Bekijk originele versie : Vandaag he...
BentDagilia
09-12-2002, 20:15
Liep ik net als een mummy op straat... bedekt met een sjaal net als hamas en met een rooie neus , oor en schrale lippen.. en niet te vergeten :D Snot die ik telkens moest ophijse :D ja het is me wat die KOU :D
Toen ik thuis kwam was ik moe man.. leek wel of ik 6 kilometer had gerend of zo :D
Bent Dagilia :D
Origineel gepost door Bent Dagilia
Liep ik net als een mummy op straat... bedekt met een sjaal net als hamas en met een rooie neus , oor en schrale lippen.. en niet te vergeten :D Snot die ik telkens moest ophijse :D ja het is me wat die KOU :D
Toen ik thuis kwam was ik moe man.. leek wel of ik 6 kilometer had gerend of zo :D
Bent Dagilia :D
je haalt de woorden uit me mond weet je hoe errug ommin min 5 digraaaaa :(
zakia_1984
09-12-2002, 20:17
hahahaah, ik was zo bang dat ik gewoon niet naar school ben gegaan. ik blijf de hele winter gewoon thuis zitten.
En mijn gezicht is er net zo aan toe als die van jou. SCHraaaaaaal. THank GOD voor Vaseline
het blijkt dat het deze donderdag het ergst word :( tijd voor een bezoekje aan de zeeman :rolleyes:
sammygirl111
09-12-2002, 20:18
ja het was vandaag echt koud!!!!! zo ik kon de huis echt niet verlaten zonder mijn das+handschoenen!!!
IK WIL TERUG NAAR MAROKKO!!!!
Koesjes Sam
BentDagilia
09-12-2002, 20:20
En die meiden die van die korte leren jasjes hebben en geen handschoenen en een sjaal :D Jammer voor hun ik zag eentje die bijna zat te huilen.. ik liep gillend door Amsterdam zoekend naar een Cafeetje waar je chocolademelk kon drinken.. Maar ja Nergens te bekennen heel pas een half uur later toen ik me Tenenn niet kon voele :D
Bent Dagilia
BentDagilia
09-12-2002, 20:24
Djebli de jongens vond ik het zieligst met hun redskins en hun rooie neusje.. ja versieren was er niet bij vandaag iedereen was bezig met het overleven echt :D Ik zag op een gegeven moment allemaal oogjes zowel van de meiden als van de jongens :D
Bent Dagilia
The_Eyes
09-12-2002, 20:24
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MOEILIJK!!!!!!!
eh het weer was geweldig ik liep met mn kerst muts op door de straten lekker warme oren das om lekere warme nek neus alles, en ik dacht: "wat is het toch fijn om in NEderland te zijn" NOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! damn niet normaal.
sammygirl111
09-12-2002, 20:25
En die meiden die van die korte leren jasjes hebben en geen handschoenen en een sjaal :D Jammer voor hun ik zag eentje die bijna zat te huilen.. ik liep gillend door Amsterdam zoekend naar een Cafeetje waar je chocolademelk kon drinken.. Maar ja Nergens te bekennen heel pas een half uur later toen ik me Tenenn niet kon voele :D
Bent Dagilia
Echt balen voor hun!!! moeten ze zich maar goed bedekken in een lange en dikke jas!!!! Ik zag er een met zo'n mini-rokje!!! zo die zag eruit als en ijsklontje!!! ;)
koesjes
ewa er zijn mensen die het gewoon niet begrijpen :)
BentDagilia
09-12-2002, 20:29
http://www.byrnesewing.com/images/eskimos.jpg
Ik zag er zo UIT :stout:
Bent dagilia
Toufik19
09-12-2002, 20:48
http://www.byrnesewing.com/images/eskimos.jpg
Ik zag er zo UIT :stout:
Bent dagilia
waarom die speer?
was je weer schapen gaan stelen bij de boer?
bni_bou3iyash
09-12-2002, 20:50
weerbericht voor komende week:
Ish koud, errug koud!
BentDagilia
09-12-2002, 20:54
Toufik :D ik kon geen eens een F UCK YOU vinger tevoorschijn halen... laat staan jagen op schape :D
Bent Dagilia
Ik ga vanaf vandaag een winterslaap houden en me ouders mogen me pas weer wakker maken als we naar Marokko gaan... Can't wait!!!!
Beslama c u in 7 months...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.