Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het is ook nooit goed met die meiden in Paradiso!

Pagina's : [1] 2

ChabHassan
09-12-2002, 18:58

Ik zie duidelijk et verschil tussen een slettenbak en een serieus meisje. En als je al een serieus meisje wilt aanspreken kijkt ze je vol verontwaardiging aan, zo van, stomme player. En nee, voor een serieuzere relatie moet je het toch echt hebben van de leuke meiden die je weleens in Albert Heijn of in H&M tegenkomt. ps. ben toevallig op zoek naar een leuke meid om samen naar concert van asri te gaan op 30 december!

CheB_SpaCuH
09-12-2002, 19:00
Haha tjah dat maakt de serieuse meiden so wanted of niet ... ach je komt de ware wel tegen Bro ciao N.

ChabHassan
09-12-2002, 19:01
Origineel gepost door CheB_SpaCuH Haha tjah dat maakt de serieuse meiden so wanted of niet ... ach je komt de ware wel tegen Bro ciao N. insha allah en et zou mooi meegenomen zijn als ze me zometeen zou pm-en, zodat ik alvast haar kaartje kan reserveren

CheB_SpaCuH
09-12-2002, 19:04
Haha je weet maar nooit Broeder haha be patient ;) ciao

Noa
09-12-2002, 19:07

Origineel gepost door mokaltum als je een serieuze meid zoekt denk je dan dat ze met je meegaat naar dat concert........? hij begint met l'haram en eindigt met lehlel.......?

CheB_SpaCuH
09-12-2002, 19:09
Ja nu jullie het zeggen dames :D Niet slim Hassan :P MoMo jij achtervolgt me ook overal he jongedame? ;) ciao

ChabHassan
09-12-2002, 19:09
Origineel gepost door mokaltum als je een serieuze meid zoekt denk je dan dat ze met je meegaat naar dat concert........? dit is geen rai party dame! wil jij mee? er wordt ook nashid gezongen ;)

Najib26
09-12-2002, 19:50
Op haramfeesten komen geen serieuze mensen, of het nou mannen of vrouwen zijn.

fatimab
09-12-2002, 19:55
Origineel gepost door helleau shit denk je echt dat iemand hier echt op zal reageren?? nou nee, wie gaat er nou met een vreemde naar een concert? Allah ou arlem we zouden nog kunnen verschieten zeker!!! :confused:

Najib26
09-12-2002, 19:56
Origineel gepost door helleau shit denk je echt dat iemand hier echt op zal reageren?? nou nee, wie gaat er nou met een vreemde naar een concert? Geloof mij, er zijn genoeg Marokkaanse meiden die zo diep gezonken zijn. Laatst was er een jongen die alleen sex wilde met Marokkaanse meiden, geen relatie, geen huwelijk. En hij kreeg reacties en Marokkaanse meiden namen het op voor die jongen. Alles kan tegenwoordig.

zakia_1984
09-12-2002, 19:57
Origineel gepost door Najib26 Geloof mij, er zijn genoeg Marokkaanse meiden die zo diep gezonken zijn. Laatst was er een jongen die alleen sex wilde met Marokkaanse meiden, geen relatie, geen huwelijk. En hij kreeg reacties en Marokkaanse meiden namen het op voor die jongen. Alles kan tegenwoordig. was dat een topic hier???

flexiegirl
09-12-2002, 20:31
Origineel gepost door ChabHassan Ik zie duidelijk et verschil tussen een slettenbak en een serieus meisje. En als je al een serieus meisje wilt aanspreken kijkt ze je vol verontwaardiging aan, zo van, stomme player. En nee, voor een serieuzere relatie moet je het toch echt hebben van de leuke meiden die je weleens in Albert Heijn of in H&M tegenkomt. ps. ben toevallig op zoek naar een leuke meid om samen naar concert van asri te gaan op 30 december! Salaam, hahahah sorry hoor maar wie zegt dan dat ze met je meegaat wil je dat haar ouders haar slopen of haar broers. Ma3a salamaa :zwaai:

Najib26
09-12-2002, 21:10
Origineel gepost door zakia_1984 was dat een topic hier??? ja bij man zoekt vrouw, geloof ik. Een paar weken geleden.

ChabHassan
09-12-2002, 21:45
Origineel gepost door Najib26 ja bij man zoekt vrouw, geloof ik. Een paar weken geleden. ewa najib? ik heb nog een kaartje over................. :p

DESPERADA
09-12-2002, 21:53

Origineel gepost door ChabHassan Ik zie duidelijk et verschil tussen een slettenbak en een serieus meisje. En als je al een serieus meisje wilt aanspreken kijkt ze je vol verontwaardiging aan, zo van, stomme player. En nee, voor een serieuzere relatie moet je het toch echt hebben van de leuke meiden die je weleens in Albert Heijn of in H&M tegenkomt. ps. ben toevallig op zoek naar een leuke meid om samen naar concert van asri te gaan op 30 december! Misschien zien die serieuse meiden die je aanspreekt ook heT verschil tussen een playeR en serieuse JongeN, Vandaar die blik?? :confused:

Pagina's : [1] 2