Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : coming out bij The Simpsons

tonk
01-08-2004, 16:34

The Simpsons onthult komend seizoen dat hij of zij homo is. Dat hebben de producers Matt Groening en Al Jean op het stripfestival Comic-Con in San Diego (Californië) gezegd. Ze willen niet kwijt om welk karakter het gaat. YES! Lesbo's en homo's veroveren de wereld!

asma_201
01-08-2004, 16:35
Origineel gepost door tonk YES! Lesbo's en homo's veroveren de wereld! [/B] uuuuuullllllggggggggg.....

tonk
01-08-2004, 16:36
Origineel gepost door asma_201 uuuuuullllllggggggggg..... Wen er toch maar aan. :D

asma_201
01-08-2004, 16:39
Origineel gepost door tonk Wen er toch maar aan. :D Nou denk het niet..... :giechel:

selima17__1986
01-08-2004, 16:42

droom maar lekker verder, ze zullen tog uitsterven aangezien ze zich niet kunnen voortplanten hahahahhaha juist ja

tonk
01-08-2004, 16:45
Origineel gepost door selima17__1986 droom maar lekker verder, ze zullen tog uitsterven aangezien ze zich niet kunnen voortplanten hahahahhaha juist ja Wat ben jij dom zeg! Natuurlijk kunnen lesbo's en homo's zich wel voortplanten! Wat denk jij nou dat ze allemaal onvruchtbaar zijn?? Ze hebben de hulp van een 3e nodig, maar dan kunnen ze prima zwanger raken of iemand bezwangeren. Geen enkel probleem.

selima17__1986
01-08-2004, 16:50
gatver jij bent echt ziek in je hoofd en jou kameraadjes helemaal , maar ach ik kan je wel vertellen dat je de richting op gaat naar een langzamen en pijnlijke dood en daarna oeff dat moet je gewoon weten , jij d8 zeker dat je alleen een pijnlijke en langzame dood kan krijgen maar nee hoor tonk er is nog veel veel veel meer , leuk he er zijn echt heel veel talloze verassingen op jullie te w8ten tjah you can't wait , je staat zeker te popelen ach ja streef maar naar jou homo huwlelijk zou ik zeggen samen met paul de leeuw als de 3e hahahahhaha

tonk
01-08-2004, 16:51
Origineel gepost door najibsri Wil je dan zeggen dat die kinderen homo's worden. Ik kan mij een docu. herinneren waar 100 % van de kinderen met 2 vaders of 2 mama's gewoon als hetero opgroeien, weliswaar met een trauma. Vraag mijn niet diep over wat voor trauma want dat kan ik mij niet herinneren, ik kan het wel raden Ik zeg nergens dat die kinderen homo worden. Alleen maar dat lesbiennes en homo's kinderen kunnen krijgen. Van trauma's is geen enkele sprake. Integendeel uit onderzoek blijkt steeds dat kinderen van 2 vrouwen volkomen normaal en gelukkig opgroeien. Als er problemen zijn komt dat door een achterlijke omgeving die er niet tegen kan dat 2 vrouwen/mannen kinderen hebben.

selima17__1986
01-08-2004, 16:52
dream ON :jammer:

tonk
01-08-2004, 17:01
Origineel gepost door najibsri Klopt was ook zoiets kan ik mij herinneren....maar als ouder moet je daar rekening meehouden ...neem ik aan ? Zou je dat kind al dat problemen laten meemaken? Nee, als ouder stap naar degenen toe die er problemen mee hebben en je zegt tegen ze dat ze normaal moeten doen. Nogal omgekeerde wereld zeg, om geen kinderen te krijgen omdat er mensen zijn die daar niet goed tegen zouden kunnen. Moet je daarom ook maar geen kinderen krijgen als je allebei een bril draagt, rood haar hebt? Of als je het enige moslimstel in de wijde omgeving bent?

selima17__1986
01-08-2004, 17:02
ben jij dat op die avatar ? tonkje

tonk
01-08-2004, 17:06
Origineel gepost door selima17__1986 ben jij dat op die avatar ? tonkje Yep. En ik denk dat nu al wel zo'n beetje kan voorspellen wat jij nu gaat zeggen.

selima17__1986
01-08-2004, 17:11
Origineel gepost door tonk Yep. En ik denk dat nu al wel zo'n beetje kan voorspellen wat jij nu gaat zeggen. owh jah , nou dan zeg ik het voor de mensen die het ook weten voor de duidelijkheid , meisje sorry dat ik dit zeg , maar wat ben jij lelijk , Subhanalahh wat worden mensen lelijk van hun Zondes oeff ik ruik de lelijkheid vanaf hier

sneakynawal
01-08-2004, 18:38
Ik kijk allang niet meer naar the Simpsons, maar mij lijkt het wel leuk als Homer opeens homo blijkt te zijn.