Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Heeft Een Tip: Een Mooi Cadeau Voor Een Bruid

Pagina's : [1] 2

LZN
01-08-2004, 21:18

SALAAM O3ALEIKOM ALLEMAAL HET ZIT NAMELIJK ZO.........IK BEN AL JARENLANG ONTZETTEND GOED BEVRIEND MET EEN (ENIGE)VRIENDIN :Iluvu: VAN MIJ EN IS VAAK MIJN STEUN EN TOEVERLAAT GEWEEST, IEMAND DIE KLAAR VOOR ME STOND IN DE GOEDE EN SLECHTE TIJDEN EN MET WIE IK OVER ALLES KON PRATEN..........HAAR DAG IS IS AANGEBROKEN WAARBIJ ZE SAMEN MET HAAR AANSTAANDE MAN HET HUWELIJKSBOOTJE INSTAPT...IK WIL HIERBIJ HAAR EEN HEEL MOOI GESCHENK GEVEN WAARIN IK HAAR DUIDELIJK MAAK DAT ZE VEEL VOOR ME BETEKENT EN IETS WAT ZE ALTIJD KAN BLIJVEN HOUDEN TER HERINNERING AAN MIJ? WEET IEMAND VAN JULLIE IETS OM TE GEVEN OF WAT HEBBEN JULLIE GEGEVEN AAN EEN DIERBAAR PERSOON .......ALLE TIPS ZIJN WELKOM BROEDERS EN ZUSTERS........... WA 3ALEIKOM SALAM :zwaai:.

myriam22
02-08-2004, 00:51
hey, nou ik heb echt geen flauw idee, maar misschien kan je een foto album maken met foto's van jullie allebei met bij elke foto een grappig woordje of uitleg... en ik denk dat ik haar geld zou geven want tenslotte kost een trouwfeest geld en als je haar dan geld geeft kan ze zelf kiezen wat ze ermee doet. Of je kan een ontbijt bij haar thuis laten afgeven met een kaartje van jou erbij.... hoop dat je wat geholpen bent... beslama

Mysticalia
02-08-2004, 12:06
Voor mn alleeeeeeeerrrrrrbeste vriendin had ik een ontbijtsetje gekocht. ze was er weg van :D. Misschien een ideetje? :belgie:

mmu2
02-08-2004, 12:13
Twee vriendinnen van mijn nichtje hadden op haar bruiloft een man ingehuurd die naar het park kwam. En een oorkonde voorlas over hoe hun vriendschap begon en wat ze voor elkaar betekenden, op het laatst gaf hij twee witte duiven aan de bruid en bruidegom en mochten ze die uit laten vliegen. Heel mooi, iedereen was in tranen... :Iluvu:

nacira
02-08-2004, 13:29

Origineel gepost door mmu2 Twee vriendinnen van mijn nichtje hadden op haar bruiloft een man ingehuurd die naar het park kwam. En een oorkonde voorlas over hoe hun vriendschap begon en wat ze voor elkaar betekenden, op het laatst gaf hij twee witte duiven aan de bruid en bruidegom en mochten ze die uit laten vliegen. Heel mooi, iedereen was in tranen... :Iluvu: He aan het werk jij! :D He meiden ik ben het nichtje van mmu2, en werkelijk waar het was een prachtige kado, ik stond daar te huilen van ontroering. Het was een geweldige ervaring!!! Ideaal om aan je beste vriedin te schenken, het voordeel van deze kado is dat de gatsen ook mee kunnen genieten van de prachtige duiven en daarnaast is het prachtig op de foto's!! :zwaai:

