Bekijk originele versie : De Jongens die af en toe naar Paradiso gaan als er een rai party is...
BentDagilia
09-12-2002, 18:11
Salaammalikoum allemaal
Wat vinden jullie van de meiden die daar naar toe gaan... Zijn dat meisjes om een leuke avond mee te hebben of ook meiden waar je , je toekomst mee zou kunnen delen... In de zin van zou een van die meiden je toekomstige vrouw kunnen zijn wetend dat zij in paradiso was Niet echt The Place to be :rolleyes: ...Mijn vraag is ook aan jullie hebben jullie wel respect voor ze...
Dit is absoluut niet slecht bedoeld of zo maar de jongens die ik ken die zijn altijd zo negatief over die feestjes en dan vraag ik zo van en leuke meiden?? Ja dan krijg ik het antwoord van Tazzz Allemaal Sletjes of leuk vor 1 avondje...
dus ik wil weten hoe jullie tegen zulke meiden aankijken...
Bent Dagilia :zwaai:
ik kijk ze niet aan want ga er niet heen...
:zwaai:
Ik kom er niet als praktiserende moslim.
Maar van wat ik hoor, zien die mannen die meiden alleen als een wegwerpartikel: Een tijdje gebruiken en dan weggooien. Ik heb wel eens wat jongens gesproken en ook op internet zien reageren. Zij zeggen: "ben jij gek ofzo, ik ga niet met die meid trouwen, ik heb haar gehad."
ik ook niet...daar moet altijd wat gebeuren...ik ga liever naar Splendid :D:boogie:
BentDagilia
09-12-2002, 18:16
Hellau...
Tuurlijk moeten ze het zelf weten ik heb ook niet gezegd dat ze niet moeten gaan of zo... maar ik wil graag weten wat men van die meiden vind en natuurlijk zitten er een paar tussen die er echt zijn voor de muziek maar er zitten ook veel tussen die het voor die meiden verpesten...
Bent Dagilia
BentDagilia
09-12-2002, 18:18
Hellau.. het is een ontmoetingsplek je ziet er leuke meiden en ja je spreekt iemand aan en voor je het weet....
Ik bedoel Centraal Station is al een Huwelijksmarkt... laat staan paradiso ;)
Bent Dagilia
Origineel gepost door Bent Dagilia
Salaammalikoum allemaal
Wat vinden jullie van de meiden die daar naar toe gaan... Zijn dat meisjes om een leuke avond mee te hebben of ook meiden waar je , je toekomst mee zou kunnen delen... In de zin van zou een van die meiden je toekomstige vrouw kunnen zijn wetend dat zij in paradiso was Niet echt The Place to be :rolleyes: ...Mijn vraag is ook aan jullie hebben jullie wel respect voor ze...
Dit is absoluut niet slecht bedoeld of zo maar de jongens die ik ken die zijn altijd zo negatief over die feestjes en dan vraag ik zo van en leuke meiden?? Ja dan krijg ik het antwoord van Tazzz Allemaal Sletjes of leuk vor 1 avondje...
dus ik wil weten hoe jullie tegen zulke meiden aankijken...
Bent Dagilia :zwaai:
ik kom nooit naar zulke feestjes, maar als ik er ooit zou kom en ik leer er een leuk meisje kennen, dan zou ik er wel voor gaan en meschien zelfs trouwen.
vergeet niet God die ons gemaakt heeft kan ons alles vergeven als we maar tawba plegen. wie zijn wij als zwakke mensen om het de ander niet te vergeven.
Origineel gepost door helleau
sorry, maar sinds wanneer gaan mensen daar op zoek naar trouwmateriaal??? :confused:
Ze zijn daar alleen voor gebruiksmateriaal. En sommige jongens om wat aan die meiden te verdienen. Even als knappe jongen naar een normaal uitziende meid lachen. Die meid helemaal in de wolken: zo hee hij ziet wat in mij. En dan even haar gebruiken. Een paar maanden wat dingetjes voor haar kopen, mee in de nieuwe BMW, etentje hier en daar, en dan: hup achter de ramen jij. En als mensen haar eruit willen helpen zegt ze: ja maar ik hou van hem.
