Bekijk originele versie : Sommige marokkaanse meiden lopen alsof hun **** kauwgum aan het kouwen is!!!
M_ROCPOWER
09-12-2002, 18:42
Hahaha :hihi: wie herkent dit een beetje?
SAMMYGIRL
09-12-2002, 18:46
Origineel gepost door M@ROCPOWER
kweet nie :rolleyes:
ik kijk niet graag naar kon.ten, misschien als je het hebt over de manier waarop sommige lopen............. :D
tazzzzzzzzz als het je niet bevalt moet je maar niet kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahhahahahahhahahah
;)
Imane4life
10-12-2002, 22:19
er zijn sommige meiden die een echte dikke **** hebben en dan nog een strakke broek dat maak het we heel erg ja, maar dat kan je ook op een normale manier zeggen inplaats van kauwgom
Cold_As_Ice
11-12-2002, 11:25
http://www.smilies.nl/sad/confusedbig.gif
M_ROCPOWER
11-12-2002, 11:32
valt me op dat veel meiden agressief reageren. ten eerste is een kauwkauwende **** niet altijd een dikke k.ont want een mooie strakke k.ontje kan ook bewegen alsof het kauwgom aan het eten is. ten tweede agressief reageren betekent dat je jezelf aangesproken voelt en dat je gelijk van het negatieve uitgaat :rolleyes:
Cheetah loopt sluipend op Gorilla af... en ineens... RAUAUAUAUAUAWWWW ze springt op zijn hoofd en nekt hem in ineen keer.. Gorilla ligt op de grond.. sterretjes eeh neee, banaantjes draaien om zijn hoofd heen :D
M_ROCPOWER
11-12-2002, 11:36
gorilla neemt een pauze, maar hij belooft dat hij zal terugkeren als nooit tevoren. I'll be back and i kill for fun :D
cheetah loopt kauwgomkauwend weg... :ego: en wacht rustig af.. met als gerecht een gazelletje die ze net gevangen heeft :D
Miss_Nerd
11-12-2002, 18:56
hahahahahahahahahahaha,Go Go Broo, daar heb je echt helemaal gelijk in.....ik herken het heel goed..
Za3maa jongens hier loop ik(sommige kunnen er ook niks aan doen).... :D
Ik zag laatst eeen jongen en die liep ook zoo.... :D
:zwaai: TOeiiiiiiiiiii
kouzinalady
12-12-2002, 09:23
HAhahaha ewa ja alatief haha gisteren zat ik in openleer centrum bij ons op school. En in een keer ik ga kijken naar marokko.nl en ik d8 weer aan kauwgom kauwede meiden alatief gekkehuis ahahha klopt wel. Heel vaak lopen ze ook als mislukte fotomodellen. Maar ja volgens mij doet niet iedereen het express ;) ahha
groetjes kouzinalady
layla222
12-12-2002, 09:54
Ik wil alleen even iets kwijt en dat is dat jij echt geen schaamtegevoel hebt !!!!
ALs dat wel het geval is had je nooit zo een topic geopend .............
hsjoema.............
Zoiezo maakt niks uit hoe het eruit ziet je hoort daar niet te kijken..........
MOge shitan ver uit jou buurt blijven insjahhalah
:
Layla222
Origineel gepost door layla222
Ik wil alleen even iets kwijt en dat is dat jij echt geen schaamtegevoel hebt !!!!
ALs dat wel het geval is had je nooit zo een topic geopend .............
hsjoema.............
Zoiezo maakt niks uit hoe het eruit ziet je hoort daar niet te kijken..........
MOge shitan ver uit jou buurt blijven insjahhalah
:
Layla222
Marocpower zie je nou wat je doet met je topic, je laat mensen huilen 7shoema 3lik.
layla222
12-12-2002, 12:51
nou huilen doe ik zeker niet !!
als je me zou zien dan zou je wel weten waar ik het over heb ,ik voel me ook zeer niet aangesproken !!
Het gaat gewoon om het taalgebruik en dat geldt wel voor meerderen hier op yasmina!!
Mensen kennen gen schaamtegevoel meer .Dat is in eerste instantie ook de reden waarom ik had gereageerd .
groetjes layla222
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.