Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Damens Help!!!!

lina_alhoucima
23-05-2010, 00:45

Damens ik ben ben 7 kilo aangekomen in een korte tijd ik ben volslank mensen zeggen tegen me dat het wel mooi zo is maar ik voel me niet prettig zo en ik wil 13 kilo afalen maar het is zo moeilijk:( ik blijf maar steeds eten help me A.U.B Groetjes lina_alhoucima

Ba-Ta-Ta
23-05-2010, 01:13
Wat is de oorzaak dat je in zo een korte tijd bent aangekomen? Stress? Verdriet? Probeer vanaf morgen beter op je voeding te letten en ga aub jezelf niet uithongeren. Gewoon goed, gezond en voldoende eten. Daarnaast kun je s'avonds lekker gaan sporten, hardlopen in de buitenlucht is heerlijk!

lina_alhoucima
23-05-2010, 01:15
Het komt door stress:traan1:

Rammetje
23-05-2010, 11:27
Er moet echt een knop in je hoofd om!Gewoon geen lekkers meer;simpel zat,dan maar even streng voor jezelf!

lina_alhoucima
23-05-2010, 13:00

Dank jullie wel voor jullie advies

rarara
23-05-2010, 22:15
heel erg veel water drinken sporten je eten goed kauwen ( traag eten ) en als je de neiging hebt om te eten neem dan een kauwgom succes meid x

Farahmoonlight
21-06-2010, 13:58
dame wat is je lengte en gewicht? dan weten we beetje of je te zwaar bent, vol houden iedere dag een kans!!

Gekkewijf
21-06-2010, 14:02
Hoe lang ben je en wat is jouw gewicht? Als je van plan bent om te gaan dieeten zou ik niet meteen niets meer eten..je moet het stap voor stap doet zodat je lichaam gaat wennen..als je meteen jezelf verbied te eten krijg je na een paar dagen hoogstwaarschijnlijk een eetaanval. Probeer ook zoveel mogelijk(2L)water te drinken. Succes. :)