8kilo afgevallen(in 7weken) door normaal te eten en te bewegen...gaan we weeerrrrrrrrrrr met de dieeten....;) nu is dr. frank weer helemaal hotttt..was sonja moe en nu frank moe;)
TheBeast.
26-05-2010, 23:31
Ik ben 9 kilo afgevallen in 3,5 week zonder dhr Frank, en met lekker veel koolhydraten.
lientje18
28-05-2010, 11:32
Ik ben 9 kilo afgevallen in 3,5 week zonder dhr Frank, en met lekker veel koolhydraten.
wat goed van je! hoe heb je dat gedaan!
lientje18
28-05-2010, 11:33
Ik ben ook 8kilo afgevallen(in 7weken) door normaal te eten en te bewegen...gaan we weeerrrrrrrrrrr met de dieeten....;) nu is dr. frank weer helemaal hotttt..was sonja moe en nu frank moe;)
Bij mij werkt het ietsjes anders, ik moet echt wat afvallen om wat motivatie te krijgen en daarna langzaam afbouwen.
lientje18
28-05-2010, 11:35
dit dieet is echt super goed en niet slecht een collega van mij heeft dit 2 maanden gedaan en is 8 kilo afgevallen nu bouwt ze haar koolhydraten langzaam weer op om niet aante komen hetb is niet slecht omdat het maar 8 weken duurt en je lichaam word gewoon gevoedt alleen geen koolydraten
Ik ken ook iemand die het gedaan heeft en onwijs veel afgevallen is.
Je kan ook mixes nemen van modifast en atkins repen als je echt een break down hebt.
ik heb eerder south beach dieet gevolgd en was daardoor ook echt veel afgevallen.
Enige manier van afvallen is the hard way voor mij.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.