Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ashanti is dood

Pagina's : [1] 2 3

LZN
09-12-2002, 20:04

ik kreeg dit net gestuurd maar ik weet niet of het waar is wat denken jullie , en wallah heb het niet zelf verzonnen slecht bericht Ashanti de R&B zangeres is in haar woonplaats dood aangetroffen..er zitten vier kogels in haar lichaam 2 door haar hoofd en 1 in haar buik en 1 in haar been de dader is nog niet bekend als je meer informatie wilt weten kijk dan om 8 uur naar mtv naar een live uitzending stuur dit naar iedereen in je lijst beslama :confused:.

abdoel6666
09-12-2002, 20:05
Origineel gepost door arabianprinces ik kreeg dit net gestuurd maar ik weet niet of het waar is wat denken jullie , en wallah heb het niet zelf verzonnen slecht bericht Ashanti de R&B zangeres is in haar woonplaats dood aangetroffen..er zitten vier kogels in haar lichaam 2 door haar hoofd en 1 in haar buik en 1 in haar been de dader is nog niet bekend als je meer informatie wilt weten kijk dan om 8 uur naar mtv naar een live uitzending stuur dit naar iedereen in je lijst beslama :confused: Lekker belangrijk!!!!

KI_kracht
09-12-2002, 20:07
Origineel gepost door arabianprinces ik kreeg dit net gestuurd maar ik weet niet of het waar is wat denken jullie , en wallah heb het niet zelf verzonnen slecht bericht Ashanti de R&B zangeres is in haar woonplaats dood aangetroffen..er zitten vier kogels in haar lichaam 2 door haar hoofd en 1 in haar buik en 1 in haar been de dader is nog niet bekend als je meer informatie wilt weten kijk dan om 8 uur naar mtv naar een live uitzending stuur dit naar iedereen in je lijst beslama :confused: en wie is ashanti?

miss_mariam17
09-12-2002, 20:08
nee het is niet zo!

KI_kracht
09-12-2002, 20:14

Origineel gepost door verwijderd alsof ik daarbij stil sta, als ik jou berichten ga sturen over hoeveel palesteinen er zijn gedood dan zijn we volgend jaar nog niet klaar en die gare ashanti is blijkbaar belangerijker ik weet nog steeds niet wie die ene ashanti is?

zin_el_khatar
09-12-2002, 20:18
Origineel gepost door KI_kracht ik weet nog steeds niet wie die ene ashanti is? lekker belangrijk dan je weet tpch niet wie het is dus waarom denk je er nog over na dan??

KI_kracht
09-12-2002, 20:22
Origineel gepost door zin el khatar lekker belangrijk dan je weet tpch niet wie het is dus waarom denk je er nog over na dan?? ik wil weten wie het is dat is het. ze zeggen namelijk dat kennis macht is. en plaats dat je die zin schreef kon je ook schrijven wie het is.

KI_kracht
09-12-2002, 20:25
Origineel gepost door verwijderd het is een duivelse r&b zangeres thanks man. en je hebt gelijk over de palestijnen die elke dag dood gaan en die veel en veel beter zijn dan die duivelse zangeres.

NiCeWoMaN
09-12-2002, 20:33
whatever onbelangerijke nieuw zielig hoor

zin_el_khatar
09-12-2002, 20:47
Origineel gepost door KI_kracht ik wil weten wie het is dat is het. ze zeggen namelijk dat kennis macht is. en plaats dat je die zin schreef kon je ook schrijven wie het is. ja dat had ik kunnen doen ja maar dat deed ik niet, maar ja als je niet weet wie het is wat moet ik je vertellen wie het is dan je weet het toch niet?

gasni_rajel
09-12-2002, 20:52
inderdaad mijn broertje zei het net.... Mijn reactie was: ja ach, boeie! als je goed hebt geleefd, heb je niks te vrezen, heb je slecht geleefd hebt dan ben bang, en maar goed ook!!!!!!!!!!

KI_kracht
09-12-2002, 20:56
Origineel gepost door zin el khatar ja dat had ik kunnen doen ja maar dat deed ik niet, maar ja als je niet weet wie het is wat moet ik je vertellen wie het is dan je weet het toch niet? misschien ken ik haar van gezicht en als je zegt wie het is bijvoorbeeld welke clip ze heeft gemaakt of wat dan ook, dan kan het zo zijn dat ik haar ken. maar geen probleem je doet wat je wilt.

Dunya_Tangaouia
09-12-2002, 21:04
Origineel gepost door KI_kracht misschien ken ik haar van gezicht en als je zegt wie het is bijvoorbeeld welke clip ze heeft gemaakt of wat dan ook, dan kan het zo zijn dat ik haar ken. maar geen probleem je doet wat je wilt. weet je wie het is het is die ene meisje die een paar nummers met ja-rule heeft gezongen weet je dat nummer van always one time enne dat nummer van foolich en dat nummer van happy is best een mooie meid.

Letizia
09-12-2002, 21:11
Mensen sommigen reageren echt best nep het gaat nu om een mensenleven dat misshcien wel is afgelopen en diegene had nog een heel leven voor zich, en dde manier waarop ze dan is overleden is echt erg. Denk daar eens aan, ze had misschien wel een gezin gewild, een mooie toekomst maar dat is nu over..... Maar ja, medeleven kennen sommigen hier niet

tenko
09-12-2002, 21:23

jullie zijn echt zielig.ten eerste er zijn ergere dingen in het leven.ten tweede ze is niet dood.Anders was het in het nieuws geweest en stond het in de bladen.Ik hoop dat iedereen weer verder kan met zijn of haar leven.beslema

Pagina's : [1] 2 3