Bekijk originele versie : Groene thee uit china(word hier in nl niet verkocht!!!)
Hallo dames,
Ik drink groene thee uit china en ik ben zelf 5 kilo afgevallen binnen 1.5 maand.
Ik heb geen dieet gevolgd en ben ook niet minder gaan eten.
Het word niet in nederland verkocht, ik importeer het uit china. En de thee is lekker fris tis niet zo bitter zoals de pickwick en de rest die hier in nederland worden verkocht. Ben zo blij met de thee.
Dus dames als jullie intresse hebben laat me het weten.
En ik heb ook de echte rozen thee(die is heerlijk en goed voor je lichaam) Die komt ook uit china.
1 pak groene thee 125 gr is 7 euro. Je hebt heel weinig nodig.
1 pak rozen thee 135 gr is 8.50.
;)
helpt het echt? wanneer moet je het drinken
Het helpt echt!! Ben zo blij met de thee.
Ik heb het elke dag gedronken 1.5 lt. Het is ook lekker.
regenboog_
22-05-2010, 23:27
waar kan je dat kopen?
Je kan het bij mij kopen. Ik weet niet waar je woont. Ik woon zelf in rotterdam. Ik weet niet hoeveel je nodig heb, maar kan ook via de post. Stuur me anders even een prive bericht;)
zijn het van die zakjes? of is het net als marokkaanse thee je weet wel theekorrels
en maak je dan thee voor de hele dag en drink je het de hele dag door
ps: sorry als ik te veel vraag maar ik heb een keer thee bij een chineze vrouw gehaald en die was heel vies van die theeblaadjes wat je moest koken en dan de hele dag door drinken
groetjes
mounia
zijn het van die zakjes? of is het net als marokkaanse thee je weet wel theekorrels
en maak je dan thee voor de hele dag en drink je het de hele dag door
ps: sorry als ik te veel vraag maar ik heb een keer thee bij een chineze vrouw gehaald en die was heel vies van die theeblaadjes wat je moest koken en dan de hele dag door drinken
groetjes
mounia
Ja het zijn van die hele kleine blaadjes. Je hebt 1 eetl groene thee nodig voor 1.5liter kokend water. Tis echt lekker fris. Ben zo blij dat ik eindelijk de JUISTE groene thee hebt gevonden, want die andere zijn allemaal zo vies en bitter.
En het geeft je ook een rust gevoel. Mensen zijn heel erg tevreden aan wie ik het allemaal verkocht hebt.
Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik t graag;)
Samirah1984
22-05-2010, 23:42
Je kan het bij mij kopen. Ik weet niet waar je woont. Ik woon zelf in rotterdam. Ik weet niet hoeveel je nodig heb, maar kan ook via de post. Stuur me anders even een prive bericht;)
nou die kan je echt wel kopen, in rotterdam, licht groene verpakking. je gaat er veel van naar de wc, daardoor val je ook af.
nou die kan je echt wel kopen, in rotterdam, licht groene verpakking. je gaat er veel van naar de wc, daardoor val je ook af.
Nee meid, die kan je hier echt niet kopen. Je gaat er wel van plassen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.