Bekijk originele versie : pijnlijke borsten
TemsoenT
25-05-2010, 00:15
ik heb sinds vandaag beetje gevoelige borsten. en mn tepelsdoen ook beetje pijn. niet heel erg maar wel gevoelig.
???? heb t wel 2 keer onveilig gedaan want ben gestopt met de pil nu 1e maand ( wegens Gezondsheidsredenen)
maar 2 keer vergeten om ander vbm te gebruiken ( we deden deze maand aan condoom) omdat ik misschien volgende maand de pil zou hervatten.
ik moet over ongeveer 13 dagen ongesteld worden.
Is er een mogelijkheid dat ik zwanger ben?
hoe kom ik daar dan achter ik kan natuurlijk niet testen nu omdat mijn menstruatie nog niet komt
graaaag serieuze reactiesss
xxx
marocloubna
25-05-2010, 00:16
Spannend schatje!! :goedzo:
Imane_Arab
25-05-2010, 00:18
Die mogelijkheid is er, ja. Nog even afwachten dus voor zekerheid..
TemsoenT
25-05-2010, 00:26
Spannend schatje!! :goedzo:
:D loepieeeeeeeeeeeeeeeeee :D
TemsoenT
25-05-2010, 00:27
Die mogelijkheid is er, ja. Nog even afwachten dus voor zekerheid..
ok afwachten dus maar he
dank voor je reactie meiddd;)
Imane_Arab
25-05-2010, 00:27
ok afwachten dus maar he
dank voor je reactie meiddd;)
:sjans: Geen dank.
marocloubna
25-05-2010, 00:42
:D loepieeeeeeeeeeeeeeeeee :D
Houd me op de hoogte, he!! :hadj:
InshaAllah ben je zwanger meid :o
ik heb sinds vandaag beetje gevoelige borsten. en mn tepelsdoen ook beetje pijn. niet heel erg maar wel gevoelig.
???? heb t wel 2 keer onveilig gedaan want ben gestopt met de pil nu 1e maand ( wegens Gezondsheidsredenen)
maar 2 keer vergeten om ander vbm te gebruiken ( we deden deze maand aan condoom) omdat ik misschien volgende maand de pil zou hervatten.
hoe kom ik daar dan achter ik kan natuurlijk niet testen nu omdat mijn menstruatie nog niet komt
xxx Hier nog eentje met hetzelfde probleem :jammer: en ik moet ook over nog ongeveer 11 dagen ongesteld worden
Ja ts ik ben ook benieuwd of je inderdaad zwanger blijkt te zijn
Benisaidgirl
04-06-2010, 13:40
up en en en en???
jazeker is dat een mogelijkheid maar kan ook dat je ongi wordt
Sarahdien
04-06-2010, 14:02
xxx
Even afwachten op je menstruatie.
Ben je een paar dagen overtijd, dan kan je de test doen, of laten doen bij jou huisarts.
Gair insahAllah en mogen jou wens uitkomen.
Succes ;)
TemsoenT
04-06-2010, 21:25
hey ladiesss..
vandaag ongie geworden !
vals alarm
bedankt voor jullie reactiess
xxxx
moge allah swt jou verblijden met veel kindjes..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.