Rwishida
02-08-2004, 21:09
Ik had voor mijn vriendin een grote roze rieten tas gekocht, waarin ik een zilveren sierdoos had gekocht en daar in sieraden had gedaanen, en een kammetje elastiekje etc.Daarnaast een witte korte nachtjapon, en een tasje met bodylotion en creme, en ook nog een celebration champagnefles vol met chocolade. Ik heb haar die tas overhandigt, zag er erg leuk uit wou het bijna houden :o Je kunt er natuurlijk ook een mooie brief bij doen, waarin je verteld hoe je er ontmoet hebt, en hoeveel ze voor je betekent, met een foto erbij onderin. Maar wat ook leuk is : - Dagje naar een hamam of sauna - Uit eten gaan - Een Marokkaanse kookboek - Islamitische boek over het huwelijk - Make-up bodylotion etc. - Lingerie - Een mooie pyjama - Je kan een t-shirt of kopje laten maken met een print van jullie foto samen :hihi: Je kunt van alles voor der kopen of doen, je kunt het combineren met elkaar etc gaat er om dat ze het leuk vindt en om het gebaar.

beni_bouyachie
02-08-2004, 22:24
Een bon.. Voorh aar en haar vent , om uit een vliegtuig te springen parachute springen dus ... Ik ga het denk ik aan m n bro en zn vrouw insha allah geven , of een ballonvaart vlucht dont know... is wel lekker origineel

dounia1986
03-08-2004, 01:02
mn tante heeft eens van r beste vriendin een kader gekregen met daarin fotos van huntweeën en erop stonden wat gedichten over vriendschap en vanonder helemaal stonden hun namen in mooie sierletters geschreven en weet je het hangt nu in haar woonkamer echt mooi

Rwishida
03-08-2004, 01:10
Origineel gepost door berkanialady het is zeker orgineel..hoop dat ze beiden geen hoogtevrees hebben.....hahahahh....... een vraagje aan RWISHIDA waar heb jij van die leuke spulletjes gehaald, welke winkels kan je me aanraden....... Lingerie kan je overal bekijken, Hunkemuller, V&D en H&M Sieraden en haar spulletjes had ik bij de H&M gekocht. zo een chocolade champagne fles had ik bij de JAMIN gekocht. De tas had ik van DA en de kistje van Xenos. Wat je beste kan doen is een dagje vrijmaken om in de stad rond te gaan neuzen.Ik had niet gepland om deze dingen zo precies te kopen, maar doordat ik in verschillende winkeltjes ook winkeltjes waar ik nooit in kwam ging kijken, pikte ik overal wel wat leuks uit! Dan komt het creatieve in je vanzelf wel naar boven :D

Multajeema
03-08-2004, 05:40
Weekeindje Malaysia :verliefd:

ahlam007
03-08-2004, 17:01
Origineel gepost door beni_bouyachie Een bon.. Voorh aar en haar vent , om uit een vliegtuig te springen parachute springen dus ... Ik ga het denk ik aan m n bro en zn vrouw insha allah geven , of een ballonvaart vlucht dont know... is wel lekker origineel taqi allah wie doet er nu aan zoiets? moge allah je vergeven voor deze gedachten...

missy898
03-08-2004, 17:03
Origineel gepost door ahlam007 taqi allah wie doet er nu aan zoiets? moge allah je vergeven voor deze gedachten... Welke gedachte... om parachute te springen volgens mij heb je het verkeerd gelezen... vast ben je vergetn het laatste deel van de izn te lezen :giechel:

asana
03-08-2004, 20:05
sallam alaykoem welke gek gaat nu parachutespringen en dat soort gevaarlijk gedoe wat als je doodgaat tijdens zo een ding,hoe ga je je verantwoorden bij allah swt ? ahlam heeft gelijk.

beni_bouyachie
04-08-2004, 09:53
Tarr je hoeft hier op marokko.nl maar 1 keer je bek open te trekken of je word van alle kanten aangevallen ... Nu ga ik ze zeker die bon aanbieden ... i made up my mind .. Lah ighouwnkoem..

MidarBoy
04-08-2004, 10:00

La haine geven heel mooi :moe:

Pagina's : [1] 2