Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lloret is lallende Hollandse jeugd zat

Pagina's : [1] 2 3

LZN
01-08-2004, 16:09

Lloret is lallende Hollandse jeugd zat De populaire Spaanse badplaats Lloret de Mar is de overlast van luidruchtige en veelal jonge dronken Nederlandse vakantiegangers meer dan beu. De politie treedt keihard op en deelt boetes uit tot 450 euro. Wie niet kan betalen wordt op het vliegtuig naar huis gezet. De Spaanse overheid kondigde enkele maanden geleden al aan een einde te willen maken aan dergelijke overlast van vervelende vakantiejongeren in de populaire badplaatsen aan de Middellandse Zee. De burgemeester van Lloret de Mar wil van Lloret weer een rustig familieparadijs maken. Lallende straalbezopen jongeren passen daar volgens hem niet in. De Guardia Civil en de speciale politiemacht Mosos d’Esquadra loeren extra op dergelijk gedrag. Afhankelijk van de overtreding wordt een boete uitgedeeld van rond de 65 euro. Wie voor de tweede maal in de fout gaat kan rekenen op een bekeuring die vele malen hoger ligt. Niet betalen, is wegwezen. Reisorganisaties vrezen nog verdergaande maatregelen tegen de overlast van vakantievierende jeugd, en hebben hun personeel opdracht gegeven de jongeren te wijzen op het feit dat ze zich netjes moeten gedragen. :haha: Nederlanders weten anders ook niet bepaald te "integreren" in hun gastland, niet eens voor een paar weekjes. Cc.

E_W
01-08-2004, 18:24
Pfff, **** Lloret de Mar. Veels te veel Nederlanders. Geef mij dan maar Gran Canaria met zn lallende engelsen :p . Bovendien ben ik op vakantie, dus hoef ik niet zo nodig Nederlanders tegen te komen want dan is het geen vakantie meer... :D :giechel:

Erwin
01-08-2004, 21:55
Ik ben die lallende sukkels ook zat. In september crossen ze weer door de binnensteden op hun scootertjes. Laat ze maar in Spanje blijven. :zwaai:

bezeten
01-08-2004, 22:19
Origineel gepost door Sanglier Wat moet ik ontkennen? Ben je nou echt zo dom of doe je maar zo :)

Heiba
01-08-2004, 22:31

Origineel gepost door Sanglier Hahaha, kutcousje is beledigd en gaat schelden.... Niet schelden.

luis_in_de_pels
01-08-2004, 23:30
Origineel gepost door Couscousje Lloret is lallende Hollandse jeugd zat De populaire Spaanse badplaats Lloret de Mar is de overlast van luidruchtige en veelal jonge dronken Nederlandse vakantiegangers meer dan beu. De politie treedt keihard op en deelt boetes uit tot 450 euro. Wie niet kan betalen wordt op het vliegtuig naar huis gezet. De Spaanse overheid kondigde enkele maanden geleden al aan een einde te willen maken aan dergelijke overlast van vervelende vakantiejongeren in de populaire badplaatsen aan de Middellandse Zee. De burgemeester van Lloret de Mar wil van Lloret weer een rustig familieparadijs maken. Lallende straalbezopen jongeren passen daar volgens hem niet in. De Guardia Civil en de speciale politiemacht Mosos d’Esquadra loeren extra op dergelijk gedrag. Afhankelijk van de overtreding wordt een boete uitgedeeld van rond de 65 euro. Wie voor de tweede maal in de fout gaat kan rekenen op een bekeuring die vele malen hoger ligt. Niet betalen, is wegwezen. Reisorganisaties vrezen nog verdergaande maatregelen tegen de overlast van vakantievierende jeugd, en hebben hun personeel opdracht gegeven de jongeren te wijzen op het feit dat ze zich netjes moeten gedragen. :haha: Nederlanders weten anders ook niet bepaald te "integreren" in hun gastland, niet eens voor een paar weekjes. Cc Weer een compleet verkeerde generalisatie van een van onze aanwezige relmarrokaantjes. Net gaat hier om een paar Nederlandse jongeren die zich (overigens samen met Engelsen en Duitsers van dezelfde leeftijd) bezatten en niet weten te beheersen. De meeste overige Nederlanders die in het buitenland op vakantie gaan passen zich prima aan en velen van hen nemen zelfs de moeite om zich voor die drie weken dat ze gaan de taal van hun gastland (gedeeltelijk) meester te maken zodat ze zich verstaanbaar kunnen maken. Hoeveel Marokkanen zijn er niet die al 30 jaar in Nederland zitten en nog geen woord Nederlands spreken? Met andere woorden dit heeft niets te maken met integratie. dat is ook niet het doel van een vakantie. Je hebt het volledig bij het verkeerde eind.

Guy
01-08-2004, 23:36
Origineel gepost door luis_in_de_pels Weer een compleet verkeerde generalisatie van een van onze aanwezige relmarrokaantjes. Net gaat hier om een paar Nederlandse jongeren die zich (overigens samen met Engelsen en Duitsers van dezelfde leeftijd) bezatten en niet weten te beheersen. De meeste overige Nederlanders die in het buitenland op vakantie gaan passen zich prima aan en velen van hen nemen zelfs de moeite om zich voor die drie weken dat ze gaan de taal van hun gastland (gedeeltelijk) meester te maken zodat ze zich verstaanbaar kunnen maken. Hoeveel Marokkanen zijn er niet die al 30 jaar in Nederland zitten en nog geen woord Nederlands spreken? Met andere woorden dit heeft niets te maken met integratie. dat is ook niet het doel van een vakantie. Je hebt het volledig bij het verkeerde eind. De meeste Ned vakantiegangers rellen dus niet, net zoals dat de meeste Marokkanen in Ned zich wel weten te redden. Maar ja je hoort natuurlijk het meest over hetgeen wat interessant is. Dus hetgeen wat 'slecht' is.

Junkie
02-08-2004, 02:07
Goed gezegd Papa.

Raihana
02-08-2004, 14:11
Origineel gepost door Couscousje Ik heb geen topics verwijderd. Ik geloof dat jij degene was die belachelijk werd gemaakt. Door mij. Alweer. :hihi: Cc Waar is je pizza topic gebleven? :confused:

Raihana
02-08-2004, 14:24
Origineel gepost door Couscousje Heeft RaZer op een ander forum gezet en ik zet hem steeds terug. Cc Origineel gepost door Couscousje Maarre, wat is cardamom nou? :p Cc En dit wilde ik net plaatsen: Nou ik ga niet weer verhalen lopen plaatsen hoor, die mods zitten vol koppigheid!! :) En ja hoor hij was al weg!! ;)

Raihana
02-08-2004, 14:39
En toen was Cc weer verleden tijd... The End... :rolleyes:

babyvanbelisma
02-08-2004, 15:57
Is ze nu gebanned dan? Wat een domme doos zeg....:rolleyes:

hmadaksar
03-08-2004, 08:36
Normen en waarden dit normen en waarden dat etc ;)

Pagina's : [1] 2 3