Bekijk originele versie : VU / UvA
TnawieMocro
01-08-2004, 21:31
Vu of UvA
Wie studeert er allemaal op de VU of de UvA? En wat zijn de verschillen qua sfeer tussen deze 2 univ? Wat zijn zeg maar de voordelen van VU en wat zijn de voordelen van de UvA? Zo ook de nadelen...
Graag reacties
Soekran
miss_kaftan
01-08-2004, 21:39
Origineel gepost door TnawieMocro
Vu of UvA
Wie studeert er allemaal op de VU of de UvA? En wat zijn de verschillen qua sfeer tussen deze 2 univ? Wat zijn zeg maar de voordelen van VU en wat zijn de voordelen van de UvA? Zo ook de nadelen...
Graag reacties
Soekran
kun je beter plaatsen bij studie&infopunt.
TnawieMocro
01-08-2004, 21:49
heb t ook gedaan, thnx:)
Hnieuwna
01-08-2004, 22:04
Vu of UvA
Graag reacties
Soekran
Dan surf je even naar DIE sites;)
TnawieMocro
01-08-2004, 22:13
hahah, heb het over de sfeer, je weet wel. dat kun je denk ik niet via het net proefen;) Maar goed, ook al zijn mijn vragen nog niet beantw. Heb nog een andere vraag: waar zitten de meeste marokkanen op, Op de UvA of de VU?
en geen domme opmerkingen meer aub;)
TnawieMocro
01-08-2004, 22:23
al sla je me dood, denk rechten. Maar iets met economie lijkt mij ook leuk.
TnawieMocro
01-08-2004, 22:29
oow ja, wat ga je dan studeren op de UvA? en hoe weet je eigenlijk dat er meer marokkanen zitten:)?
oow ja, wat ga je dan studeren op de UvA? en hoe weet je eigenlijk dat er meer marokkanen zitten:)?
meer marokkanen leiden je 3ad af :haha:
eej dom vraagje misschien maarre ... wat is UvA of VU ? :o
TnawieMocro
01-08-2004, 22:34
Origineel gepost door Minnares
rechten :)
ik ken veel mesnen die op de uva zitten ;)
hahahah, dus je behoort tot de categorie die geen keuze kunnen maken, de Marokkanen, Je eigen woorden:P
TnawieMocro
01-08-2004, 22:38
iwa saffeee, ga dan verder met economie maar dan op de univ. Of denk je eerder een baan te vinden met rechten?
TnawieMocro
01-08-2004, 22:42
haha, ik hoop niet dat je met je studiefinanciering in de knoop komt te zitten met al deze opleidingen die je hebt gevolgd. Veel suc6 met fiscale recht dan maar, goeie keus. trouwens weeet je hoeveel een advocaat ongeveer verdient?
TnawieMocro
01-08-2004, 22:51
haha soekran, hej vraag vraag vraag der pleaaaaseee:$ naar der salaris dan ahah, als het geen moeite is. Pm het dan maar, moet ervan door. Beslamaaaa!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.