Hellau.. het is een ontmoetingsplek je ziet er leuke meiden en ja je spreekt iemand aan en voor je het weet....
Ik bedoel Centraal Station is al een Huwelijksmarkt... laat staan paradiso ;)
Bent Dagilia
Dan zie je het verkeerd. Denk je nou echt dat die gasten aan trouwen denken? Ze gebruiken die meiden een paar jaar en als ze willen trouwen, halen ze een meid uit Marokko.
BentDagilia
09-12-2002, 18:22
Najib daar zit wat in maar ik vind niet dat alleen omdat ze op zo een feestje is dat het dan haar verdiende loon is.. ik ga zelf niet naar zulke feestjes ik heb al eerder gezegd als je , je goeie naam wil behouden moet je daar niet naar toe gaan maar ja het zijn een paar van die meiden die het denk ik verpesten... Chaabi feestjes vind ik harstikke leuk klinken nooit geweest komt omdat het gewoon niet een plek is waar je met je ma naartoe kan gaan... Hellaas ik bedoel er word weliswaar niet gedronken maar ja buiten kan alles...
Bent Dagilia
dan zijn ze alle 2 fout bezig :rolleyes:
BentDagilia
09-12-2002, 18:25
Najib tuurlijk ga je niet naar paradiso om te denken van vandaag ga ik me vrouwtje uitzoeken.. dat is ook niet een plek waar je wilt dat je je toekomstige ontmoet maar ja als je een leuk iemand ziet ( kan ook op straat, in mac Donalds, in de tram ) dan spreek je die gene aan en voor je het weet bloeit er wat op en geloof me een vrouw uit Marokko halen is niet wat alle jongens willen hoor.. ik bedoel je haalt alleen je vrouw uit marokko als je er niet tegen kan dat je Vrouw Modern is opgegroeid en mondig is en stevig in haar schoenen staat.. dit is gewoon beangstigend voor zulke mannen en ja... de enige oplossing is een vrouw uit Marokko...
Bent Dagilia
DINIM3AK
09-12-2002, 18:26
jongens zien die meiden als hoe.r.en.
ik kom zelf daar niet maar heb genoeg vrienden die daar wel heen gaan.
zo zien de jongens die meiden, ze noemen ze zelfs hoe.r.en!
aSunnyFriend
09-12-2002, 18:26
ik vind Marmoucha redelijk ok. Er word absoluut geen alcohol geschonken. En er komen ook gewone meisjes
Najib daar zit wat in maar ik vind niet dat alleen omdat ze op zo een feestje is dat het dan haar verdiende loon is.. ik ga zelf niet naar zulke feestjes ik heb al eerder gezegd als je , je goeie naam wil behouden moet je daar niet naar toe gaan maar ja het zijn een paar van die meiden die het denk ik verpesten... Chaabi feestjes vind ik harstikke leuk klinken nooit geweest komt omdat het gewoon niet een plek is waar je met je ma naartoe kan gaan... Hellaas ik bedoel er word weliswaar niet gedronken maar ja buiten kan alles...
Bent Dagilia
Maakt niet uit of er wel of niet gedronken wordt, die plek blijft haram. De goede engelen zullen daar niet over je waken, alleen Sjataan is daar alom aanwezig. Het is haram om een aantal redenen: er wordt muziek gespeeld, mannen en vrouwen dansen door elkaar, je verdoet er je tijd, mensen zijn onder invloed van drank en/of drugs (al dan niet van te voren ingenomen).
Maar ik heb geen medelijden met die meiden. Hoe vaak is er voor gewaarschuwd dat die haramfeesten het domein zijn van players en loverboys? Denk je nou echt dat daar praktiserende mannen zullen komen die een meisje niet zullen aanraken, maar ten huwelijk zullen vragen? Die meiden worden gewaarschuwd via internet, via de ouders, familie, vrienden en zelfs in de Nederlandse kranten zijn er een heleboel artikelen verschenen over dit soort feesten.
Maar jullie moeten het zelf weten. Als jullie je leven kapot willen maken, ga je gang.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.